četvrtak, 9. veljače 2012.

Lava cake za Valentinovo



Za sve ljubitelje čokolade i/ili toplo-hladnih deserata, tu je lava cake. Da bi lava postala prigodna valentinovska pekla sam ju u kalupima u obliku srca. Osim što smo se počastili finim čokoladnim desertom, fotke sam poslala Tihani za njezin nagradni natječaj.


  • 113 g tamne čokolade
  • 113 g maslaca
  • 2 jaja
  • 67 g šećera
  • 32 g brašna

Čokoladu otopite na pari. Maknite s pare i dodajte maslac izrezan na komadiće pa miješajte dok se maslac ne otopi. U posebnoj posudi izmiksajte jaja i dodajte šećer. Dodajte čokoladu i miksajte dok se sve ne sjedini. Umiješajte brašno pjenjačom. Smjesu rasporedite u četiri namaštena i pobrašnjena kalupa. Pecite 10 - 15 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Pri pečenju ovog kolača je najvažnije dobro procijeniti vrijeme pečenja, jer je cilj da dio unutrašnjosti ostane tekući. Pustite kolač par minuta u kalupu pa nožem lagano prođite uz rub kalupa kako bi se kolač odvojio. Na kalup stavite tanjurić i preokrenite pa pažljivo maknite kalup. Po želji poslužite uz sladoled ili tučeno slatko vrhnje, a može i bez dodataka.


Budući da je post kratak, jer je desert jednostavan, a uvodni dio je dobio u prvom postu, podijelit ću sa vama pahuljice koje je fotografirala moja draga virtualna prijateljica. Njezin 365 project možete pogledati ovdje. Cilj tog projekta je svakodnevno fotografirati i odabrati najbolju fotku napravljenu tog dana. Kako je u zadnje vrijeme kod nje snijeg, a kod mene ga uopće nije bilo, odlučila sam barem blog ukrasiti obožavanim pahuljicama.


Broj komentara: 27:

  1. Mmmmm, lava kolač, prefino :) I fotke su ti genijalne!!

    OdgovoriIzbriši
  2. 'Fabulozni' ...i kolac i pahuljice!
    Dobar odmor za vikend

    OdgovoriIzbriši
  3. Torta ide među recepte svakako. a ovo su PRAVE pahuljice? divno...:)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasna valentinovska lava!!mislim da će i kod mene poteći!!??

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozavam ga,i svi moji! Kalupi su odlicni.A pahulje neverovatne...

    OdgovoriIzbriši
  6. Marinica, hvala

    Jasna's kitchen creations, hvala također

    Cinnamon and White Chocolate, ne bih baš ovo nazvala tortom - zbog veličine, prije bih rekla da je to minijaturna tortica. Što se pahuljica tiče, to su prave pahuljice. Baš taj dan kad sam stavila ove fotke u post je kod mene prolijetao snijeg i jedna pahulja mi se zaustavila na crnom šalu. Bila je prekrasna, kao ova prva.

    Tamara, sigurna sam da hoće

    Irena, kalupe imam već više od pola godine i ovo im je prva upotreba, a baš su simpatični

    OdgovoriIzbriši
  7. Sve imam spremno za objavu lava kolača već više od godinu dana, ali... Više ga i ne planiram objaviti, naročito nakon ove tvoje objave. Svi su slični i svi su odlični. Barem ja tako mislim iako sam nedavno na TV vidjela da ima i onih kojima se takav kolač čini jako čudnim i zato ga ne vole!!?? Da ne povjeruješ! Predivna je ova druga fotka.

    OdgovoriIzbriši
  8. lava je uvijek bingo! kalup je sladak i prigodan a pahulje diiivne, diiinve :))

    OdgovoriIzbriši
  9. jako volim lava cake, baš je zgodan ovaj valentinovski. Pahuljice su pregenijalne.

    OdgovoriIzbriši
  10. ovo je ko stvoreno za mene.

    http://sanja-tosamja.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno izgleda. Čudno, ali do sada nisam još isprobala lavu. Moram je uvrstiti u raspored ;)
    Gdje si nabavila kalupe?Preslatki su!

    OdgovoriIzbriši
  12. Fora mi je kolač i ja sam si kupila kalupiće u obliku srca pa se budem 'igrala' za Valentinovo :) fotke su super :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Divno ,lava kolač uvek pun pogodak:))Svaka čast prijateljici na fotografijama pahulja:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Κάθαρσις, divim ti se što možeš toliko dugo čekati na objavljivanje posta, svaka čast. Kod mene tko god je probao lavu bio je oduševljen i nisam se još susrela s nekim tko je dao negativne komentare

    Tanja, hvala

    Petra Kranjica, hvala

    Sanjushka, to sam i ja pomislila kad sam pronašla recept

    Jubistacha, to su Bialetti kalupi, kupila sam ih u Palmanovi za 3 eura

    Amaterka, jedva čekam da vidim što ćeš napraviti

    Stočiću postavi se, rekla mi je da se je smrznula dok je fotkala, ali se isplatilo

    OdgovoriIzbriši
  15. Lava kolač je uvijek odličan, kalupi su baš simpatični, nisam vidjela takve, pogledat ću po trgovinama

    OdgovoriIzbriši
  16. Kolač kao stvoren za Valentinovo. A pahulje su predivne, oduzimajuu dah!

    OdgovoriIzbriši
  17. Kolač je genijalan,uvijek stvarno daješ savršene ideje,a fotke su ti da bih odmah krenula grickati zaslon,apetitne..pahulje su totalno čarobne..
    veliki ti pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  18. O, i tanjiric u obliku srca! :) Bas slatko...
    A fotke pahulja su bas posebne!!!
    Nikako da probam lava cake. Sigurna sam da bi mi se dopao!

    OdgovoriIzbriši
  19. Ninakuhinja, ne znam da li se ovdje može kupiti nešto slično, nisam ih nigdje vidjela

    Monika, mene uvijek iznova fasciniraju oblici koje priroda može stvoriti

    Nely, umjesto grickanja zaslona predlažem isprobavanje recepta

    Miki, ako voliš čokoladu, sigurna sam da će ti se svidjeti

    OdgovoriIzbriši
  20. Prava pravcata valentinovska lava izgleda savršeno Tamara! I ovaj pijatić kao i cijela dekoracija. Fotke su pregenijalne, potpisujem cure :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Još jedan razlog da ga napravim a fotke pahuljica predivne.

    OdgovoriIzbriši
  22. Čast mi je što baš moje fotke krase stranice bloga moje virtualne prijateljice. Drago mi je da vam se sviđaju moje pahuljice, puno mi to znači!!
    Valentinovska lava, što reći? Slatka, slasna i čokoladna, u kombinaciji sa sladoledom, prefino. Da nas grije u ove zimske dane.
    Hvala još jednom!

    OdgovoriIzbriši
  23. Odli;an kolač! Kao stvoren za dan zaljubljenih :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Torviewtoronto, thank you

    Maja, hvala

    Dilajla, ako si veliki ljubitelj čokolade, vjerujem da se nećeš razočarati

    Lily's Garden, meni je također drago što si svojim pahuljicama ukrasila moj blog, vidjela sam i najnovije fotke pahuljica, najrađe bih ih posudila za sljedeći post

    Knjiški Moljac, hvala

    OdgovoriIzbriši
  25. bas je dobro, duze vreme se spremala da pravim pa onda odustala!

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlično da si me podsjetila na lava kolač, već dugo ga nisam napravila, a baš ga volim. Jako lijepo izgleda u tvojoj izvedbi u obliku srca. I pahuljice su prekrasne !

    OdgovoriIzbriši