četvrtak, 25. kolovoza 2011.

Krema s kupinama i mascarponeom



Deserti u čaši su idealno ljetno osvježenje. A što je najvažnije, ne traže puno truda i vremena. Ovisno o mašti i onome što volite, možete koristiti razno voće, kekse/piškote, čokoladu i neku laganu kremu. Imala sam polovicu mascarponea za iskoristiti, a i nešto kupina u vrtu pa nisam morala previše razmišljati što i kako. Za četiti osobe potrebno je


  • 50 g piškota
  • malo mlijeka i žlica ruma
  • 200 g kupina
  • 3 žlice šećera
  • 1 vanilija šećer
  • 1 žličica gustina
  • 250 g mascarponea
  • 250 ml slatkog vrhnja
  • 100 g bijele čokolade

Kupine kratko prokuhajte sa dvije žlice šećera da puste sok. Propasirajte kroz gusto sito i ako vam se umak čini rijedak, vratite u posudu, dodajte žlicu gustina i kuhajte dok se umak ne zgusne. Bijelu čokoladu otopite na pari (otopila sam 80 g čokolade, a preostalih 20 g sam sitno nasjeckala i dodala u kremu - ukoliko ne želite komadiće čokolade u kremi, otopite cijelu količinu čokolade). Slatko vrhnje izmiksajte u šlag. Pomiješajte mascarpone sa žlicom šećera i vanilija šećerom. Dodajte šlag i otopljenu čokoladu. 

U čašu stavite nekoliko piškota umočenih u mlijeko pomiješano s rumom. Naizmjenično stavljajte sloj kreme pa sloj umaka. Stavite par sati u frižider da se dobro rashladi.




Broj komentara: 15:

  1. Aj, aj, aj! Ovakva poslastica mi fali ovog leta... Lenja sam da je pripremim sebi :) Divno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista jako fino a ove maline su prekrasne.I da jako brzi desert.

    OdgovoriIzbriši
  3. I love this look delicious and love the picture, I love berries always!!! gloria

    OdgovoriIzbriši
  4. meni ova krema izgleda fantastično, voljela bi da imaš još koju fotku

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ej ova kombinacija .Marriage in heaven sto bi englezi rekli:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Naj finiji ljetni desert, bobičasto voće, savršeno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Brzo, lako, preukusno, i pravo letnje osveženje!

    OdgovoriIzbriši
  8. ovakve "čašaste" deserte obožavam :) krasno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepi pozdrav, ne mogu pronaći e-mail adresu na blogu, a htjela bih ti nešto poslati, pa molim da mi se javiš na doubletkitchen@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. odlično izgleda!
    iako..ja uvijek kad se odlučim da ću raditi nešto s kupinama, to propadne. ja ih smažem prije ikakvog kuhanja :D
    a najdraže su mi kad ih berem ravno s grma :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala!

    U slučaju da berem voće od kojeg planiram napraviti neki desert, najprije se najedem voća dok ga berem pa ostatak iskoristim za kolač.

    OdgovoriIzbriši
  12. ovakvim desertom me uvijek mozes kupiti!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Malo nas je više potkupljivih na takav način :)

    OdgovoriIzbriši