nedjelja, 1. travnja 2012.

Ferrero cupcakes


Zumbuli se na čakavskom zovu racente, a u nekim mjestima ih zovu i cente. Obožavam njihov opojni miris.  Neki se žale da im je taj miris toliko intenzivan da dobivaju glavobolju. Srećom, ne patim od takvog problema. Volim i ostalo proljetno vrtno cvijeće i dvorište mi se žuti od sunovrata (na čakavskom se zovu ćuki) i šareni od tulipana. Tog se cvijeća sjećam još iz djetinjstva i nikad zapravo nismo nabavljali nove lučice. Zato u mom dvorištu nema rozih i plavih zumbula te novijih vrsta tulipana. Lučice proljetnog cvijeća se vade iz zemlje u lipnju i spremaju na hladno i tamno mjesto. U zemlju se ponovno stavljaju u rujnu. Vrlo su zahvalno cvijeće koje ne zahtijeva posebnu njegu niti zalijevanje, a nagradit će vas svojim opojnim mirisom i lijepim bojama.



Već je nekoliko godina ferrero torta nezaobilazna na našim rođendanima. A samim time postane predvidljivo, koliko god torta bila ukusna. Ove godine nisam htjela uskratiti naše goste za ferrero okus, ali sam mu podarila novo ruho. Odlučila sam se za cupcakes.

Znate za onu izreku da se ne mijenja konj koji dobiva utrku? Tako ni ja nisam htjela promijeniti recept po kojem radim cupcakes. Svima poznata ferrero krema se odlično uklopila u ukusni cupcake biskvit. Jedina promjena je primjena malog trika (vidim da ga koristi dosta blogerica koje često rade cupcakes) koji olakšava punjenje košarica. Više detalja o tome pročitajte u receptu.

Biskvit

  • 160 g glatkog brašna
  • 1   1/4 žličice praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1/2 žličice soli
  • 2 jaja
  • 150 g šećera
  • 1   1/2 žličice ekstrakta vanilije
  • 115 ml ulja
  • 115ml mlaćenice (umjesto mlaćenice iskoristiti sljedeći recept: u 115 ml mijeka dodajte 1/2 žličice bijelog octa ili limunovog soka i pustite da odstoji 5 minuta prije upotrebe)

Pomiješajte brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i sol. U većoj posudi miksajte jaja 20 sekundi. Dodajte šećer i nastavite miksati otprike 30 sekundi na srednjoj brzini. Dodajte ekstrakt vanilije i ulje pa kratko miksajte. Smanjite mikser na najmanju brzinu pa dodajte pola mješavine s brašnom. Zatim dodajte pola mijeka, pa ostatak brašna i ostatak mlijeka. Miksajte tek toliko da se sastojci povežu. 


U kalup za muffine stavite papirnate košarice. Da biste ravnomjerno napunili košarice smjesom, koristite žlicu za sladoled i u svaku košaricu ulijte jednu žlicu smjese.  Pecite 12 - 14 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Cupcakese izvadite iz kalupa nakon 2-3 minute pa pustite da se ohlade na rešetki. Ukupno sam dobila 14 cupcakesa, kojima sam izdubila sredinu nožem kako bih ih mogla puniti kremom.

Krema

  • 250 g mascarponea
  • 250 g nutelle
  • 150 g lješnjaka

Lješnjake rasporedite u jedom sloju na lim pa ih stavite u pećnicu (koja je već zagrijana od pečenja biskvita) na par minuta dok im kožica ne raspuca. Stavite ih u kuhinjsku krpu, spojite krajeve i trljajte lješnjake jedne o druge kako bi im se ogulila kožica. Odvojite 30 g lješnjaka sa strane, a ostatak sameljite u multipraktiku (ne moraju biti jako fino mljeveni, poželjno je da dio ostane u sitnim komadićima). Pomiješajte mascarpone i nutellu pa dodajte mljevene lješnjake. Udubine u cupcakesima ispunite kremom, a ostatak kreme stavite u frižider na 45 minuta da se malo stisne. Za dekoraciju sam koristila Wiltonov nastavak 4B. Ostatak od 30 g lješnjaka grubo nasjeckajte i pospite po kremi.




Broj komentara: 49:

  1. Ovo mora da je predivno. Ja sam moju rodjendansku tortu pre dve godine pravila u obliku kucice i filovala sa filom koji se sastojao od nutele i mascarponea. Bila je odlična. Slike su ti super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je spoj nutelle i mascarponea odličan, a dodatak prženih lješnjaka čini ovu kremu još ukusnijom

      Izbriši
  2. Kako predivan desert. Mislim da je ovo super ideja da se torta pretvori u cupcakese... Krema mi se jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom na to koliko puta sam napravila tu tortu, bilo je krajnje vrijeme da nešto promijenim

      Izbriši
  3. Ovo je čisti njam! Divno izgledaju, obavezno isprobavam! Ilina :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je čista fantazija,mogu samo zamisliti ukus cupcakesa,a dekor u plavim nijansama i sa zumbulom u pratnji jednostavno me oduševio:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na fotkama su dvije moje najdraže boje - čokoladna i plava, a zumbuli su mi najdraži proljetni cvijet pa nisam mogla odoljeti tom spoju

      Izbriši
  5. ferrero u obliku cupcakesa-super! :)
    Baš sam danas kupila nekoliko lukovica zumbula mami za rođendan :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Za mene je nutella prejaka, preslatka ali kada u nju umiješaš mascarpone sve postane nekako puno ljepše, ukusnije, laganje,...
    Svako cvijeće je prekrsano i radost za oči i dušu!
    Predivno, naravno uživancija u kolačima i u lijepo uređenom vrtu vaših vrijednih ruku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih rekla ovako - za mene je mascarpone bezličan i kad se pomiješa s nutellom postaje mljac

      Izbriši
  7. WOW look amazing! I love the pictures!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivan desert! A kaputić za mafine koji se slaže sa koficom - božanstveno!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Stari g. Ferrero više nije živ, njegovi sinovi sada vode tvrtku, ali bi se sigurno veselio tolikim slasticama nazvanim po njemu (poznavali smo ga). Obožavam sve s Nuticom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda bi ih više razveselila činjenica da toliko ljudi u kućnoj radinosti pokušava dobiti ukus njihovih božanstvenih rocher kuglica

      Izbriši
  10. Joj kako samo lepo izgledaju... uh...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne znam šta mi se više sviđa,cupcakes ili slike...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi najbolje bilo jesti cupcake dok gledaš fotke

      Izbriši
  12. evo javljam se, ja sam od onih koje od mirisa zumbula boli glava!!ali ove cupcakese ne bi odbila!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zumbuli pored cupcakesa su dobro razrađena taktika, tako da ih za mene ostane više, budući da i doma imam onih koje boli glava od njihovog mirisa

      Izbriši
  13. Tajo, predivne slike, kao i obično. Gledam, divim se... :D
    Stalak mi je vrh vrhova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stalak je kupljen u Magma home prošle godine. Ne znam da li još uvijek postoji taj dućan, u Rijeci je već neko vrijeme zatvoren

      Izbriši
  14. Zumbuli (ljubičasti) su uz ljubičice moje najdraže cvijeće upravo zbog mirisa :)Tvoji cupcakes su prekrasni :) Obožavam Ferrero Rocher tortu tako da mi se i ova varijanta jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno izgledaju, sviđaju mi se košarice za muffine.

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelijepi su kao i bijeli zumbul, slike su fantasticne. Sjajno

    OdgovoriIzbriši
  17. Hermosos y ricos pastelitos me los llevo para mi desayuno ,me encantan bellas fotos,abrazos hugs,hugs.

    OdgovoriIzbriši
  18. jako dobro! ideja je odlična, izvedba sjajna :))

    OdgovoriIzbriši
  19. Divna ideja, iskoristi ću ju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova verzija mi je čak i bolja od torte, jer je puno više kreme, a manje biskvita

      Izbriši
  20. Baš lijep post i moj vrt je pun ćuka i tulipana koje obožavam i te kapulice nit ne vadim niti sadim nove i u proljeće su uvijek tu.Ova krema baš izaziva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lukovice se vade da bi se osigurao bogati cvat. Sjećam se da se uvijek govorilo da se te lukovice vade kad djeci završi škola, a ponovno sade kad djeca krenu u školu.

      Izbriši
    2. Ne vadim ih iz razloga što mi onda samo izađe list a bez cvijeta to mi se pogotovo događa kod tulipana, dok zumbulima zaista ni ova jaka zima ne smeta kao ni ćukima.A stare nonice još i dan danas tako govore (onih malo kojih je ostalo nažalost)

      Izbriši
    3. baš ću pogledati tulipane kad prestane kiša, ako imam koji bez cvijeta. Meni su racente već bile vani nekih 5 - 10 cm i vrhovi listova i cvijet su smrzli, ali su se uspjeli razviti do kraja i procvasti.

      Izbriši
  21. Prekrasan post, fotke i recept draga Tamara!

    OdgovoriIzbriši
  22. Asocijacija ti je odlična. Cupcakesi izgledaju vrhunski.

    OdgovoriIzbriši
  23. Predivno cvijeće i cupcakesi - sa Ferrerom nema pogreške! Divno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  24. Mene zanima za koliko cupcakesa je ovaj recept?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U receptu iznad sastojaka za kremu piše da sam dobila 14 cupcakesa

      Izbriši