četvrtak, 18. kolovoza 2011.

Šarlota s malinama i bijelom čokoladom


Koliko god mi šarlote izgledale privlačno, uvijek odustanem od izrade kad pročitam recept. I to zbog želatine. Ne volim želatinu u kolačima i ne radim kolače sa želatinom. Ako mi se ostali sastojci sviđaju, procijenim da li mogu izbaciti želatinu i dobiti čvrstu kremu. Međutim, kod nekih recepata jednostavno nema šanse da krema bude čvrsta bez želatine. Kombinacija jogurta i šlaga u receptima za šarlotu teško da bi bila čvrsta bez želatine. I tako ja svaki put tužno uzdahnem kad vidim šarlotu.



U posljednje vrijeme, vjerojatno pod utjecajem vrućina, sve češće razmišljam o tome da napravim šarlotu. Naravno, bez želatine. Odlučila sam za bazu uzeti kremu iz torte čokoladna duga i dodati maline. 

  • 300 g piškota
  • 150 ml mlijeka
  • 2 žlice ruma
  • 200 g malina
  • 250 g mascarponea
  • 1 žlica šećera
  • 1 vanilija šećer
  • 250 ml slatkog vrhnja
  • 100 g bijele čokolade

Na pladanj za serviranje stavite obruč kalupa za tortu. Piškote skratite na visinu obruča. Na pari otopite bijelu čokoladu. Pomiješajte mlijeko s rumom pa kratko umočite piškote i poslažite uz obruč. Dno prekrijte piškotama koje ste isto kratko umočili u mlijeko. Izmiksajte slatko vrhnje u šlag. Pomiješajte mascarpone sa šećerom i vanilija šećerom. Lagano umiješajte šlag i otopljenu čokoladu. Na dno kalupa obloženog piškotama razmažite polovicu kreme. Na kremu stavite sloj malina,  a na njih red piškota kratko umočenih u mlijeko s rumom. Premažite ostatkom kreme i posložite ostatak malina. Šarlotu stavite u frižider preko noći.


Broj komentara: 30:

  1. ja isto nisam obožavateljica želatine, i baš ne jedem kolače s želatinom.. kako je jučer jednoj osobi bio rođendan, a ja nisam imala puno vremena za pravljenje neke torte, odlučila sam se za šarlotu.. stavila sam 200 ml vrhnja za šlag, jedan čvrsti jogurt (180 g), šećera da nam bude dovoljno slatko po ukusu, 2 vanilin šećera, malo limunove korice i to je sve... krema se odlično stisnula i prefina je, šarlota je nestala u roku 5 minuta, a nitko nije ni skužio da želatina fali (inače mojima ne smeta želatina, ali ja ju baš izbjagavam..)

    OdgovoriIzbriši
  2. Šarlota je baš lijepa! Ali, mascarpone me definitivno odbio od recepta, ne volim kolače od sira:( A obožavam želatinu:) s njom od praktički svega mogu napraviti kremu, potrošim više od kilu želatine godišnje! Kad radim neku kremu u koju ne ide želatina, ako mi se čini da će krema biti premekana, ja smaoinicijativno uvijek dodam želatinu:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Look beautiful!!and the pictures are amazing!! gloria

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna šarlota iako i upotrijebljavam želatinu jer je nekad to jedini način da se krema fino stisne iako često u kremama upotrebljavam svježi sir i slatko vrhnje i ono se u frižideru fino stisne i bez želatine.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bok, žao da se ne događa češće ovdje, da sam naručivanje nekoliko slika i imam malo vremena za kuhanje, ali kad god sam korak da daju svoje recepte i danas i to je savršeno, bilo je vrlo dobro prezentiran. Najbolje želje, Marta.

    OdgovoriIzbriši
  6. This is just amazing!
    Wow! Looks great!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepo izgleda. Obožavam kolače s piškotama, kontekst nebitan :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Maaa pre-prekrasno! Dekoracija savrsena, mislim da sam sve rekla.

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasno izgleda, prava ljepotica!!

    OdgovoriIzbriši
  10. E ova mašnica ti je med medeni. Savršeno uz ove maline. Nekada tako male stvari podignu sve na mnogo viši nivo. Jedemo i očima, iako se mašna ne jede. Ja lično volim jake torte, ali preko leta su mi ovakve kremaste i lagane stvari odlične.

    OdgovoriIzbriši
  11. A Sarloticu volim ,brza je i brzo se i pojede;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna je, te voćne šarlote su tako nevjerojatno dekorativni kolači. Ja nemam ništa mnogo protiv želatine u kolačima, ali mi se izuzetno sviđa ova tvoja bez-želatinasta verzija, dapače :) Hvala na super receptu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Znači još jedna koja ne jede želatinu:) Ni ja je ne koristim a ova tvoja šarlota je ispala prava ljetna poslastica!

    OdgovoriIzbriši
  14. Savrsena kombunacija i lijepo aranzirana fotografija!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala svima!

    Zanimljivo je pročitati vaš stav o želatini.

    OdgovoriIzbriši
  16. Jako lijepa torta. I ja izbjegavam raditi sa želatinom, a kako je ovih zadnjih dana vruće tako ništa ne pečem. Ima jedna "zdravija" zamjena, agar agar. Mislim da je to neka alga (nisam sigurna) al možeš je kupiti u dućanima Bio&bio.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čula sam za agar agar, samo nikako da se sjetim kad sam u gradu otići u Bio&bio. Ima toliko krasnih kolača od kojih odustanem radi želatine pa je krajnje vrijeme da ga nabavim.

    OdgovoriIzbriši
  18. This is a beautiful dessert. This is my first visit to your blog so I took some time to read through your earlier entries. I am glad I did that. I really like the food and recipes you share with your readers. I will be back. have a wonderful day. Blessings...Mary

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala!

    Tnx Mary, I'm glad that you like my blog.

    OdgovoriIzbriši
  20. So lovely!
    Ps I follow you!!!
    Laura@RicevereconStile

    OdgovoriIzbriši
  21. O, sve sam sretnija što smo se upoznale! Kolači, my kind of girl!Luda sam za malinama ( a i za mnogočim...)Navraćat ću često i mnogo, čini mi se ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Nisam niti ja ljubitelj želatine pa se radije priklanjam receptima u kojima je nema. Tvoja šarlota izgleda prekrasno !!

    OdgovoriIzbriši
  23. Reći savršena je premalo je..toliko divno izgleda i u presjeku,stvarno božanstvena..fotkice su ti genijalne:)

    OdgovoriIzbriši
  24. Jako efektna torta. Sa ovim vrpcama izgleda fantasticno. Moram probati...

    OdgovoriIzbriši