nedjelja, 15. srpnja 2012.

Mrvičasti kolač s borovnicama i kokosom


Napokon su stigle omiljene borovnice! Znam, znam, sad ćete reći da svaki sezonski voćni recept počinjem s rečenicom "to je moje omiljeno voće". Pa kad je tako. Ali borovnice su mi uistinu najdraže voće. I jedva sam ih dočekala, jer već neko vrijeme čekam da isprobam recept iz Čarolije okusa (obećala sam vam da će sigurno biti par recepata iz posljednjeg broja) u kojem su borovnice kombinirane s kokosom. Kombinacija okusa je genijalna, samo što ću sljedeći put staviti duplo više borovnica tako da između biskvita i mrvičastog posipa bude deblji sloj borovnica.

  • 150 g omekšalog maslaca
  • 200 g šećera
  • 3 jaja
  • 100 g glatkog brašna
  • 30 g gustina
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 300 g borovnica
  • 100 g kokosovog brašna
  • 100 ml kokosovog mlijeka

Izmiksajte 100 g maslaca sa 100 g šećera. Dodajte dva jaja (jedno po jedno) te prosijano brašno s gustinom i praškom za pecivo. Lagano umiješajte 70 g borovnica. Smjesu rasporedite u lim dimenzija 24 x 28 cm obložen papirom za pečenje. Pecite 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. 

Izmiksajte preostali maslac (50 g), šećer (100 g), kokosovo brašno i 1 jaje dok ne dobijete strukturu mrvica. Pečeni biskvit prelijte zagrijanim kokosovim mlijekom. Na biskvit rasporedite ostatak borovnica, koje prekrijte pripremljenim mrvicama. Vratite kolač u pećnicu i pecite ga 20 - 25 minuta na 170°C, dok mrvice ne dobiju lijepu boju.

42 komentara:

  1. I meni je svako sezonsko voce omiljeno sad se veselim smokvama.,mislim da je ovo jako dobra kombinacija!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam se izguštirala petrovki, a sad čekam bijele smokve i prije njih kupine.

      Izbriši
  2. baš super kombinacija s kokosom! odlično izgleda kolač

    OdgovoriIzbriši
  3. EU TAMBÉM ADORO MIRTILOS , A FRUTA DE VERÃO É MARAVILHOSA.
    OUTRA COISA QUE ADORO É COCO E ACHEI O SEU BOLO FANTÁSTICO,DEVE SER D-E-L-I-C-I-O-S-O.
    BOM DOMINGO
    BJS

    OdgovoriIzbriši
  4. e moje omiljeno voce su kupine, tako da bi ovo mogla isprobati sa kupinama =)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako su u originalu borovnice, može se staviti bilo koje bobičasto voće

      Izbriši
  5. Kako bi mi dobro sjeo jedan ovaj kolač sada, bez obzira što sam ovako sita :) Moram ovo jednom isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  6. hahaha baš me nasmijao uvodni dio:))
    I sama sam takva. :o)
    Krasan ti je kolač!
    Moram probati ovak s dodatkom kokosa, čini se super kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kombinacija s kokosom je odlična, baš se super nadopunjuje s borovnicama

      Izbriši
  7. Joj, ja sam samo u komentarima procitala bele smokve i momentalno obnevidela. Moje omiljeno sezonsko voce su bele smokve.
    Salu na stranu, kolac je fenomenalan. :) A kokos i bobicasto voce se super slazu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim kokos a kombinacija s voćem je mrak. Sigurno bi ovaj kolač bio fini i s nekim drugim voćem. Fotke su odlične kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljedeći put imam namjeru staviti maline, ali i neko drugo voće bi sigurno odlično pasalo

      Izbriši
  9. Čim ima kokos, odmah sam sretna :D Ja sam primijetila da puno govorim kako mi je svako voće baš omiljeno, ali kad je sve tako fino! Makar još uvijek mislim da su mi maline prvi izbor :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja ni sama ne znam što bi mi bio prvi izbor od trešanja do šljiva, svako voće mi je drago na svoj način

      Izbriši
  10. Vidim po izgledu da je ovo sočan kolač koji se topi u ustima.

    OdgovoriIzbriši
  11. Fenomenalno mi izgleda,kombinacija sastojaka iz snova zaista,jako mi se sviđa kolač:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicno iskombinirano...'Crumble' mi je jedan od drazih vocnih deserta!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super kombinacija, kolac izgleda fenomenalno :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hermosos cuadrados una delicia irresistible,abrazos hugs,hugs.

    OdgovoriIzbriši
  15. ovo je kolac kakvog bih rado doruckovala :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Uwielbiam kruche ciasta...
    zaraz będę u Ciebie:)) poproszę małą kawę :))
    Całuski!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kolač izgleda perfektno i vjerujem da mu je okus odličan. Slažem se sa idejom da staviš više borovnica. Planiram za vikend u nabavku borovnica i nabavim li željenu količinu isprobati ću ga sigurno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad radim kolač u nestandardnom kalupu teško mi je procijeniti da li je količina voća dovoljna ili ne. Slijedila sam recept, a za moj gušt bi pasalo što više borovnica. Sretno s nabavkom!

      Izbriši
  18. Tako divno i jednostavno zvuči! Radila sam nešto slično s malinama, a borovnice zvuče odlično! Prva slika mi je prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
  19. I meni najdraže ali sad samo mogu sanjati o njima dok se ne dočepam kopna.
    Divan desert.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je biti na moru, ali je super i uživati u borovnicama. Kad odradiš ovo prvo, nadam se da ćeš guštati u borovnicama i ostalom ljetnom voću.

      Izbriši