nedjelja, 1. srpnja 2012.

Rolada s malinama


Nisam pretjerani ljubitelj ljeta. Ima tu više razloga zašto ga ne obožavam, ali isto tako postoji i par sitnica zbog kojih ga "pristajem podnositi" svake godine. Jedna od tih sitnica je voće koje dozrijeva ljeti i mami da završi u osvježavajućem desertu. Osim u desertu, ljetno voće je jednako ukusno svježe oprano, direktno iz vrta. 

Biskvit
  • 4 jaja
  • 130 g šećera
  • 40 g rastopljenog maslaca
  • 40 ml vode
  • 100 g brašna
  • 1/2 vrećice praška za pecivo
Miksajte žumanjke sa šećerom. Dodajte ohlađeni rastopljeni maslac i vodu. Dodajte prosijano brašno s praškom za pecivo i miksajte dok se sastojci ne sjedine. Vilicom umiješajte snijeg od bjelanjaka. Smjesu izlijte na lim za roladu obložen papirom za pečenje. Pecite 8 - 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 220°C (provjerite čačkalicom da li je biskvit pečen). Biskvit prebacite na kuhinjsku krpu posutu šećerom, odlijepite papir za pečenje s biskvita, zarolajte biskvit zajedno s krpom i ostavite da se ohladi. 


Nadjev
  • 200 g malina
  • 250 ml slatkog vrhnja
  • 90 g kiselog vrhnja (može i bez njega, imala sam otvoreno pa sam iskoristila)
  • 100 g otopljene bijele čokolade
  • 1 - 2 žlice šećera (prema ukusu)
  • šećer u prahu (za posipanje gotove rolade)
Slatko vrhnje uz dodatak šećera izmiksajte u šlag. Umiješajte kiselo vrhnje i prohlađenu otopljenu bijelu čokoladu. Odmotajte ohlađeni biskvit. Premažite ga kremom (premažite samo 2/3 biskvita, jer će se nadjev pomicati prema naprijed), rasporedite maline i zarolajte u roladu. Pustite da odstoji preko noći u frižideru. Poslužite rashlađeno. 


Ukoliko ste u potrazi za još nekom ljetnom malinastom idejom, pogledajte i sljedeće recepte:
Cheesecake u staklenkama
Torta s malinama i bijelom čokoladom
Frozen yogurt
Šarlota s malinama i bijelom čokoladom

Broj komentara: 56:

  1. Look absolutely beauty love this recipe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve smo u roladama ovih dana :)) prekrasno ti je ispala! Sljedeći put isprobavam tvoju kremu! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da je rolada od malina jako popularna. Krema je bila trenutnog stanja u frižideru i naravno malina iz vrta.

      Izbriši
  3. baš fino izgleda, volim kreme s dodatkom voća.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam svježe maline, pogotovo kad ih se zagrize u nekom kremastom kolaču

      Izbriši
  4. mımmmm.looks great..Ilove this recipe..

    OdgovoriIzbriši
  5. Već dugo nisam radila roladu, odlična ideja!
    Još kad je i voće u kombinaciji, nema boljeg.

    OdgovoriIzbriši
  6. UMA TORTA LINDA E COM UM RECHEIO PERFEITO,AS MINHAS SAEM SEMPRE MUITO MAL.
    BJ

    OdgovoriIzbriši
  7. Na sve strane recepti sa kuvanim voćem a ja to izbjegavam kad im je sezona, za to je rezervisana zima kad koristim zamrznuto voće. Volim da osjetim maline pod zubima u kolaču, posebno ovako u kombinaciji sa bijelom čokoladom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bobičasto voće stvarno odlično paše svježe u kolače

      Izbriši
  8. mmmm, ovo izgleda savršeno! kako obožaaavam maline, definitivno prepisujem recept! njam :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hermosos colores te ha quedado de lujo,abrazos hugs,hugs.

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna roladica...Dopada mi se sto su maline svjeze - negdje sam citala da su maline izuzetno bogate antioksidansima; stoga su ovdje jako skupe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas su isto (pre)skupe u usporedbi s drugim voćem. Srećom, maline, kupine i divlje kupine su mi u dvorištu, jedino što kupujem od bobičastog voća su borovnice

      Izbriši
  11. fantasticno izgleda! a i zvuci bas kao pravi ljetni lagani dezert.. sigurno cu ga probati..

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo mi izgleda kao savršena ljetna poslastica! Obožavam maline:))

    OdgovoriIzbriši
  13. Idealan letnji dezert,puno mi se sviđa fil.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jao divno, biskvit mi izgleda jako spužvast i fin.

    OdgovoriIzbriši
  15. Me ha fascinado el pastel que has preparado, Delicioso y muy bonito.
    Un beso y que tengas un precioso día!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna rolada,jako lijepo izgleda..dovoljan mi je razlog kada ju pogledam da kažem volim ljeto..inače mrzim ove vrućine!

      Izbriši
    2. Super rečeno - volim ljeto, mrzim vrućine

      Izbriši
  16. Kremica, maline, meki biskvit ..... izgleda božanstveno!
    Jedina mana, predaleko si! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. jako lijepa rolada! i ja sam ovih dana u malinama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pretpostavljam da si i ti s veseljem dočekala njihovu sezonu

      Izbriši
  18. Bas je lepa, prava letnja roladica, posebno mi se dopada fil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam otvoreno slatko i kiselo vrhnje koje je trebalo potrošiti pa sam ih iskoristila za nadjev

      Izbriši
  19. Ja nikako ne volim leto sem zbog svezeg voca i povrca. Mrzim vrucine... :( Mnogo tesko ih podnosim i cine me mrzovoljnom. Jedva se krecem po kuci...
    Ali ovakvi kolaci dobro dodju, definitivno...

    OdgovoriIzbriši
  20. Odavno nisam pravila rolate a ovaj tvoj izgleda savešeno. Punjenje je njam, njam, maline su moj favorit...

    OdgovoriIzbriši
  21. ooo, ova rolada je savrsena! Jako volim maline :D

    OdgovoriIzbriši
  22. Jako mi je primamljiva, sviđaju mi se okusi :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Divne li rolade! Prelijepo izgleda. Kako bih mogla sad takav jedan komad ili dva :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Prekrasno izgleda. Ove godine nisam još ništa radila s malinama. Moram to promijeniti uskoro!

    OdgovoriIzbriši
  25. Svi sastojci su po mom ukusu, predivno izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
  26. ja obožavam ljeto, krasna rolada, i žuta od domaćih jaja,
    sviđa mi se dodatak bijele čokolade u kremu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta žuta boja karakteristična za domaća jaja mi baš paše kad su rolade u pitanju, a za druge biskvitne kolače mi se ne sviđa (pa su zato češće čokoladni biskviti)

      Izbriši
  27. Nazalost ne radim rolade jer mi svaka pukne a steta divno izgledaju. Kad idem puniti maknem krpu i punim tako uvrnuto? Ako izravnam biskvit za potrebe punjenja, nece puknuti kad ga ponovom rolam? Hvala i pozdrav, ombia

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biskvit treba odmah zarolati dok je vruć uz pomoć krpe posute šećerom (da se biskvit ne zalijepi za krpu), znači krpu rolaš zajedno s biskvitom. Kad se biskvit potpuno ohladi, treba ga odmotati, premazati kremom i ponovno zamotati (ovaj put bez krpe). Eventualno se dogodi da pukne onaj početni dio prilikom ponovnog motanja, ali to se ionako kasnije ne vidi.

      Izbriši
  28. Prefina rolada, krema mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Ja nemam ništa protiv ljeta pogotovo kada krenu ljetne voćkice koje obožavam. A nemam niti ništa protiv ljetnih poslastica pogotovo ako su u pitanju ovakve rolade kao što je tvoja. Odlična u svakom pogledu !

    OdgovoriIzbriši
  30. ja obožavam ljeto i unatoč visokim temperaturama ne žalim se :)
    maline su mi omiljeno voće, a rolade su mi jedne od omiljenijihi kolača, tvoja roladica je vrlo privlačna, slike odlične

    OdgovoriIzbriši
  31. Puno ti hvala na ovom divnom kolačiću, ovo mi je br.1 proljetna rolada otkad je objavljen recept, isprobavan je i s drugim voćem, a uvijek dobar:) Biskvit je prefin, mekan i pun mi je pogodak to što si (iako neobavezno) ubacila kiselo vrhnje, jako paše, pa ga uvijek stavljam. Tak da, puno hvala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me je razveselio komentar, drago mi je da ti se recept toliko sviđa da je napravljen više puta. Meni je ova rolada isto draga i koristim ju za razno voće. Kiselo vrhnje se, sasvim slučajno našlo u nadjevu, ali super paše.

      Izbriši