petak, 3. veljače 2012.

Prhke punjene kiflice



Iza imena Blue Hortensia krije se blog kojeg piše Nely. Teško je u jednoj riječi opisati njezin blog, jer je ono što ona radi posebno. Bilo da piše o cvijeću, vrtu, kreativnom radu, uređenju doma ili kuhanju, uvijek ćete u njezinom postu naći barem jednu fotografiju koja će vam oduzeti dah. Prva asocijacija na nju i njezin blogu su mi maštoviti detalji i upotreba svakodnevnih predmeta na neuobičajen način. 


Nedavno je objavila recept za kiflice, koji me posebno obradovao. Suprug obožava takve kiflice, a kod nas nije bio običaj raditi punjene prhke kiflice. Zato i nisam imala neki provjereni recept,  a preporuke koje je Nely napisala bile su dovoljne za isprobavanje.

  • 500 g glatkog brašna
  • 250 g hladnog maslaca narezanog na kockice
  • prstohvat soli
  • malo ribane korice limuna
  • 1 vanilija šećer
  • 1 prašak za pecivo
  • 200 ml mlijeka
  • pekmez po želji (za nadjev)
  • šećer u prahu (za posipanje kiflica)



Utrljajte maslac u brašno da se dobiju grube mrvice. Dodajte ostale sastojke i zamijesite glatko tijesto. Tijesto bi trebalo podijeliti na jednake dijelove i svaki taj dio bi trebalo okruglo razvaljati. Od toga sam davno odustala, s obzirom da nikako nisam uspjevala razvaljati savršeni krug. Ovdje možete pogledati kako napraviti kiflice od pravokutno razvaljanog tijesta i kako ih uspješno zarolati da nadjev ne iscuri. Nekako mi se činilo da vidljivi nadjev ovim kiflicama daje dodatnu čar, stoga sam ih samo zarolala. Kiflice poslažite na lim prekriven papirom za pečenje. Pecite ih 15 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Kad se ohlade, pospite ih šećerom u prahu.

Broj komentara: 26:

  1. Woow!!! preugodno iznenađenje si mi priredila,zaista sam ostala zatečena divnim riječima upućenim meni i mome blogu,a posebno vidjevši ove kiflice koje su u tvojoj izvedbi malo reći presavršene,..zahvaljujem ti od sveg srca,ovo mi je stvarno pored današnjeg snijega uljepšalo dan,i cijeli tjedan..sad su me pokupile emocije..velika pusa ti leti od mene!

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, joj, nakon naših slanih kiflica, ove bi baš dobro legle. Mislim da ću ovo raditi za vikend. Tako je hladno, da me nešto ne vuče van, idealno za "kolačarenje"...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan blog, hvala ti što si nam ga približila. Kiflice su prekrasne, rado bih probala!

    OdgovoriIzbriši
  4. I mi volimo ovakve prhke kiflice:))divne fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  5. Divnu si priču napravila i kiflice su savršene. Uživaj u mirisu i okusu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm jako fino izgledaju, ja isto radim 'kiflice', ali na malo drukčiji način :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nely, koliko sam te razveselila postom, toliko je mene razveselio recept. Kiflice su super i suprug je oduševljen

    Cinnamon and White Chocolate, kod mene obrnuto, za vikend slani recepti

    Jubistacha, hvala

    Stočiću postavi se, hvala

    Suzana, hvala

    Amaterka, recepata za kiflice nikad dosta

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su ove kiflice, baš lijepo da si nam skrenula pažnju na Nelin blog.

    OdgovoriIzbriši
  9. Poznajem radove od Nely i njene predobre recepte. Ovo je jedan od takvih :)
    Tamra, predivno su ti ispale, ja ih isto volim mada u našoj obitelji isto nije običaj da se rade. Ali to nas ne spriječava da uzmemo uzde u svoej ruke :)
    Moram ti posebno pohvaliti fotografije, ova serija mi je tako čista i prozračna, baš kako ja volim :) Divne su!

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo na predivno predstavljanje naše drage Nely... iako ona sebe svojim postovima i fotkama jako dobro prezentira i mnoge od nas rado svraćaju na njezin blog...
    A ja sam se zadržala na onom linku gdje nas učiš kako zamotati kiflicu da ne iscuri nadjev... lukavo, hehe...
    Nisam još probala ovaj recept ali moram svakako...

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasne kiflice, slike su fantasticne

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš ste se fino sladili, tako nježno i dobro izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  13. Slažem se s tobom. Blog Blue Hortensia je zaista poseban, a njegova domaćica izuzetno draga i srdačna osoba. Kiflice su super. Meni je moja baka takve radila kad sam bila mala i to bez recepta, onako od oka. Zbog toga ih nikad nisam mogla napraviti sama, ali sad sigurno hoću.

    OdgovoriIzbriši
  14. Božanstvene su, a ja sam navadila moje dete na slatke kiflice (Anine), pa ću da napravim i ovu verziju, da probam. Vrlo lepe fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  15. Divne reci o Nelyci... :) Ja obozavam njen blog, a i jako dugo ju pratim i volim na Coolinarici. Predivne kiflice, zaista. Isprobala sam nekoliko Nelycinih recepata i svi su fenomenalni... Njen ajvar je postao jedini koji pravimo u porodici...

    OdgovoriIzbriši
  16. Petra Kranjica, hvala

    Dunja, hvala

    Maja, hvala

    Eda, kad su u pitanju dizane kiflice ne volim da nadjev iscuri, ali kod ovih kiflica je to dodatna čar

    Gordana, hvala

    Tamara, prebrzo im je došao kraj

    Monika, uvijek se divim ženama koje kolače rade od oka

    Opasna, hvala

    Miki, na Coolinariki sam jako rijetko tako da znam svega par blogerica koje imaju tamo profile, a za Nely nisam znala

    OdgovoriIzbriši
  17. Malo je reci koliko me citanje/gledanje njenog bloga opusta i sada bi se rado opustila uz ove tvoje kiflice i salicu kave ..mmmm :)!!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. I ja sam obožavatelj spomenutog bloga, slažem se, stvarno je divan!
    Kiflice su ti divno ispale a o fotkama da ne govorim, prekrasne su, dekoracija... sve!,

    Kiss i lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  19. mmmm domaće slatke kiflice uz čaj, pa još malo ruma za zagrijavanje na ovih -10 :))
    lijepo si ih zarolala.
    veliki pozdrav! (cookandplay.blog.hr)

    OdgovoriIzbriši
  20. I meni su ovakve kiflice JAKO drage...tako da ih izbjegavam praviti.
    Recept i izvedba savrseni!

    OdgovoriIzbriši
  21. divne kiflice, blog od Nely već pratim

    OdgovoriIzbriši
  22. Morala sam se vratiti i još jednom ti zahvaliti na ovako divnoj promociji moga bloga,a tvoje slike su zaista najbolje reklama koju svatko samo može poželjeti...jako mi je drago da su se suprugu svidjele kiflice..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  23. Mirjana, slažem se, njezin blog je kao wellness oaza

    Zondra Art, hvala

    Cook and play, hvala

    Just Cake Girl, hvala

    Tamara, hvala

    Nely, sad si ti mene dirnula svojim komentarom, hvala

    OdgovoriIzbriši
  24. Kiflice su prekrasne i vjerujem da si razveselila supruga ! Baš si ih super napravila i posebno mi je drago što si odabrala kiflice od Nely, svi uživamo u njezinom krasnom blogu .

    OdgovoriIzbriši