srijeda, 11. srpnja 2012.

Vjenčići s malinama


Da li kupujete časopise s receptima? Imam 2-3 časopisa koja kupujem na mjesečnoj bazi. Ponekad me privuče neka najava ili naslovnica časopisa kojeg inače ne kupujem, ali to je rijetko. Među časopisima koje redovito kupujem se nalazi i Čarolija okusa. Posljednji broj me je o-du-še-vi-o! Pravi ljetni broj s ukusnim receptima za pripremu tikvica, malina, borovnica i ostalih plodova ljeta. Uz ovaj današnji recept, možete očekivati da ću isprobati još barem jedan recept uskoro. 

Recept sam prilagodila svome ukusu i namirnicama koje inače koristim, budući da je recept u časopisu prilagođen dijabetičarima. Od navedene količine dobila sam 20 vjenčića.


Tijesto
  • 220 ml vode
  • 80 g maslaca
  • prstohvat soli
  • 140 g glatkog brašna
  • 3 jaja
U posudu stavite vodu maslac i sol pa pustite da zakuha. Maknite s vatre i dodajte brašno. Miješajte kuhačom dok ne dobijete gusto i glatko tijesto. Pustite da se malo proladi pa umiksajte jedno po jedno jaje. Prebacite tijesto u veću slastičarsku vrećicu sa zvjezdastim nastavkom. Istiskujte vjenčiće na lim obložen papirom za pečenje. Pecite 20 - 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 210°C, dok tijesto ne dobije lijepu boju. Vjenčiće prerežite dok su još topli pa ih pustite da se ohlade na rešetki.

Nadjev
  • 100 g malina
  • 200 g krem sira
  • 3 - 5 žlica šećera u prahu 
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 20 g otopljene tamne čokolade (za dekoraciju)
Pomiješajte krem sir sa šećerom u prahu. Maline propasirajte kroz gusto sito (da odstranite koštice) i dodajte u krem sir. Izmiksajte slatko vrhnje u šlag pa dodajte mješavini s krem sirom i malinama. Kremu stavite u slastičarsku vrećicu sa zvjezdastim nastavkom i nanesite sloj kreme na donji dio vjenčića. Poklopite gornjom polovicom vjenčića i dekorirajte otopljenom čokoladom. Držite u frižideru do posluživanja.


44 komentara:

  1. prekrasni vjenčići, kao iz najbolje francuske slastičarnice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjenčići izgledaju predivno i jako su slični princima ali su sigurno još bolji jer ima i voća.
    Koje to sve časopise kupuješ i gdje se sve mogu kupiti? Možeš li neki preporučiti? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas kupujem samo Čaroliju okusa. Ranije sam kupovala i Repete, ali većina njihovih recepata se može naći i na blogovima pa sam prestala kupovati. U Italiji kupujem Alice cucina, Sale & pepe i Cucina moderna oro collezione - ako mi paše tema broja.

      Izbriši
  3. Predivni su, mogla bih sad jedan ili dva :) Slike su ti fantasticne i tako krasno sve prezentovano.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara, vjenčići su zaista prekrasni! Baš odišu ljetom :) Ja naravno podržavam da ih što više isprobaš :) Kupujem jedino "Iće & piće", smatram ga jako kvalitetnim časopisom, a sam dođe 40kn tako da nisam u stanju izdvojiti za druge časopise obzirom da radije te novce potrošim na neke žličice ili zdjelice koje mi se svide - a meni se uvik nešto svidi. Matija uvik kaže da ne zna di ćemo sa svim tim zdjelicama :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iće & piće sam jednom prilikom prolistala i nisam našla niti jedan zanimljiv recept, a kasnije ga više nisam uočila na kiosku. A cijena mu je stvarno paprena.

      Izbriši
  5. ovo izgleda božanstveno :)
    E da isprobala sam receptić sa punjenom pogačom ali nažalost sa drugim sastojcima jer mortadelu i dimljeni sir kod nas nema u dućanu, no svejedno zahvalna sam ti za recept za pogaču :) POZZ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za recept za pogaču moramo zahvaliti Ireni. Baš me zanima koje si sastojke koristila

      Izbriši
    2. jednostavno sam napunila sastojcima koje stavljam na pizzu, salama i sir koje sam našla u dućanu :)

      Izbriši
  6. Kremasto je, sadrži maline - može samo biti fino :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Količina malina se zapravo može prilagoditi ukusu i želji za intenzivnijom bojom kreme

      Izbriši
  7. FICARAM LINDAS DEMAIS E COM UM RECHEIO DELICIOSO.
    E TEM FRAMBOESAS QUE EU ADORO.
    BJS

    OdgovoriIzbriši
  8. Look delicious and I love your pictures:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oblik im je prekrasan, kao i stiliziranje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prelijepo izgledau,prave ljetne delicije,iako moram priznati da nisam ljubitelj sirnih krema,ali su one nekako uvijek baš tipične za ljetne varijante kolača:)

      Izbriši
    2. Sirne kreme su brzo gotove pa su vjerojatno zato tipične za ljetne kolače, a i odlično se slažu s voćem

      Izbriši
  10. Inače ne kupujem ovakve časopise, jer internet je stvarno neiscrpna baza recepata, ali vidim da si ti pogodila s jednim takvim. Prekrasni vjenčići i savršena izvedba. Njami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čarolija okusa košta 11 kn i to mjesečno stvarno nije neki iznos tako da ne propuštam niti jedan broj. Neki put sam više, a neki put manje oduševljena sadržajem, ali uvijek nađem par recepata koji mi se svide

      Izbriši
  11. Predivne su, podsecaju na princes kofne :) Divne su ti slike!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja kupujem kod samo Sale&Pepe redovno i mnogo volim taj casopis... U tsvari jedini je kvalitetan u Srbiji...
    Ovi venncici su divni! Odmah sam pomislila da je u pitanju kuvano testo... Odlicno!!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš žao što mi nemamo svoje izdanje Sale&pepe

      Izbriši
  13. Sir i voće u kombinaciji sa kuvanim tijestom... zvuči predobro, izgleda još bolje:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo izgleda baš fino i nekako fluffy :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Preslatki vjenčići. fina dekoracija i ugodjaj :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasni vjenčići :)Časopise s receptima kupujem svako toliko, Čarolija okusa mi je jedan od dražih...

    OdgovoriIzbriši
  17. Vjenčići su preslatki, a sigurno i ukusni. Volim ovo tijesto i odlična mi je kombinacija sa malinama.
    Što se časopisa tiče ne kupujem ništa redovno, a kada povremeno nešto kupim tada to nije ništa određeno već ako ugledam neku zanimljivu temu tada uzmem i časopis. Ali zato je polica sa razno-raznim kuharicama sve punija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, bolje da ne spominjem kuharice, moje više nemaju policu nego ormarić

      Izbriši
  18. Neko sam vrijem kupovala Čaroliju okusa ali su me onda malo razočarali pa sam prestala. Voljela sam Sretnu hranu od Sense ali to su ukinuli. Sada kupujem Repete i Iće i piće. Vjenčići odlično izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponekad mi se dogodi da me razočara Čarolija i da ne bude ništa posebno u njoj, ali to je stvarno rijetko. Iće i piće mi nikako nije legao, evo neki dan sam ga opet prelistala i ne mami me na kupnju

      Izbriši
  19. Čaroliju okusa kupujem redovito već nekoliko godina, imam već lijepu kolekciju, istina ponekad nije ništa posebno i ponekad se ponavljaju, ali imaju sjajne ideje i to mi se sviđa a cijena im je stvarno minimalna, od ostalih časopisa povremeno kupim koji broj ali ništa redovito
    ovi vjenčići su i meni zapeli za oko ali trenutno nisam s vremenom pa sam ih odgodila za neko drugo vrijeme
    tebi su odlično ispali

    OdgovoriIzbriši
  20. Stvarno izgledaju divno! Ja kupujem časopise jedino ako me privuče naslovnica, ovako nemam baš tu naviku! Više volim listat vaše blogove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Listanje" blogova mi je postala redovita aktivnost otkad blogam, prije su mi bila draža papirnata izdanja

      Izbriši
  21. Divno izgledaju. Tako bih rado sada gricnula jednu. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Hello :)

    Thanks for your visit in my space, I have really enjoyed to "see" you there ! :)

    This is a fantastic dessert, lovely and really inviting us...
    Could perfectly be my dessert for today ! :-))

    Regards

    OdgovoriIzbriši