petak, 8. lipnja 2012.

Crumble s trešnjama i orašastim plodovima



Prije ljeta stižu nam trešnje. Slatki crveni plodovi mame sa svih strana. Ove sam ih godine morala malo duže čekati, jer im vrijeme nije bilo naklonjeno. Svakodnevna kiša i malo sunca razlog je njihovog kašnjenja. Danas sam napokon krenula u ozbiljnije branje, ono koje uključuje ljestve i košaru. 

Lipanj će zasigurno proći u znaku trešanja, budući da nam je Petra zadala trešnje kao namirnicu za sudjelovanje u igrici Ajme, koliko nas je! Recepte za prošlogodišnje deserte s trešnjama možete pogledati ovdje.


Crumble je jednostavan i iznimno ukusan desert. Obožavam kombinaciju toplo-hladno i stoga crumble uvijek serviram sa sladoledom. Za četiri porcije potrebno je

  • 80 g glatkog brašna
  • 60 g hladnog maslaca narezanog na kockice
  • 40 g šećera
  • 20 g tostiranih oraha
  • 20 g tostiranih lješnjaka
  • 20 g tostiranih badema
  • 250 g očišćenih trešanja
  • 50 g šećera
  • 10 g vanilija šećera

Očišćene trešnje pomiješajte sa šećerom i vanilija šećerom pa rasporedite u četiri vatrostalne posudice premazane maslacem. Orašaste plodove grubo nasjeckajte i rasporedite po trešnjama. Utrljajte maslac u brašno da dobijete strukturu grubih mrvica pa dodajte šećer. Mješavinu rasporedite u posudice. Pecite 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 190°C. Poslužite toplo uz kuglicu sladoleda od vanilije ili posuto šećerom u prahu.


41 komentar:

  1. Odlicno izgleda i super odabir za ucesce u igri. I ja volim ovako toplo-hladne kombinacije.

    Krasne su slike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Look absolutely lovely!!Love cherries! xxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne su ti slike, a crumble izgleda preukusno:) Odlican izbor:)

    OdgovoriIzbriši
  4. wonderful crumble!I love it!Kisses,dear!

    OdgovoriIzbriši
  5. crumble je jako zahvalan desertić, i brz prije svega dodatak tostiranih oraha još ga je oplemenio!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Orašasti plodovi daju novu dimenziju i inače ukusnoj kombinaciji voća i mrvica

      Izbriši
  6. Imas svoju tresnju; divno! Uzivaj u branju i grickanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da jednu - pet ih je. Imali smo ih i više, ali smo ih popilili i imam nekoliko mladih

      Izbriši
  7. Trešnje su mi apsolutno omiljeno voće, kako su ti lijepe :))) Baš fino :)

    OdgovoriIzbriši
  8. volim trešnje i sve s trešnjama
    pa tako i ovaj crumble sa sladoledom
    odličan izbor za brzo se zasladiti.

    OdgovoriIzbriši
  9. Obožavam trešnje, pogotovo ako ih papam u podnožju tog istog drva ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U sezoni trešanja, često su mi doručak trešnje direktno sa stabla

      Izbriši
  10. Ovo mi se čini baš ukusno.
    A fotke - kao i uvijek - odlične!
    Stvarno ti je blog odličan i jako mi se sviđaju receptići.
    Spomenula sam te i kod sebe na blogu u posljednjem članku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crumble je za svaku preporuku, a taman ga možeš napraviti za uživanje u tekmi :) Hvala što si me spomenula.

      Izbriši
  11. Slike divne, a recept mi se posebno sviđa, jer sam totalni fan trešanja i svega što se s njima može kuhati. Jedino nemam posebne zdjelice, jel mogu to sve utrpati u jednu veću?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crumble se može napraviti i u većem kalupu, ali ga se ne može uredno izvaditi za serviranje pa zato volim raditi u manjim posudicama koje taman predstavljaju jednu porciju i odlične su za posluživanje.

      Izbriši
  12. Crumble obožavam u bilo kojoj varijanti,vjerujem da je i ovaj sa trešnjama savršen:)Uživaj u trešnjicama sada ih je sezona i treba ih se izdovoljiti:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svake godine ih uistinu maksimalno iskoristim, što svježe, što u kolačima, a spremim ih i za zimnicu

      Izbriši
  13. Divne slike, božanstveni kolač i moje omiljeno voće.

    OdgovoriIzbriši
  14. Svidja mi se kombinacija! Divne fotke...

    OdgovoriIzbriši
  15. ADORO CEREJAS E ADORO CRUMBLES, LOGO ESSE FICOU PERFEITO E LINDO.
    BOM FIM DE SEMANA
    BJS

    OdgovoriIzbriši
  16. Kod mene uvek moze ovakva kombinacija! Slikice odlicne i bas ti zavidim na tresnjinom drvetu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imamo više trešanja, ali samo sam na ovoj jednoj pobrala sve plodove

      Izbriši
  17. Mmmm tresnje...Volim kombinaciju voca i prhkog tijesta; takvi deserti su mi najdrazi!

    OdgovoriIzbriši
  18. Trešnje su mi jako drage, a ovaj crumble je njami :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Madre mía que postre más rico, me comería dos o tres.
    Besos guapa!

    OdgovoriIzbriši
  20. Divan je, mnogo mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Amo las cerezas y crumble luce maravilloso.....,te admiro por las recetas de calidad ,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši