subota, 18. lipnja 2011.

Sladoled s borovnicama i malinama



Svakodnevne vrućine su me potaknule na razmišljanje o domaćem sladoledu. Tražila sam neke nove kombinacije i rješenje pronašla kod Mirjane. A kako njezin blog istražujemo u sklopu igrice FBI rukavice, nisam puno razmišljala, već sam krenula prikupljati sastojke


  • 150 g malina
  • 150 g borovnica
  • 200 g šećera
  • 2 žumanjka
  • 500 g kiselog vrhnja (12% m.m.)
  • 1 vanilija šećer
  • 180 g slatkog vrhnja



Stavite kuhati maline, borovnice i 50 g šećera na laganu vatru. Kad voće pusti sok, djelomično ga zgnječite, skinite s vatre i pustite da se ohladi. Ohlađeno staviti u zamrzivač. Žumanjke i ostatak šećera izmiksajte u dubljoj posudi u kojoj ćete ih kuhati na pari dok smjesa ne postane svijetla i gusta. U ohlađene žumanjke dodajte kiselo vrhnje, vanilija šećer i tučeno slatko vrhnje. U pliću širu plastičnu posudu od 1,5 l istresite pripremljenu smjesu. Na nju stavite voće i lagano promiješajte. Posudu poklopite i stavite u zamrzivač na najmanje 6 sati.  Kako bi spriječili stvaranje kristalića, nakon sat vremena promiješajte sladoled, a preporučljivo je ponoviti miješanje još dva puta. Prije serviranja, premjestite sladoled na 5 minuta u frižider.

Budući da je vani bilo jako vruće, sladoled nije htio strpljivo pozirati, već su se kuglice počele lagano topiti. Imala sam pripremljene i dekoracije od čokolade, ali kad sam probala sladoled, nisam se ni sjetila da bih trebala iz frižidera izvaditi čokoladu. Borovnice i maline su moje omiljeno voće. U ovoj kombinaciji izvrsno pašu. Sladoled je fenomenalan i veliko hvala Mirjani što je recept podijelila s nama.




Broj komentara: 12:

  1. Oh, ja obožavam sladolede. Baš imam u zamrzivači jedan sličan ovome. A volim maline i borovnice tako da bilježim recept za sebe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas je divno kremast, domaci vocni sladoledi su mi nesto najlepse za papati preko leta...pored sladoleda od cokolade, of course!;)))p.s. dekoracija od cokolade ce izgleda morati da saceka novu turu sladoleda!;D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je, i ja sam ga radila prije par dana..Iako ima krasnih i jako finih kupovnih sladoleda, nema mi do domaćeg...

    OdgovoriIzbriši
  4. Sladoled je stvarno odličan. A i baza mi se sviđa, jer nema puno jaja, a kiselo vrhnje daje fino okus, tako da uskoro u planu imam čokoladnu kombinaciju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Auuuu,koja kombinacija..ovo mora da je ukusno i osvezavajuce.Dakle kod mene u sobi gori kamin i poprilicno je zahladnelo ali kad gledam ove tvoje slike nije mi hladnije nego naprotiv:))

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš zanimljivo. Slično sam i kod Mirjane pročitala, da se grije uz pećnicu. Vjerojatno će kasnije biti obrnuto, dok mi budemo pekle kolače, vi ćete jesti sladoled.

    OdgovoriIzbriši
  7. dugo nisam radila domaći sladoled ali sad kad sam vidjela ovaj tvoj baš mi je došla želja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sladoled sa bobicastim vocem je moj favorit.
    Izgleda neodoljivo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno izgleda ovaj sladoled, baš si ga super napravila !

    OdgovoriIzbriši