srijeda, 1. kolovoza 2012.

Muffini s malinama i makom + darivanje/giveaway



Da li više volite slatki ili slani doručak? Meni je omiljen slatki doručak, pogotovo friško pečeni muffini. Jednostavna je priprema, relativno su brzo gotovi (maksimalno pola sata od izrade do degustacije), a varijacije okusa su beskonačne. Za ovaj recept je zaslužan časopis Čarolija okusa. Vjerojatno bih prešla preko naslova "muffini s malinama" bez da trepnem, ali "muffini s malinama i makom" je naziv koji mami na isprobavanje. Ne očekujte jaki okus maka u ovim muffinima, jer su glavna zvijezda maline. Mak je ovdje u sporednoj ulozi, tek toliko da zaokruži cjelokupnu kompoziciju. Ukoliko ne volite mak, možete ga izostaviti. Za 12 muffina potrebno je

  • 3 žlice mljevenog maka
  • 5 žlica mlijeka
  • 2 jaja
  • 8 žlica šećera
  • 200 g kiselog vrhnja
  • 40 g rastopljenog maslaca
  • 240 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 150 g malina

Zakuhajte mlijeko pa prelijte mak. Brašno pomiješajte s praškom za pecivo i prosijte. U većoj posudi pjenjačom izmiješajte jaja uz dodatak šećera. Dodajte kiselo vrhnje, mješavinu maka i mlijeka te rastopljeni maslac. Miješajte dok se sastojci ne sjedine. Dodajte brašno s praškom za pecivo i lagano promiješajte. Kalup za muffine obložite papirnatim košaricama. U svaku stavite žličicu smjese pa utisnite nekoliko malina u smjesu. Prekrijte preostalom smjesom (ispunite maksimalno 2/3 košarica) i po vrhu utisnite preostale maline. Pecite 15 - 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C, dok muffini ne poprime zlatnu boju. Pečene muffine izvadite iz metalnog kalupa i pustite da se ohlade na rešetki.


Priču o darivanju počinjem brojkama. Dakle, uskoro će What's for dessert? dostići brojku od 100.000 pregleda stranice bloga i 500 lajkova facebook stranice te ima i više od 200 sljedbenika. A to je povod novom darivanju! Nekako sam se nadala da će se svi ti brojevi dogoditi u približno isto vrijeme, ali evo, sljedbenici su već "riješeni". Znači, ostaje nam pratiti preglede stranica i facebook lajkove. Pitate se zašto? Zato što mogućnost prijave za darivanje završava sa spomenutim brojkama. Lajkovi su vidljivi na facebook stranici, a stranica bloga je dobila novi gadget na kojem je vidljiv broj pregleda stranice.  

Za sudjelovanje u darivanju u komentaru ispod ovog posta potrebno je:
  • napisati na koji način pratite blog (sljedbenik i/ili fb like)
  • odgovoriti na pitanje zašto vam se sviđa moj blog i koji vam je najdraži post. 

Da rezimiram. U darivanju mogu sudjelovati samo sljedbenici bloga i/ili facebook pratitelji koji ostave komentar na ovaj post (komentar mora zadovoljiti gore propisane uvjete). Prijave za sudjelovanje traju sve dok fb stranica ne ostvari 500 lajkova, a stranica bloga 100.000 posjeta. Sretnog dobitnika će odrediti random.org

Nakon ovih silnih pravila krajnje je vrijeme da predstavim poklon. Kao i svi ostali pokloni koje sam do sada dijelila, trudila sam se da bude praktičan. Nadam se da će vam dobro doći kalup za pitu s odvojivim dnom, knjižica s receptima, "cup" mjerica, olovka za dekoriranje, košarice za muffine i dekorativni posipi.


Broj komentara: 112:

  1. O, čestitam, brojke vredne pažnje i poštovanja!!! Pratim blog kao pratilac zbog divnih recepata i fotografija, a omiljen mi je post http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/06/crumble-s-tresnjama-i-orasastim.html. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Nadam se da ćeš isprobati taj crubmle, orašasti plodovi su se odlično uklopili uz trešnje (a može se koristiti i neko drugo voće)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Ukoliko želiš sudjelovati u darivanju, komentar mora sadržavati i propisane dijelove

      Izbriši
    2. znam. ne želim sudjelovati. i odlične fotke, zaboravih napisati...

      Izbriši
  3. Gostei da combinação de framboesas com as sementes de papoila.
    Ficaram lindos.
    bj

    OdgovoriIzbriši
  4. krasan recept, a bome i pokloni! Pratim ti blog ovako (imam sejvanog u google readeru) i preko facebooka ;)
    Jedan od meni najdražih tvojih postova je definitivno New York cheesecake, jer mi je to inače najdraži kolač ;)
    http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/02/new-york-cheesecake-i-blogerske-nagrade.html

    OdgovoriIzbriši
  5. These sound delicious. I love the presentation of your photos and the colours. Beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  6. Doručak po mom! Uz čašu mlijeka, boljeg nema!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo izgleda baš ukusno!
    Blog pratim preko GFC-a, sviđa mi se jer obiluje raznim predivnim receptima i lijepim fotkama. Mogu slobodno reći da nema deserta na blogu koji mi se nije svidio... a možda najdraži post mi je s raznim oblicima Frozen Yogurta jer je sada ljeto i potrebno mi je konstantno nešto da se rashladim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Frozen yogurt je idealan za rashladiti se. Nedavno sam pročitala da sladoled ne rashlađuje, baš preporučuju jogurt za rashlađivanje

      Izbriši
  8. First at all your photos are absolutely georgeous, lov etghem, and these muffins look delicious!!

    OdgovoriIzbriši
  9. ma ostavila bi komentar i ovako bez darivanja! =)
    pratim te di god stignem, i ovdje na blogu i tamo na fbuku... a volim tvoje recepte jer su jednostavni i slicni mom ukusu!!! spremljenih tvojih recepata imam mnogo.. najdrazih imam vise od jednog.. recimo jedan od zadnjih najdrazih mi je onaj sa zaledjenim jogurtom.. a jedan od starijih je pita od sparoga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pita sa divljim šparugama je posebna baš zbog toga što pripremi prethodi branje pa je to dvostruki gušt

      Izbriši
  10. p.s. zaboravila sam komentirati ono sto sam zapravo htjela---oooodlicni mafini!!! volim jednostavne mafine! definitvno cu ih isprobati dok su maline jos u djiru! =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Muffini su super. Ako voliš mak, možeš čak povećati količinu maka u receptu ili pustiti ovako da ga se samo lagano osjeti

      Izbriši
  11. Fino se priblizavas toj magicnoj cifri... Ja te rado pratim i jedan od najdrazih tvojih postova mi je 'Uskrsnji vijenac'. Nekako mi zaokruzuje cjelokupnu sliku o tebi i tvom blogu...Zapravo svi postovi iz tog mjeseca su mi divni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proljetno sam dijete i obožavam proljeće pa sam vjerojatno tada u svom elementu

      Izbriši
  12. Čestitam ti na brojkama, zaista impresivno. Pratim te na blogu, tvoje slike su mi mrak odlične, svi recepti koje sam isprobala su uspjeli. Favorita nemam jer volim promjene kako u sastojcima tako u bojama slika.

    OdgovoriIzbriši
  13. Muffini su kraaaasni, mak obožavam, ovo mi je kombinacija za 5!

    A blog pratim i ovako i na fejsu, a volim ga je sam dobila milijun ideja za fini ručak ili desert! Sad mogu istaknuti quiche od tikvica jer si me podsjetila na super način da ih spremim, a fino jeee :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Quiche je zahvalno jelo jer podnosi razne kombinacije namirnica koje su nam trenutno pri ruci

      Izbriši
  14. Čestitke na super brojkama:) Muffini su divni, volim ih takve sa zapečenim malinama :)Blog pratim na sve moguće načine, još od samo početka i ovo tvoje darivanje je savršeno jer sam baš tražila ovakav kalup za pite! (ako može u mail da mi dobaciš gdje si ga kupila) a najdraži post mi je onaj sa savjetima za fondan jer sam jako puno toga naučila! :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Divni mafini, mislim da mak ulepšava celokupno dojam. Ne znam kada bi se stavio više da li bi se pokvarila konzistencija mafina... ja baš volim mak.
    Ja pratim preko fejsa:)
    Volim tvoje slastice jer nisu komplikovane, kombinacije koje ja baš volim i spoj su modernog i tradicionalnog:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno bi se mogla progurati u recept još koja žlica maka. Nije dobro ni da ga je previše, jer tada maline ne bi došle do izražaja

      Izbriši
    2. Muffini izgledaju odlično i čak mislim da bi me primamili da ih jedem unatoč tome što ne volim mak. Uz mlijeko, odlična kombinacija za doručak.
      A sad da se bacim na pohvale. Iako te ne pratim tako dugo jer sam tek nedavno i sama zakoračila u blogosferu, pratim te redovito i trudim se pročitati svaki post i pošteno ga komentirati. Pratim te i preko GFC-a (iako komentiram kao Aria jer me GFC zeza, nadimak je Art on my way) i naravno na Facebooku sam te lajkala kao Art on my way.
      Odgovoriti na pitanje zašto mi se sviđa tvoj blog je teško jer bi onda morala ubrajati unedogled. Uglavnom, sviđa mi se što je tvoj blog vrlo inspirativan i uvijek kad ne znam što spremati kod tebe mogu naći nešto zanimljivo i fino. Sviđa mi se i dizajn bloga koji je jako pregledan i sve je uredno organizirano, što je veliki plus. Tvoje fotke su fenomenalne, sigurno sam to rekla već tisuću puta, i nadam se da će i moje jednog dana biti toliko lijepe. Sviđa mi se što si jako susretljiva i uvijek voliš pomoći, objasniti, odgovoriš na svaki komentar i pomogneš kako god možeš. Uglavnom, pratit ću te i dalje bez obzira na to da li osvojim išta ili ništa jer su tvoj blog i tvoj rad vrijedni pažnje :)
      Najdraži post, hm, teško je izdvojiti samo jedan ali evo nekoliko njih koji su mi posebno dragi: Torta sa sirom i mandarinama (obožavam mandarine a nisam ih znala kako ukombinirati u kolač ili tortu), članak kad si radila ruže za neki natječaj (nisam ih se mogla nagledati, i hvala na savjetima za nastavke za ruže), jagode u čaši (jednostavno a tako fino), kao ljubiteljica sladoleda moram reći i čokoladni sladoledni duo i sladoled od lubenice (ovaj od lubenice bi već isprobala da imam kalupe ali ih ne mogu nigdje nabaviti), pizza pužići (sve što ima veze s pizzom prolazi, isprobala i super su), divni su i sendviči sa sladoledom, ma ima još hrpa recepata :)
      Nagrada je predivna i ako ništa ne osvojim javit ću se na mail da mi kažeš gdje si što kupila, kalupić još nemam ovakav i bio bi super, knjižica s receptima uvijek treba, ma sve je super. Posebno mi se sviđa i olovka za dekoriranje, posipi, ma sve. Stvarno velikodušni paketić <3

      Izbriši
    3. Puno ti hvala na lijepim riječima, stvarno si me dirnula

      Izbriši
    4. Uh, ne znam kako sam uspjela komentirati ovo gore kao odgovor na komentar.. valjda nema veze. MA samo sam rekla činjenice, blog je super i tu nema rasprave.

      Izbriši
  16. Sounds delicious!
    You have very nice blog and recipes!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja volim slatko za doručak, ali ne uvijek. Često napravim muffine (ili cupcakese) koje jedem za doručak i to mi se sviđa. Pratim tvoj blog i preko blogera i fejsa. Rado uvijek pročitam svaki post (iako ne stignem komentirati) jer osim recepata ima još zanimljivh tema (putovanja, maškare, sajam čokolade...). Ne mogu izdvojiti najdraži recept, samo mogu reći da što god sam (do sada) napravila ispalo je super ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne jedem ni ja uvijek slatko za doručak, ali me slatki doručak najviše veseli

      Izbriši
  18. koji super receptic. Muffini izgledaju pre privlacno a i sama slika mi je jako zanimljiva. Uvijek me privuce moja omiljena boja-ciklama. Pratim te vecinom preko bloga. Iako si mi i na fb-u "Liked".
    Cestitam ti na ovim divnim brojkama.. samo naprijed :))

    OdgovoriIzbriši
  19. Zaista divno izgledaju ovi muffini! :) Morat ću ih uskoro isprobati.
    Najprije sam postala FB fan Tvoje stranice, a zatim sam preko FB-a počela pratiti blog.
    Blog je krasan, boje su divne, slike su savršenstvo! Koju god sliku vidim, automatski poželim ići u kuhinju i napraviti isto, tako da se moja obitelj doma može diviti izgledu. :))
    Zasad mi je najdraži post o slanim krekerima (obožavam slano i obožavam grickati) te se veselim isprobavanju Tvojih recepata. Trenutno još moram čekati na novu pećnicu pa ne mogu raditi što poželim još jedno dva tjedna, ali onda se bacam na isprobavanje Tvojih recepata.
    Dobar posao radiš, samo nastavi i dalje, pa da se svi možemo diviti slikama i isprobavati nešto novo! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepim riječima. Nadam se da će nova pećnica stići čim prije

      Izbriši
  20. pošićni frik :D2. kolovoza 2012. u 15:53

    uh, di se dijele ovakvi neki kuhinjski gadgeti, tu sam i ja :cerek:
    dakle, odgovori na pitanja:

    1. pratim blog i pratim fcb stranicu. sljedbenik, mislim, da nisam. jel za to triba nešto posebno kliknut? na blog svratim svaki dan, čak ga i nemam u bukmarksima jer mi ne triba napomena da bi ga došla pogledat rofl

    2. blog mi se sviđa jer se vidi napredak u tvojim slikama iz dana u dan, slike su ti sve bolje, postaješ pravi profesionalac, a ja sam nekako vizualan tip pa me privlače food blogovi s dobrim slikama. sviđa mi se što ima brdo brdo slatkih recepata, na kojima redovito pasem oči jer ne mogu ja toliko slatkog pojest koliko bi ga tila napravit.

    nemam jedan najdraži post, imam ih nekoliko: NY cheesecake, missisipi mud pie, brownie tart s ganache kremom, nutella cheesecake, burek (ajme, burek :s), pita od šljiva...itd. uglavnom, većina ovih čokoladnih mi je najdraža :))))

    muffini divno izgledaju, slike su opet odlične...roze <3 mak i maline mi nisu predragi, ja bi jagode uvalila u to. mak volim u slanim kombinacijama. :o

    eto, a sad idem podmitit random.org

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 1. za sudjelovanje u darivanju je potrebno biti upisan kao sljedbenik bloga (postoji u desnom stupcu mjesto za prijavljivanje sljedbenika) i/ili lajkati fb stranicu bloga
      2. drago mi je da i drugi vide napredak, jer ga i sama osjećam, ne samo po fotkama nego i kroz isprobavanje recepata za koje sam mislila da ih nikad neću napraviti

      Izbriši
    2. pošićni frik :D2. kolovoza 2012. u 23:00

      a pa fcb stranicu sam davno lajkala... :raspa:
      idem sad i postat sljedbenik bloga.

      Izbriši
    3. Nema potrebe, dovoljno je samo jedno

      Izbriši
  21. Pozdrav!

    Moram priznati da sam na blog tek nedavno naišla, te sam automatski lajkala FB stranicu i postala sljedbenik (Katarina B), jer mi se jako svidjelo ono što vidim, fotke su zaista odlične i primamljive, i to ne samo ovi muffini iz ovog posta :) Jako mi se sviđa prezentacija hrane, jer stvarno stvara zazubice, i sigurno kvari dijetu nama kampanjcima, koji odmah moramo otvoriti hladnjak, čim pročitamo post :)

    Iako mi se sviđaju svi recepti, istaknula bih torte, pogotovo čokoladnu tortu s lješnjacima koja izgleda božanstveno!

    Želim još puno okruglih i velikih brojki, jer ovaj blog to stvarno zaslužuje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, čokoladna torta s lješnjacima!! Stvarno je odlična! Hvala na lijepim željama!

      Izbriši
  22. slatki doručak je i kod mene must, s slatkim uvijek počinjem dan..i vjerujem da će mi i ostatak dana biti sladak! sviđaju mi se ovi muffini ali ja bi naravno izostavila mak ili ga zamjenila bademima čak!

    Čestitke na ovim lijepim brojkama, veselim se tvom uspjehu, pratim te od prvog dana i kao sljedbenik i na Facebooku, volim recepte koje nam predstavljaš, a posebno tvoje praline!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da bi ti izbacila mak, ali moraš jednom probati nešto s makom, kao što ću ja probati onu tvoju zadnju tortu s bjelanjcima. Hvala na lijepim riječima!

      Izbriši
  23. Preslatki su, nisam odavno vidjela ljepse, divne boje i bocice su preslatke :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Nisam mak jela sto godina, a obožavam ga! :(
    Receptić je stvarno divan, morat ću što prije isprobati...
    Na blogu ti je uvijek nekako topla atmosfera, sve je tako jednostavno, a fino!
    Najdraži recept - Muffini s malinama i borovnicama
    A ja te pratim na fejsu...

    OdgovoriIzbriši
  25. mmm ovo izgleda tako fino! nisam neki ljubitelj maka ali moj muž je i evo ga već je skužio slike i viče kad ću ih napravit :))
    Tvoj blog sam tek nedavno otkrila zahvaljujući Art on my way, i sviđa mi se sve, od dizajna do tvojih super zanimljivih ideja i čarolija. prava si nam inspiracija i uzor, nema što! najdraži mi je post točkasti cheesecake s nutellom, već sam ga radila par puta i jako je fin, ali nikad na ovaj način i mislim da ću isprobati i to ovaj vikend. samo će bit problem da nutella preživi do dijela kad ju trebam kao sastojak, jer pukne dok kažeš keks baš kao i kod tebe, žlica i orasi i mmmmmm.. :)
    gfc: Melita Jagodic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Umjesto točkica se može staviti i preljev od kreme s nutellom preko žute kreme, tako će biti još više nutella okusa, samo što onda kremu treba podijeliti na pola i staviti nešto više nutelle

      Izbriši
  26. FB: Tina Ivanisevic
    GFA: T Iv.
    Najdraži post: http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/02/new-york-cheesecake-i-blogerske-nagrade.html - zato što moja sestra radi isti ovakav cheescake MLJAC!
    Blog volim zbog zanimljivih recepata i još zanimljivijih ideja za dekoriranje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj cheesecake je stvarno odličan, a najbolji mi je baš s preljevom od borovnica

      Izbriši
  27. Najprije čestitke na lijepim brojkama koje zaista govore u prilog tome koliko ti je sam blog kvalitetan i ono sve što na njemu prezentiraš,baš te sa užitkom pratim,..meni osobno tvoje praline su vrh.
    I ovi muffini su krasna kombinacija,mak voli dodatak voća,tako da znam da bi mi se ovo definitivno svidjelo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Praline su mi posebno drage i svaki put se trudim otići korak dalje

      Izbriši
  28. Sljedbenik: Josipa Broz
    FB: Josipa Jopa Broz
    Omiljeni post: http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/05/cokoladna-torta-s-ljesnjacima.html
    Volim blog jer sam se zaljubila "na prvi post"; kada vidim predivne fotografije slastica, odmah poželim i sama to napraviti. I naravno, pojesti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Složit ću se s tobom i reći da mi je to omiljena torta

      Izbriši
  29. Draga Tamara, čestitam na brojkama, samo tako nastavi jer si zbilja zaslužila :) Ja sam totalni muffin freak, obožavam muffine s raznim dodacima i često ih pravim. Jednostavni su i često budu brzo gotovi. Jako mi se sviđa kombinacija maka i malina!
    Ja te pratim preko FB stranice, a šta se tiče recepata, ako bih baš morala birati koji mi je drag jer svi su mi na svoj način prelijepi što zbog recepata što zbog fotografija koje su iz dana u dan sve ljepše, onda moram birati New York Cheesecake, Ferrero tortu, Sladoled od lubenice (wow!) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala! Kad bih birala najdraži post s tvog bloga, u kategoriji najljepših fotki uvjerljivo prvo mjesto ima baš ferrero torta.

      Izbriši
  30. Gdje je dodatak maka tu sam i ja a i čestitike na tako lijepom broju a mogu ti reći i da je meni bilo jako drago kad sam dosegla taj broj iako sam počela samo za svoju dušu pisanje svog bloga ispalo je nešto sasvim drugo.A vidi se da i ti uživaš.

    OdgovoriIzbriši
  31. Čestitke na brojkama :) Krasni muffini i pokloni kao i tvoj blog :) Blog pratim kao sljedbenica i preko fb :) A zašto mi se sviđa blog? Pa odlični su ti recepti, prekrasne fotografije, sve je divno :) Najdraži recept/post je onaj točkasti cheescake s nutellom koji me oduševio :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se moj nesavršeni točkasti cheesecake našao na listi najdražih postova

      Izbriši
  32. Pratim te već odavno preko gfc kao Marina D. a od sad i na fejsu :)

    A najdraži post... eh, imam hrpu tvojih u favoritima, ali među najdražima su mi slani muffini s tikvicama!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tkvice su odličan dodatak u slatkim i slanim biskvitima

      Izbriši
  33. ovaj, kako da kazem, nisu mi uspjeli ovi mafini... radila sam ih sa borovnicama, ali vec kad sam umjesila smjesu sam vidjela da nesto ne stima.. bila mi je nekako---gumena.. ne znam zasto.. pa rek'o da te priupitam, te zlice koje koristis jesu to ove americke "zlice"?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao. Još sam jednom usporedila recept s originalom i svi omjeri su ispravno napisani. Što se žličica tiče, imam onaj set mjernih žličica i njih koristim onako ravno ispunjene.

      Izbriši
    2. pa da, i ja sam tu mjeru koristila.. mislim jedinu stvar koju nisam napravila je sto nisam prosijala brasno, ali ne vjerujem da je to razlog zasto su ispali gumeni.. pokusavam da skuzim u cemu je "kvaka" ali mi nista ne pada na pamet.. sta ti mislis?

      Izbriši
    3. Stvarno mi je žao što ti nisu bili dobri kao meni. Jedino što mi pada na pamet je da si možda previše miješala kad si dodala brašno. Kažu da budu žilavi ako se predugo miješaju suhi s mokrim sastojcima.

      Izbriši
  34. Cestitam na lepim okruglim brojcicama (sve sam mislila da sam vec ostavila komentar;), zelim ti jos puuno inspiracije i lepih receptica, a najdrazi, hmmm... tesko je odluciti se samo za jedan, ali nekako mi onaj cheesecake u staklenkama prvi padne na pamet i sve mislim kako treba vec jednom da ga napravim.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cheesecake u staklenkama je ukusan i jako efektan desert

      Izbriši
  35. Eh, draga moja, ja sam od tebe već dobila nagradicu i zato bih ovo i komentirala bez obzira na nagradu. Redovno pratim tvoj blog i preko bloggera (kao revni pratilac) i preko fb.
    Šta mi se sviđa najviše to već znaš: tvoja strpljivost koja je čini mi se izuzetna. Fotografie su isto tako za moj ukus odlične, pune boja,...
    Koji bih post izdvojila? Puno njih a baš ako trebam jedan onda sve tvoje postove u kojima s toliko strpljenja i ljubavi pripremaš i predstavljaš praline. A meni toga fali:)
    Muffine sam tek nedavno otkrila i volim ih praviti. Ovi su prekrasni, naročito zbog maka kojega ja obožavam. Ali, samo ja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Strpljenja imam jako puno, pogotovo kad je u pitanju nešto što volim

      Izbriši
  36. pratim te preko fb i preko gfc (maried) i najdraži post su mi princes krafne koje obožavam i tvoj recept je super: http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/06/princes-krafne.html

    OdgovoriIzbriši
  37. Nije to moj recept, ali se slažem da je odličan

    OdgovoriIzbriši
  38. pratim te i preko bloga i preko fejsa.
    što reči o tvom blogu, osim da svaki put kad otvorim, krenu mi sline na usta :D
    najdraži recept? najnajnaj (tiha patnja) je lava cake, a u stopu ga prati capresica, praline, razno razni muffini.... :opet kreću sline:
    u svakom slučaju samo nastavi sa ovako dobrim radom :*
    I.S.V.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lava cake je i meni jako drag, obožavam čokoladne kolače, a i sviđa mi se kombinacija toplo-hladno i zato obavezno poslužujem uz sladoled

      Izbriši
  39. Slan ili sladak doručak...hm... ja ga obično preskočim ;)...
    Tvoj blog pratim kako preko readera tako i preko fb strane... a omiljeni post... eh sad... oni slani su mi doduše uvek draži ;)
    A ovaj pleh što mu se vadi dno... vrisnula bih od muke jer ga mesecima tražim... pleh za kiš kome se vadi dno... i nigde da ga nađem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da samo znaš koliko sam ga ja tražila i po Hrvatskoj i u Sloveniji i Italiji. Na kraju sam ga našla u Engleskoj. Kod njih je to sasvim normalan kalup i nije im bila jasna moja euforija kad sam ga ugledala.

      Izbriši

  40. Pratim te preko fb i ponekad preko bloga. Recepti su odlični, dosta sam toga isprobala i sve mi je super ispalo. Teško se odlučiti što mi je najdraže ali definitivno cheesecake je top, možda zato što sam ga više puta radila i svaki put je ispao odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm ... u slučaju da se random.org odluči za tvoj komentar, ne znam kome da se obratim. Možeš barem inicijale pustiti/mail ili nešto slično što će mi olakšati u slučaju da se javi još neki anonimni komentator

      Izbriši
  41. Čestitke za tako lep broj,dobar je to osječaj ha? :) Fotke su baš ljetne, tako vesele in lagane. Mufini izgledaju perfektno za doručak.

    Pratim te kroz FB i google reader :D. Težko izberem jedan post, moram reči, da je svaki za sebe poseban. I ja, kao ti volim sladko :), tako ako moram izbrala bi sigurno kakav desert. Možda:
    Ova mi je pre,prekrasna:
    http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/05/cokoladna-torta-s-ljesnjacima.html
    Ovaj tart je nešto posebno...
    http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/03/tart-s-makom.html

    I ovaj cheesecake:
    http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/05/cheesecake-u-staklenkama.html

    Pozdrav i još mnogo uspeha,
    Ana

    OdgovoriIzbriši
  42. pratim te preko fejsa i GFC-a kao Ines Obradović

    ovo mi je najdraži post jer obožavam sve s malinama i ova torta je bila pun pogodak : http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/04/roendanska-torta-s-malinama-i-bijelom.html
    drugi favorit će mi definitivno biti ovi muffini s malinama koji izgledaju predivno i čim stignem probat ću ih napraviti

    btw.svaka čast na blogu,uvijek svratim kad trebam inspiraciju :-)

    OdgovoriIzbriši
  43. I ovdje i na FB.
    Upoznata sam s tvojim slasticama odavno na forum.hr i uvijek su mi otvarale apetit :)). Blog je njihova zbirka :D. Vedar i veseo, organiziran, raznovrstan, fotke su prekrasne... Zbilja mi je teško izdvojiti nešto jer je nemoguće iz hrpe toga što bi odmah proždreo ne misleći o posljedicama, odabrao ono jedno, ali ako moram, izdvojit ću praline jer pamtim tvoje praline s foruma, na koje mi je vilica otpala (tad još nisam znala da postoje kalupi :D). Zato što se polako bliži jesen, a kestene obožavam, biram post u kojem si objavila recept za praline punjene kremom od maruna. Divne su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! S obzirom na sušno ljeto, ne znam kakve ćemo sreće imati s kestenima/marunima

      Izbriši
    2. Nažalost.. Ovo ljeto opet ništa od divljih kupina. Grozno mi je čekati nešto cijelu godinu i propadne a ne možeš ni utjecati na to..

      Izbriši
    3. Čini mi se da ćemo se morati naviknuti na takve stvari i da će svake godine biti tako :(

      Izbriši
  44. Naj su mi Slani muffini s tikvicama, bez tikvica mi ljetna spiza nije potpuna:-)
    Pratim te preko GFC i na Facebooku

    OdgovoriIzbriši
  45. GFC: Mirjana
    FB: Mirjana Ivanisevic
    Blog mi se sviđa zbog savršenih recepata,a izdvojila bih ovaj post: http://cake-cookie-pie.blogspot.com/search/label/slano jer više volim slano nego slatko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da si našla nešto po svom guštu, jer sam se u početku dvoumila da li da objavljujem slane recepte

      Izbriši
  46. kao prvo uzivam gledajuci tvoje slike i moram ti reci da mi odmah sline cure..
    priznajem dosla sam slucajno tu listajucial evo sad sam tvoj vjerni sljedbenik... jos kad bi mogla barem griz dobiti i putem ekrana:-))

    pratim te preko GFC goga*****

    a najdrazi recept mi je http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/07/mrvicasti-kolac-s-borovnicama-i-kokosom.html

    nadam se da sam sve tocno ispunila...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Borovnice su mi najdraže voće i taj je kolač stvarno odličan

      Izbriši
  47. Pratim te putem GFC-a (Marina M.) i preko Facebooka (Marina Mikulinjak).
    Blog je pravo otkriće - obožavam deserte, mislim da ću navraćat sad svako malo prikupit nove ideje. Bilo je teško izdvojiti omiljeni post, ali budući da obožavam lješnjake i čokoladu, odlučila sam se za post o čokoladnoj torti s lješnjacima: http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2012/05/cokoladna-torta-s-ljesnjacima.html
    Podsjeća me dosta na ferrero rocher tortu koju obožavam, tako da mislim da ću pokušat napraviti i ovu tvoju čokoladnu lješnjak tortu (kažem "pokušala" jer mi pečenje kolača i torti nije baš jača strana, puno bolje mi ide potrošnja istih :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Velika je razlika između te dvije torte. Kod ferrero torte su u prvom planu lješnjaci, dok je kod ove druge čokolada u prvom planu. Ali obije su odlične i obožavam ih

      Izbriši
    2. a da? ja sam mislila da su slične, ferrero tortu sam jela samo u slastičarnici i već davno prije sam proučila sastojke na netu te mi se učinilo prekomplicirano i preskupo eksperimentirati budući da nisam baš vješta u kuhinji :D
      ma obje mi izgledaju privlačno, ali mislim da ću sad za promjenu probati tu gdje je čokolada u prvom planu :)

      Izbriši
    3. Na blogu imam recept za ferrero tortu i stvarno je toliko jednostavna za izradu da ju može napraviti baš svatko. U najgorem slučaju, ako te je strah ispeći biskvit, napravi samo kremu i uživaj u njoj (mogla bih ju jesti žlicom).
      Torte su slične u toliko što su im lješnjaci poveznica, ali su i dosta različite. Svaka je odlična na svoj način.

      Izbriši
    4. e super, idem onda odmah pronaći recept pa možda probam složiti i ferrero, thnx ;)

      Izbriši
    5. Samo hrabro! I javi kako je prošlo.

      Izbriši
  48. Pratim te preko Facebooku (Ivana Zivcic).

    Volim tvoje fotografije-nisu preprofi (profi slike mi kvare doživljaj), a nisu ni prehipstersko/instagram/plavkasto/preeksponirane.

    Najdraži post mi je onaj o izradi pralina, a najdraži komentar: "Pojedu se u trenu, a potroši puno više vremena za izradu. Međutim, izraz lica osobe kad pred nju stavim pralinice je dovoljan razlog da se sljedeći put upustim u izradu."

    OdgovoriIzbriši
  49. Prijave za darivanje su završene. Facebook stranica ima više od 500 like-ova, a stranica bloga više od 100.000 pregleda. Danas ću napraviti popis prijavljenih i obaviti izvlačenje sretnog dobitnika kojeg objavljujem u sljedećem postu.

    OdgovoriIzbriši
  50. Love your blog and pictures! New Follower via Blog Hop!

    OdgovoriIzbriši
  51. Iako sam promašila darivanje, želim komentirati ovaj blog, jer ga pratim več nekoliko vremena i priznajem, da se mi jako sviđa. Puno krasnih ideja, ljepe fotke i vrlo je raznoliko, jer je svega po malo.
    Inače pratim tvoj blog svakih par dana in preko FBja.
    Pozdrav iz Ljubljane

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepim riječima. Sigurno ću pripremiti još neko darivanje pa se nadam da ćeš imati sreće

      Izbriši