subota, 25. lipnja 2011.

Sladoled od lubenice



Kad sam kupila kalupe za sladoled na štapiću, imala sam namjeru napraviti neki voćni sladoled. I stalno sam razmišljala o lubenici. Danas sam ju ugledala u voćarni i nisam joj mogla odoljeti onako crvenoj i sočnoj. Stoga, zašto ne uživati u sladoledu od lubenice? I kakvo je to ljeto bez slatke i hladne lubenice?



Konkretan recept nisam imala, a nisam htjela pretjerati u sastojcima i okusu lubenice dodati još neke okuse. Stoga je cjelokupna procedura vrlo jednostavna.

  • 900 g lubenice bez kore
  • 100 g šećera
  • 50 ml mlijeka

Lubenici odstranite koštice i narežite na kockice. Dodajte šećer i mlijeko pa usitnite štapnim mikserom ili u blenderu. Izlijte u predviđene kalupe i stavite u zamrzivač na 6 sat, što zapravo ovisi o veličini kalupa. Moji su stajali preko noći. Da biste izvadili sladoled, dovoljno je kalup malo zagrijati među dlanovima. Ovo zapravo nije sladoled, već ledena poslastica voćnog okusa.



21 komentar:

  1. obožavam lubenicu, iako mislim da je povrće....
    sigurno bi mi se svidio i ovaj ledeni desert, pravo osvježenje za ljetne dane.

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam lubenicu, a ovo mi se čini baš odličan, lagan desert, 1000 puta bolji od bilo kojeg kupovnog sladoleda. Prekrasno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. divno! lubenica, sladoled...osvježavajuće do besvijesti - dam se kladiti :)

    volim home made sladolede, u svim oblicima i verzijama..
    ovaj tvoj mi se baš sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je lubenica najdraze voce (ljetno) uz naranče (zimsko)! Tako da vjerujem da bi mi se ovo jako svidjelo! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. osvježavajuće, slatko, odlicno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno!!! Još da su mi ovi predivni kalupićiiii :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima!

    Tihana, kalupe možeš osvojiti ako ostaviš prijedlog deserta u komentaru na ovaj post http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2011/06/jednostavan-zadatak-i.html

    OdgovoriIzbriši
  8. joj super su kalupići i sladoled, taman sam mislila pitati gdje se nabave kad ugledah nagradnu igru - baš ću zaigrati

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo je odlično! Imam kalupe koji samo kupe prašinu, evo da ih iskoristim :) Lubenicu obožavam, ljeto bez lubenice- ne može nikako! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. It's very nice recipe for the hot summer days...

    OdgovoriIzbriši
  11. sounds amazing...can't wait to give it a try..
    first time here..love your space..
    very interesting recipe collection..
    Am your happy follower now..:)
    do stop by mine sometime..
    Tasty Appetite

    OdgovoriIzbriši
  12. Super mi je ovaj sladoled od lubenice. Ja je isto tako volim i nije pravo ljeto ako je nema, naravno i u obliku sladoleda je dobro došla. Sladoledi odlično izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je moja vrsta sladoleda, obožavam lubenice!

    OdgovoriIzbriši
  14. Koja crvena boja...bas ne bih ocekivala od lubenice, mora da je i mirisan!

    OdgovoriIzbriši
  15. Znam da je recept star al postaje sve traženiji :D.Molim samo objašnjenje da li se stavlja voda ili mlijeko jer je u poretku sastojaka napisano mlijeko a u obješnjenju voda.

    Hvala, super mi je vaš blog. Samo naprijed :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam pojma otkud se ta voda pojavila, budući da sam stavila mlijeko. Ispravila sam, tako da ne bude više zabune. Hvala na lijepim riječima :)

      Izbriši