četvrtak, 5. srpnja 2012.

Točkasti cheesecake s nutellom


Ljeto i cheesecake se vole. Kad nastupe vrućine, najbolje paše osvježavajući i dobro rashlađen desert, baš kao što je cheesecake. Kad sam već u kategoriji "najbolje", kod mene se na tom popisu nalazi i nutella. Do sada se u kategoriji najboljih jela s nutellom nalazio sljedeći komplicirani recept - žlicom zagrabiti nutellu iz staklenke, tu istu žlicu umočiti u mljevene orahe i zatim uživatiiiiiiiiiiiii. Međutim, ovaj cheesecake se uspio probiti na prvo mjesto najboljih jela s nutellom. Točkasti izgled me je privukao da proučim recept, a u konačnici me je osvojio i okus. Ukoliko ste ljubitelj nutelle, preporučam vam da proučite ovu stranicu.




Podloga
  • 80 g keksa (koristila sam McVitie's)
  • 100 g mljevenih tostiranih lješnjaka (dio sam samljela fino, a dio grubo)
  • 1 žlica kakaa
  • 1 žlica šećera
  • 30 g maslaca
Razlomite kekse na manje komade, stavite ih u plastičnu vrećicu i pređite preko njih nekoliko puta valjkom za tijesto, dok se u potpunosti ne smrve. Pomiješajte ih sa šećerom, lješnjacima i kakaom. Maslac otopite na laganoj vatri pa umiješajte smrvljene kekse. Obložite papirom za pečenje dno kalupa za tortu promjera 18 cm. Mješavinu keksa i maslaca rasporedite po dnu kalupa i malo utisnite. Stavite 10 minuta u zamrzivač pa pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Kalup dobro obložite aluminijskom folijom. Izvadite iz pećnice, smanjite temperaturu na 150°C i pripremite kremu.

Krema
  • 400 g krem sira
  • 120 g šećera
  • 1  1/2 žličica ekstrakta vanilije
  • 2 jaja
  • 75 g kiselog vrhnja
  • 50 ml slatkog vrhnja
  • 4 žlice prepune nutelle
  • 1 žličica kakaa
U multipraktiku pomiješajte krem sir sa šećerom i ekstraktom vanilije. Dodajte jedno po jedno jaje te slatko i kiselo vrhnje. Smjesu podijelite u dva dijela, jedan veći (2/3) i jedan manji (1/3). Manji dio ostavite u multipraktiku pa dodajte nutellu i kakao. Kremu s nutellom prebacite u slastičarsku vrećicu s okruglim nastavkom. Kremu bez nutelle rasporedite na podlogu od keksa. Po vrhu napravite točkice koristeći kremu s nutellom. Kalup (obložen aluminijskom folijom) stavite u duboki lim za pečenje u kojeg ulijte vrelu vodu tako da kalup do polovice bude u vodi.* Pecite sat vremena, dok površina ne očvrsne i dobije laganu boju. Isključite pećnicu pa ostavite kalup još sat vremena u pećnici. Zatim izvadite kalup iz pećnice, ohladite na sobnoj temperaturi pa stavite preko noći u frižider. 


* Moj cheesecake nije ispao jako visok i pjenast zbog nepromišljene pogreške koju sam napravila. Nisam htjela raditi u kalupu promjera 18 cm, već sam se odlučila za 23 cm, jer mi ne smeta niži cheesecake. Međutim, rastezljivi kalup sam stavila u klasični kalup za tortu računajući kako ću se na taj način osigurati od prodora vode u kalup. Uopće nisam razmišljala da kalup u kojem je cheesecake neće biti u doticaju s vodom i da će izostati efekt koji se dobije pečenjem cheesecakea u vodi. Svejedno, dobila sam ukusan desert, a to je u konačnici najvažnije.

Broj komentara: 57:

  1. Bez obzira sto mislis da nije visok, meni je ovo predivno. Jako neobicno i dekorativno.

    OdgovoriIzbriši
  2. S nutellon nema greske, divan cheese, iako osobno volim da je viši

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je viši, izgledao bi kao da ima puno više kreme, što zapravo ne bi bila loša optička varka

      Izbriši
  3. Genijalno izgleda,ne bitno za visinu,presudan je ukus,a u njega ne sumnjam sudeći po sastojcima..ja bih ga nazvala "Dalmatiner" cheesecake:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je nesto po mom ukusu.A sto se tice pecenja u vodi,cula sam da se klasicni kalup stavi u silikonski kalup,pa sve zajedno u vodu.Nemam obicni silikonski,pa nisam ni probala.Ja obmotam kalup milion puta u foliju da mi ne prodje voda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je smjesa bila u klasičnom kalupu, ne bi bilo problema jer bih ga omotala folijom. Rastezljivi kalupi nemaju dno, već samo obruč pa ga je definitivno trebalo staviti u nešto. Razmišljala sam čak i o vatrostalnom kalupu za pite, ali onda ne bih mogla izvaditi cheesecake van. Izgleda da ću ipak za ovakve slučajeve trebati investirati u par manjih kalupa

      Izbriši
  5. Jooj, Tamara, na meni ima barem tri kilograma viška upravo zbog nutele:((
    Ovaj kolač nisam probala, gledajući fotografije i sastojke nekako mi se čini da ću ga obožavati:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je onaj link s receptima kao stvoren za tebe (i mene)

      Izbriši
  6. Odlično, volim i cheesecake i Nutellu. Divna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čim sam vidjela nutellu u nazivu znala sam da mora biti fino.
    Viđam hrpu recepata za cheesecake i mnogi mi izgledaju odlično, ali mislim da sam sad dobila favorita među svim cheesecake-ovima jer ni jedan do sad nije uključivao i nutellu koju obožavam.
    Hvala ti što si podijelila i linkove na one dvije stranice, sigurno ću ih dobro proučiti :))).
    Ja bi možda za sebe ovaj divan točkasti cheesecake još dodatno ukrasila na vrhu s nutellom samom hehe da je bude što više.
    Nego, jedno pitanj. Vidim da nešto pričaš o načinima pećenja u kalupima. Nisam znala da svaki kalup ima svoj nekakav način pećenja. Ja sam mislila, ako koji kalup nabavim, da ga napunim i tako jednostavno stavim u pećnicu. Čini se da sam bila u krivu pa ako možeš mi samo malo objasni da znam za ubuduće <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi bila u krivu. Ovo što spominjem se odnosi na cheesecake. Postoje neki recepti kod kojih se smjesa peče normalno u kalupu (kao npr. NY cheesecake koji sam objavila na blogu), a postoje i oni recepti kod kojih je kalup sa smjesom potrebno staviti u vodu (npr. ovaj cheesecake i onaj u staklenkama). Ukoliko se cheesecake peče u vodenoj kupelji, tada ovaj dio s kremom bude pjenast i lijepo naraste. Ako se cheesecake peče na klasičan način (znači samo kalup u pećnicu, bez vode), onda izostane ovaj pjenasti dio.

      Izbriši
    2. Hvala ti što si mi objasnila. Sad mi je sve jasno. Baš sam sretna što sam otkrila tvoj blog i druge blogove jer stalno nešto novo naučim :)

      Izbriši
    3. Naučiti nešto novo je čar bloganja i zato je baš super što dijelimo recepte, savjete i pogreške

      Izbriši
  8. Kad sam na fejsu vidla ovu prvu sliku mislila sam da je
    nesto pudingasto u igri.
    Efektno izgleda i sigurno je jako fin,
    lješnjaci u podlozi, nutella u kremi...odlična kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je kad se u kriškici dođe do točkice, taman ti bude žao što cijeli cheesecake nije preliven kremom od nutelle

      Izbriši
  9. Divna cheesecake. Sviđa mi se što si u podlogu dodala lješnjake :). Super kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lješnjaci u podlozi su i u original receptu, samo što sam im povećala količinu i pustila dio grubo mljevenih

      Izbriši
  10. Baš interesantno i sigurno prefino!

    OdgovoriIzbriši
  11. cheesecake obožavam :) nisam nikad probala u ovakvoj kombinaciji ali ne vidim tko ga ne bi ovako točkastog s Nutellom volio?! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim da si ispred mene postavila ogroman izazov. Ne znam što više volim, cheesecake ili nutelu. I onda ih evo u kombinaciji. Izazov je ovo isprobati i sama sve ne pojesti, uopće se kontrolirati. Tamara, odlično si ga napravila, visina cheesecakea nije bitna, bitno je da je odličan. Sigurno neću odoljeti da ga ne isprobam !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je svaki izazov ne pojesti sve sama kada je cheesecake u pitanju, neovisno s čime je

      Izbriši
  13. Torte od sira obožavam, bez ičega, s voćem, s bilo čim, ali s nutellom još nisam probala...moram! čini se mljac! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je super, uživaš u cheesecake okusu i onda dođeš do točkice s nutellom

      Izbriši
  14. Baš je zanimljiv recept, posebno mi se sviđa ovaj "biskvit" od keksića... i fora su točkice :) Sad ću malo pogledati ovaj link što si nam predložila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisam stigla pregledati sve recepte s te stranice, ali stvarno ima svega

      Izbriši
  15. Oduševila me ova kombinacija! Svakako ću ju isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ne znam što više volim - cheesecake ili nutellu! Jako lijepo :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako mi se sviđa, pogledala sam onu stranicu s Nutelom, čudo koliko ideja, hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je jako puno prijedloga, teško je odlučiti što najprije isprobati

      Izbriši
  18. Otkad si postavila fotografiju na fejs, čekam ovaj recept :)Bila sam 'đir' na stranici i ima puno super recepata :) Ovu tortu radim čim stignem jer i ja obožavam nutellu, a ova torta izgleda prepredobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Objava recepta je bila ranije u planu, ali su neplanirano uletili neki drugi postovi prije ovog

      Izbriši
  19. Hoj će koristiti Google Translator biti lakše, razumijem vaše komentare na portugalskom bi trebao biti teže.
    Volim sira i svidjelo mi se, ovaj sa lijepa i ukusna.
    Alias ​​vaši recepti su uvijek užitak.
    poljupci

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You can write in Portuguese, I understand you. If you use Google Translator for Croatian, the translation is very weird and funny

      Izbriši
  20. OMG this look absolutely delicious!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Jako jako dekorativno! :) Iako nisam sigurna da bi Timna bila happy da joj nuttelu uguram u cheese :;

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne zbog cheesa, njega baš i ne voli, ne bi oprostila da u tu svrhu upropastim nuttelu! :)

      Izbriši
    2. Čime ne želim reći da je to upropaštavanje, ali ona nuttelu jede samo samu sa žlicom ili na palačinkama,a i onda je više nuttele nego palačinke, ja je jedva uspijem žličicu uloviti! :)

      Izbriši
    3. Poznate su mi takve palačinke, kod mene su isto uvijek prekrcane nadjevom.

      Izbriši
  22. Hello, I am portuguese and can only say that this dessert is lovely !
    I really have enjoyed it.
    I used the translator in order to see how you did it, because I cannot understand croatian. :-(
    Sorry !

    Anyway I love cheesecakes and I am going to be up to date with your news.

    Regards :-)

    Isabel
    www.blogdochocolate.com

    OdgovoriIzbriši
  23. volim nutellu, baš dekorativno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  24. :) nije sija, nego je vrat, koja slucajnost bas sam danas napravila cheesecake brownies (samo nisam jos objavila na blogu), vjerujem da je lice na ovu tvoju tortu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Auuuu i to je ubitačna kombinacija, jedva čekam da objaviš recept

      Izbriši
  25. joj, nije me dugo bilo bespućima slasnih recepata... jako puno novih i divnih postova imaš, moj naklon! super recepti i fotkice.

    OdgovoriIzbriši
  26. Absolutamente delicioso un encanto de receta,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  27. Volim cheesecake, ali nikad ga nisam jela u ovoj kombinaciji! Tako dekorativno izgleda s ovim točkicama!

    OdgovoriIzbriši
  28. ma ovo ti necu ni komentirati... predobro izgleda! =)

    OdgovoriIzbriši
  29. i love all the food photos. it makes me drool, and some amazing dishes you create! enjoyed it very much. new follower! hoping to visit again. :)

    have a great week!

    cheers from usa.
    kisses,
    jasmine
    ADAM ❤ ALEX

    OdgovoriIzbriši