ponedjeljak, 23. srpnja 2012.

Sva lica frozen yogurta


Sigurna sam da imate neki adut iz rukava među receptima kojeg često koristite. To može biti omiljeni recept za biskvit koji uvijek uspijeva, tijesto za keksiće, ukusna krema ili nešto četvrto. Kod mene je to frozen yogurt. Kad sam shvatila da imam dosta deserata u kojima koristim bazni recept za frozen yogurt, odlučila sam s vama podlijeliti sva njegova lica. Sva lica frozen yogurta podijelila sam i sa čitateljima Verinog bloga Astal - kuhinja moje ravnice i drugi recepti. Veri se ovom prilikom želim zahvaliti što me je pozvala u goste na svoj blog.

Prije nego što vam otkrijem što se sve može napraviti s frozen yogurtom, slijedi popis namirnica za bazni recept i postupak izrade
  • 500 g čvrstog jogurta
  • 120 g šećera u prahu
  • 200 ml slatkog vrhnja

Pomiješajte jogurt sa šećerom u prahu. Slatko vrhnje izmiksajte u šlag i umiješajte u smjesu sa jogurtom. Jednostavno zar ne? Što sve možete napraviti s tom smjesom pogledajte u nastavku.

Frozen yogurt u kriškama ili kuglicama s voćnim umakom


Voćni umak pripremite od 200 g voća (npr. jagode, maline, borovnice, itd.) i 2 žlice šećera tako da kratko prokuhate voće sa šećerom na laganoj vatri i po potrebi propasirate kroz gusto sito. Za kriške: u  duguljasti kalup obložen prijanjajućom folijom naizmjenično ulijevajte smjesu od jogurta i voćni umak. Stavite u zamrzivač na 2,5 sata ili dok se smjesa potpuno ne zaledi. Kalup preokrenite na pladanj, odstranite prijanjajuću foliju i pustite da odstoji na sobnoj temperaturi 15ak minuta. Narežite na kriške i poslužite uz topli voćni umak ili rastopljenu čokoladu. Za kuglice: smjesu od jogurta izlijte u duguljasti kalup i stavite u zamrzivač na 2,5 sata ili dok se smjesa potpuno ne zaledi. Vadite kuglice i poslužite uz topli voćni umak ili rastopljenu čokoladu.

Frozen yogurt na štapiću s xxl komadima voća


Smjesu za frozen yogurt rasporedite u kalupe za sladoled, naizmjenično stavljajući voće i smjesu. Možete koristiti cijelo voće poput malina, kupina, jagoda, borovnica, grožđa, itd. ili rezati komade voća (npr. breskve, marelice, lubenica, itd.). Kalupe stavite u zamrzivač na 1,5 sat ili dok se smjesa potpuno ne zaledi. Da biste izvadili sladoled, kratko ugrijte kalup između dlanova. 

Voćni frozen yogurt na štapiću s voćnim umakom



Napravite voćni umak od 200 g voća po želji i 2 žlice šećera,  tako da kratko prokuhate voće sa šećerom na laganoj vatri i po potrebi propasirate kroz gusto sito. Smjesu za frozen yogurt pomiješajte s voćnim umakom i rasporedite u kalupe za sladoled. Možete napraviti mramorni uzorak tako da samo lagano promiješate smjesu jogurta i voća ili možete dobro promiješati kako bi smjesa dobila jednoličnu boju, a uz umak možete dodati i komadiće voća. Kalupe stavite u zamrzivač na 1,5 sat ili dok se smjesa potpuno ne zaledi. Da biste izvadili sladoled, kratko ugrijte kalup između dlanova.  

Ledena krema


Pripremite voćni umak od 300 g voća i 3 žlice šećera,  tako da kratko prokuhate voće sa šećerom na laganoj vatri i po potrebi propasirate kroz gusto sito. Smjesu za frozen yogurt stavite u zamrzivač na pola sata da se dobro ohladi. Ledenu kremu poslužite u visokim čašama naizmjenično stavljajući sloj kreme pa sloj umaka.

Cupcakesi s ledenom kremom


Recept za cupcakese pogledajte ovdje ili koristite recept po želji. Ohlađenim cupcakesima odrežite vrh u ravnini sa rubom papirnate košarice. U sredini izrezanog vrha uz pomoć rezača za kekse izrežite željeni oblik. Izdubite sredinu cupcakesa uz pomoć žlice za dinju ili nožića. Udubinu ispunite voćnim umakom ili ganache kremom, a cijelu površinu premažite smjesom za frozen yogurt (koristite samo pola navedene količine iz baznog recepta), s time da u sredinu stavite više kreme. Vratite odrezani vrh i lagano pritisnite da se spoji.

Voćne mini pite


Recept za prhko tijesto za mini pite pogledajte ovdje ili koristite recept po želji. Tijestom obložite kalupe za mini pite. Prekrijte ga papirom za pečenje i opteretite rižom. Pecite 15 minuta na 180°C. Zatim odstranite rižu i papir za pečenje pa vratite kalupe u pećnicu na još 5 minuta. Ohlađeno tijesto ispunite smjesom za frozen yogurt (koristite pola navedene količine iz baznog recepta) i rasporedite svježe voće. Količinu voća odredite prema ukusu, a ja u ovom slučaju volim staviti manje voća, tako da krema od jogurta dođe do izražaja. 

Broj komentara: 50:

  1. Nezna se šta je lepše od čega!!!Kisić

    OdgovoriIzbriši
  2. Čisto savršenstvo! Sada nakon ovog posta želim ove kalupiće za sladoled na štapiću! Sve ove verzije predivno izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni sladoled na štapiću izgleda puno ljepše nego kuglice, zato volim koristiti kalupiće

      Izbriši
  3. Sjajan post, sve ljepse od ljepseg. Nisam nikad probala praviti frozen jogurt, moracu jednom, sve tako dobro izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Frozen yogurt se lako napravi, a uz voće se može servirati kao krema u čaši. Nema bržeg deserta.

      Izbriši
  4. Ma kojeg si ovo asa izvukla iz rukava!!! Čitam ovo širom otvorenih očiju, sve odreda osvježavajuće kombinacije baš po mome guštu:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je as iz rukava, pogotovo kad se zaželim brzinskog deserta koji ujedno i osvježava

      Izbriši
  5. Zaista toliko puno varijacija na temu,svi su mi ovi deserti prekrasni na svoj način,ali ove voćne mini pite su me posebno oduševile..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da bi se mogao smisliti još neki novi način upotrebe baznog recepta

      Izbriši
  6. ¡Qué deliciosas recetas heladas, muy ricas y con una preciosa presentación! Me encantan todas.
    Besos.

    OdgovoriIzbriši
  7. all look amazing I love yogurt especially in this type of recipes:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Puno sam čitala i vidjela desert od smrznutog jogurta, ali me nikad nije privuklo da ga napravim, do danas, osvojila si me s ovim prekrasnim sličicama i preporukom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas je frozen yogurt omiljeni ljetni desert, ponekad bude zaleđen, a ponekad samo dobro rashlađen

      Izbriši
  9. GOSTEI DE TODOS , SE PODESSE COMERIA UM BOCADO DE CADA...
    BOA SEMANA
    BJS

    OdgovoriIzbriši
  10. od kad sam probala tu kremu (slatka vrhnja, secer i jogurt) skroz sam se navukla na nju.. svakih par dana napravim nesto s njom.. a sad tek kad znam da se i zamrznuti moze, sad cu tek svasta da probam! =)))
    zahvaljujem!

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve je tako predivno, ali mini pite su mi favorit:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično! POsebno mi se sviđaju cupcakesi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cupcakesi napravljeni na ovaj način mogu imati različite motive, za zimu pripremam pahuljice, a mogu se iskoristiti i klasični božićni motivi, cvjetići, itd.

      Izbriši
  13. Nikada nisam zamrzavala jogurt, ali si me nagovorila. Ove kriškice sa voćnom kašom su prve na spisku. Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  14. super za gostovanje, i meni se sviđaju sva ova lica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bazni recept je jednostavan i ukusan pa odlično paše uz razne dodatke

      Izbriši
    2. Ne znam koje mi se lice odnosno receptić više sviđa, svi izgledaju neodoljivo primamljivo i sve si savršeno dekorirala. Ponešto ću sigurno isprobati :)

      Izbriši
  15. Hermosas receta me encanta el helado en las tartaleta,abrazos hugs,hugs.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovi štapići s xxl komadima voća me totalno mame! Odličan post i sjajne ideje! Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su oba prijedloga za štapiće najdraža varijanta, a stvarno je super kad naletiš na cijelo voće

      Izbriši
  17. Ni ja ne znam šta mi je lipše i ukusnije! Sve mi zvuči odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Komotno te mogu nazvati Frozen kraljicom! :)
    Meni se najviše svidja onaj prvi s malinama.

    OdgovoriIzbriši
  19. Odlična kolekcija :) Prvi recept sam probala i znam da je odličan, a kad-tad ću ostale :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti se sviđa bazni recept, onda će ti se svidjeti i sve ostale kombinacije

      Izbriši
  20. Hvala na krasnim idejama i osnovnom receptu. Smrznuti jogurt volim ali ga jos nisam sama pokusavala pripremiti.
    Fotke su sjajne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo sad imam još dvije nove ideje kako iskoristiti bazni recept, a budući da je frozen yogurt ukusno osvježenje, sigurna sam da ću ih brzo realizirati

      Izbriši
  21. koje fotke!!! srce mi odmah malo brže kuca... ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. svečano obećajem da ću isprobati ovu ledenu kremu!!
    vidim da se ti često s njom gostiš, sigurno je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  23. Divna su ti ova lica. :) Prosto ne znak koji bih gricnula pre. Svi mi se doapadaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Super izgleda, nešto brzo a izuzetno prilagodljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prilagodljivost i jednostavnost su uz okus glavne kvalitete ovog recepta

      Izbriši
  25. this is bad news for me! i have such a love for sweets :D

    -Jessica
    http://runninginsideus.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  26. Vidjela sam kod Vere ovo izdanje tvoga posta i mogu samo još jednom reći da si odlično sve ovo pripremila. Sve je posebno lijepo i u kombinacijama koje su za ljubitelje frozen jogurta i više nego ukusne. Bravo !

    OdgovoriIzbriši
  27. Gdje si nabavila štapiće za sladoled?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U Trstu, u dućanu Marchi gomma. Pakiranje sa 100 štapića košta 1,65 €

      Izbriši
  28. Post sam počela čitati zbog uvoda u kojem se navodi da se od smrznutog jogurta može napraviti pregršt stvari. Zapitala sam se kakve su to stvari? Sad kad sma pročitala post očito je da su to sve slastice kakve ne volim, pa se smrznuti jogurt u mojoj kuhinji ne može primijeniti. Radila sam ga dva puta i bio je kakav sam očekivala: nije kremast (kao sladoled) i užasno je nesladak, jer svi recepti za smrznuti jogurt koje sam našla tako su lišeni šećera da ne znam kako bih to prokomentirala. Jasno mi je da se taj jogurt trpa u zdravu prehranu: nije mastan (zato nije ni kremast), a nije ni sladak.

    Ja nisam za takve deserte, radije ću pojesti jednu krišku torte s 500 kalorija, makar na licu mjesta dobila 5 kila, nego se siliti da jedem "zdravi" smrznuti jogurt. A za vrijeme jedenja tog smrznutog jogurta, dok kolutam očima jer mi se to što jedam uopće ne sviđa, kao mantru si ponavljam "to ti niš ne valja, al zato ti je super zdravo i nećeš se zdebljati, pa možeš biti ponosna na sebe", ma juuuupi! Već sam naučila da sve što je zdravo ima okus koji se meni nikako ne sviđa. Neki ustraju u tome da jedu svu tu zdravu hranu koja im nije ukusna, ali ja sam odustala od toga, pa jedem isključivo nezdravu hranu koja je meni ukusna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako netko ne mari za kalorije kad su slastice u pitanju, onda sam to ja i uistinu ne gledam da li je nešto zdravo ili ne kad su deserti u pitanju. Frozen yogurt doma svi obožavamo, kako u zaleđenim, tako i u nezaleđenim varijantama. Po meni je ova krema taman dovoljno slatka pa se često moram suzdržavati da ju ne pojedem onako na žlicu. A količina šećera je u ovom receptu podložna promjenama, kako povećanju tako i smanjenju, ovisno kako kome paše.

      Izbriši
  29. Thanks for the frozen yoghurt ideas and for linking in to Food on Friday. Cheers

    OdgovoriIzbriši