ponedjeljak, 25. lipnja 2012.

Ljetno voćno osvježenje


Došlo je ljeto i krenule su vrućine. Paklene vrućine. Osim osvježenja u moru, potrebno je osvježiti se i hranom. Za to je idealno voće. Kako ne bi sve ostalo samo na voću, za inspiraciju mi je poslužio recept za vafle s kremom od ricotte i lubenicom iz časopisa Čarolija okusa. Možete koristiti bilo koje voće, ali nikako nemojte preskočiti osvježavajuću lubenicu.

  • 4 korneta
  • 250 g ricotte
  • 140 g krem sira
  • 4 - 6 žlica šećera u prahu
  • 1 žličica esencije kokosa (ili vanilije)
  • 8 kuglica lubenice + 1 žlica kockica lubenice
  • 1 manja breskva narezana na kockice
  • 10 malina
  • 10 jagoda 

Pomiješajte ricottu s krem sirom, šećerom u prahu i esencijom kokosa ili vanilije. Kremu dobro rashladite. U 2/3 kreme dodajte nasjeckano voće (kuglice lubenice i nekoliko cijelih malina i jagoda ostavite za dekoraciju). Kornete napunite kremom s voćem. Ostatak kreme nanesite na kornete i dekorirajte voćem. 





Ljetno voćno osvježenje potražite i u sljedećim receptima:


Lola velasco mi je nedavno proslijedila blogersku nagradu. Prema pravilima, nagradu je potrebno proslijediti dalje na 7 blogova (5 blogova s manje od 300 sljedbenika i 2 bloga po slobodnom izboru). Također je potrebno navesti 3 stvari koje volim i tri stvari koje ne volim. Dakle, volim kolače, mačke i proljeće. Ne volim višnje, karamel i petarde. Blogovi kojima prosljeđujem nagradu su:
  1. Amaterka - recepti, putopisi, priče ...
  2. Angelpie ... soul kitchen
  3. Blue hortensia
  4. Canela kitchen
  5. Cook and play
  6. Just cake the cupcake
  7. Nely's blog

Broj komentara: 45:

  1. Voće i sir su mi najbolja kombinacija. Dopada mi se i sladoled od lubenice!

    OdgovoriIzbriši
  2. pun pogodak za ove paklene vrućine!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je tako zanimljiva kombinacija,zanima me okus..a ove kuglice od lubenice su predivne zaista:)
    Hvala ti puno na nagradici..kiss!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo fantasticno izgleda, hvala za ideju. Slike su toliko lijepe da sam ih nekoliko puta pogledala. Super mi je ovako sve u kornetu, prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo i fino :) Sir s voćem je odličan, maline mi se najviše sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  6. Love t5his dessert! and thanks so much by the award I will put in my nlog thanks so much!

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim ljetna osvježenja, a volim i nagradice.:))
    Hvala ti puno, baš si me razveselila. :)
    Svidjaju mi se ove kuglice od lubenice, baš su fora.
    A krema od ricote s voćem - super kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne ynam da li izgleda živopisnije ili ukusnije....

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično osveženje, dekorativno, ukusno (ne sumnjam), prava stvar za ove vrele dane...

    OdgovoriIzbriši
  10. BEM ORIGINAL, GOSTEI MUITO, OS FRUTOS SÃO UMA DELICIA.
    BOA SEMANA
    BJS

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno, može uvijek, kornetići odlični!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi kornetići su prikladniji za fotkanje, a i služe kao čašice

      Izbriši
  12. Odlična kombinacija sira i voća, a slike su predivne :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lubenice su me odmah osvojile!
    Obožavam ih i zato mislim da je ovo prefino, nadam se da ću imati prilike isprobati.
    I jako lijepo dekorirano za fotkanje!

    OdgovoriIzbriši
  14. Je, pasje je. I doista samo salate, voda i voće pomažu. Odlična kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Noćas je palo malo kiše (samo dvije litre) ali se danas podnošljivije diše

      Izbriši
  15. Odlicna ideja sa kornetima. Ovo cu morati da isprobam:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Izgleda super. Kako si radila kuglice od lubenice? Jesi ju malo smrzla? Ili si vadila onom zlicom za sladoled? Ombia.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svježu lubenicu sam prepolovila i žlicom za dinju dubila kuglice. Ako netko ne zna kako izgleda ta žlica, evo je na linku http://www.ifood.tv/blog/how-to-use-a-melon-baller

      Izbriši
  17. ...ajme savršeno za ove ljetne vrućine!!!!...ove kuglice od lubenice su mi divne...a žlicu svakako moram nabaviti...:)
    ...i puno, puno ti hvala na nagradici...stvarno si me jako razveselila... :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žlicu možeš naći skoro u svakom trgovačkom centru kraj ostalog kuhinjskog pribora

      Izbriši
  18. Svjeze voce u ljetnim dessertima je neizostavno - osvjezava oko i tijelo!

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasno, ovi tvoji voćni buketići izgledaju super.

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlično osvježenje :) I puno hvala na nagradi ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Divan desert! Jos aroma kokosa... Pravo letnje osvezenje... :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ideja za 5!! Jako mi se sviđa :) Hvala na nagradici ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovakve poslastice koje su ujedno i osvježavajuće su mi odlične. Kada je tu kombinacija sira i voća kod mene sigurno prolazi. Ovo mi se jako sviđa !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uz ove vrućine ne paše ništa drugo nego malo slatkog osvježenja

      Izbriši
  24. uau koje boje! nisam bas ljubitelj krem sira, ali sigurna sam da je ukus odlican!!!

    ovi panjevi su ti fenomenalni =)))

    OdgovoriIzbriši