utorak, 5. lipnja 2012.

Princes krafne


Sigurno ste barem jednom uzeli neki recept i počeli raditi desert po njemu pa se odmah ili usput predomislili oko nekog sastojka ili detalja i napravili po svome. Ukoliko želite da vam princes krafne uspiju, ovaj recept morate slijediti od početka do kraja, bez imalo odstupanja. Maja je vrijedno eksperimentirala, isprobavala različite recepte i omjere i u konačnici došla do recepta za savršene princes krafne. Svakako pročitajte njezinu cijelu priču i nakon toga se upustite u pripremu 100% uspješnih i iznimno ukusnih princes krafni.


Krema
  • 1 l mlijeka
  • 250 g šećera
  • 30 g vanilija šećera
  • 1 jaje
  • 5 žumanjaka
  • 150 g gustina
  • 125 g omekšalog maslaca
Jaje i žumanjke izmiksajte u posudi. Umiješajte 100 ml mlijeka. Dodajte gustin i miksajte dok ne dobijete glatku smjesu. U drugoj posudi prokuhajte 900 ml mlijeka, šećer i vanilija šećer. Prokuhano mlijeko ulijte u smjesu sa žumanjcima i intenzivno miješajte pjenjačom ili mikserom par minuta dok se smjesa ne zgusne (nije potrebno više zagrijavati). Prekrijte površinu kreme prijanjajućom folijom (da se ne napravi korica) i pustite da se krema potpuno ohladi. Hladnu kremu kratko izmiksajte i dodajte omekšali maslac pa miksajte dok se sastojci ne povežu.

Tijesto
  • 250 ml jaja - odgovara količini 4 ili 5 jaja, ovisno o veličini (dozvoljena su odstupanja od ±20 ml, za veća odstupanja Maja je napravila kalkulator prema kojem se određuje količina ostalih sastojaka)
  • 250 ml vode
  • 125 ml ulja
  • prstohvat soli
  • 3 žličice šećera
  • 150 g glatkog brašna
U posudu stavite vodu, ulje, sol i šećer pa stavite da zakuha. Maknite sa vatre i dodajte brašno. Miješajte kuhačom dok ne dobijete gusto i glatko tijesto. Pustite da se par minuta prohladi, pa postupno u 2-3 puta dodajte jaja i miješajte ili miksajte između svakog dodavanja, dok se ne dobije homogena smjesa, koja je gusta, ljepljiva i sjajna. Smjesu stavite u veću dresir vrećicu sa zvjezdastim ili okruglim nastavkom i na lim obložen papirom za pečenje istiskujte grudice tijesta promjera 5 cm. Dobit ćete 20 grudica (ne morate se brinuti, neće se zalijepiti kad tijesto poraste). Pecite 40 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C. Tijekom pečenja nemojte otvarati pećnicu. Tijesto je pečeno kad se dobro zarumeni i kad pukotine izgube svijetlo žutu boju.


Dekoracija
  • 250 ml slatkog vrhnja
  • 1 žličica šećera
  • šećer u prahu za posipanje
Ohlađene krafne presijecite na pola. Donju polovicu napunite kremom uz pomoć dresir vrećice i zvjezdastog nastavka. Slatko vrhnje uz dodatak šećera izmiksajte u šlag. Na kremu nanesite sloj šlaga uz pomoć dresir vrećice i zvjezdastog nastavka. Poklopite gornjom polovicom krafne i pospite šećerom u prahu. Princes krafne čuvajte pokrivene u frižideru.

71 komentar:

  1. They look so beautiful!Have a lovely day,dear!

    OdgovoriIzbriši
  2. GOSTO MUITO E ESSES FICARAM LINDOS DEMAIS.
    JÁ COMIA UM OU DOIS POIS É DIFICIL DE RESISTIR.
    BJ

    OdgovoriIzbriši
  3. Divne su, a slike fantasticne. Znam da ih nije lako napraviti, a ove tvoje su savrsene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majin recept stvarno garantira uspjeh, nikakvih problema nisam imala s tijestom

      Izbriši
  4. Strašno volim princeze, ali ne znam raditi tijesto:) Ove tvoje su divne jer je krema prava domaća, nije varijenta s pudingom iz vrećice (za mene to i nisu kolači).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj Majin recept pa ćeš onda sigurno reći da znaš raditi tijesto, stvarno je savršen recept

      Izbriši
  5. Prelijepe su,ovaj recept je stvarno doveden do savršenstva,i ti si to pokazala svojom savršenom izvedbom:)

    OdgovoriIzbriši
  6. jaooooo princes krafneeeee! o-b-o-z-a-v-a-m ih!
    savršeno su ti ispale!
    da sam bar bliže!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne su, obožavam princes krofne. Retko ih pravim jer ne mogu da stanem kada počnem da ih jedem. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Princes krafne su ti super ispale.
    Ja ih također jako volim, posebno kremu unutra.
    Savršeno, nemam riječi.. prefino izgledaju.

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako su lijepe..ma savrsene !!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. potpuno se slažem s tobom, s ovim receptom nema odstupanja. i tvoje savršene princeze su dokaz! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovaj desert mi je sjecanje na djetinjstvo: ne zato jer sam ga jela puno, nego po mom tadasnjem sudu -premalo. Odnosno, kad bi ga napravile moje susjede jer mami tijesto nije uspijevalo :) Ja sam pokusala jednom i nastavila maminim stopama... :( Stvarno izgledaju divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sada i ti i mama možete krenuti novim stopama, recept je za svaku preporuku

      Izbriši
    2. Rado cu ih ja pripremiti za mamu :)

      Izbriši
  12. Savršene su ti princes krofne. Moj prvi recept za testo je isti kao ovaj, a datira od pre više od 30 god. Isprobavala sam kasnije i druge, ali je ipak ovaj najbolji, u pravu si...

    OdgovoriIzbriši
  13. Carobne su! Volim ove papirne podmetace, prekrasni su :)

    OdgovoriIzbriši
  14. I ja ih pravim po Majinom receptu. Zaista je odlican!

    OdgovoriIzbriši
  15. Fantazija. Otvorio mi se apetit kad ih gledam, a kava mi se hladi dok ovo pišem.

    OdgovoriIzbriši
  16. Istina je ovo što si napisala za recept, to mi je već prije rekla i mama koja radi božanstvene princezice :) A umjesto šlaga stavlja šaum i tako ih ja odmalena poznajem i volim :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Zaista si ih predivno napravila. Moracu da ih isprobam po Majinom receptu, jar izgledaju fenomenalno:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I okus je fenomenalan, tako da ih definitivno preporučam

      Izbriši
  18. sad znam zašto se zovu princeze, prekrasne su!

    OdgovoriIzbriši
  19. Moram i ja da probam ovaj recept,stvarno izgledaju prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala na poverenju u recept, ispale su ti stvarno savršeno!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  21. Wow, kako savrseno izgledaju!
    U principu nije ih tesko napraviti, ukoliko se drzimo nekoliko kljucnih pravila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, samo se treba pridržavati Majinog recepta

      Izbriši
  22. Baš sam ih neki dan pravila. Ja imam drugačiji recept a mogla bi sljedeći put isprobati i ovaj. Prekrasne su ti ispale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ukoliko nisi bila zadovoljna tim receptom, ovaj ti svakako preporučam

      Izbriši
  23. Super, super, super su ti ispale! Svaka je savršenena! I obožavam ih ovako s kremom i šlagom :) Slike mi se u zadnje vrijeme sve više sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
  24. obožavam ih!!! tvoje izgledaju za prste polizati! ;)

    OdgovoriIzbriši
  25. Evo od danas imas jednu citateljicu vise, srdacan pozdrav, ombia.

    OdgovoriIzbriši
  26. Jednostavno savrsene, nista tu ne bih menjala... a tek fotke, uh!:)))

    OdgovoriIzbriši
  27. savršene princezice! a kakve bi drugačije i bile!?

    OdgovoriIzbriši
  28. Napravila si ih fantastično ! Predobro izgledaju, a žuta krema mi je posebno primamnjiva.
    Ja ih volim i posebno su mi dobre kada odstoje jedan dan u frižideru i sve se lijepo upije i rashladi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto bolje nakon nocenja u frizideru, mada poneka i odmah nastrada

      Izbriši
  29. Ja i princezice dugo nismo bile na ti a kad smo se napokon sprijateljile klinci su zaključičli da su postale dosadne.Sad ih pečem u slanoj verziji.
    Tvoje su prekrasne i baš mame.
    Divne slikice.

    OdgovoriIzbriši
  30. Princezice sam godinama radila barem jednom mjesečno... dok nisu svima odreda počele ići na živce, otkrili su neke nove omiljene kolače i ovi su totalno pali u zaborav...
    Mislim da je vrijeme da ih opet "otkrijem", meni je ovo naprosto neodoljiva slastica (iako u jako nezgodno vrijeme, prije sezone kupanja)...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neki put se dogodi da se stvarno zasitiš kolača kojeg često radiš, ali je poslije gušt kad ga izvučeš iz zaborava

      Izbriši
  31. Si que son perfectos, en las fotos se puede juzgar perfectamente que son inmejorables. La presentación es maravillosa.
    ¡Un beso!

    OdgovoriIzbriši
  32. konačno je malo zahladilo i odlučila sam napraviti ove princeze, ima jedna mala greškica u receptu za tijesto,,,na pisala si tri žličice brašna a trebalo bi šećera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ispravila sam. Da barem mogu reći da je zahladilo ...

      Izbriši
  33. evo sve pohvale na receptu prvi puta sam radila ih i ispale prekrasne hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, drago mi je da su uspjele. Više ni ne istražujem druge recepte, vjerna sam ovome i svih oduševe

      Izbriši
  34. Radila sam po ovom receptu i krema mi je ispala pre tekuća. Nije li 1 l mlijeka previše?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta nas je isprobalo ovaj Majin recept i nije bilo problema s kremom, a po receptu ide 1 litra mlijeka. Meni uvijek ispadne lijepo čvrsta, a radila sam ih puno puta.
      Možda drugi put, ukoliko se krema ne zgusne nakon nekoliko minuta miksanja, da ju se zagrije uz miješanje na laganoj vatri dok se ne zgusne

      Izbriši