četvrtak, 1. rujna 2011.

Frangipane tart s breskvama



Domaće breskve, mirisne i sočne, pravi su izbor za kolače. Stoga sam nam odlučila zasladiti ovo ljetno poslijepodne i napraviti frangipane tart s breskvama. Frangipane je nadjev s bademima i odlično se nadopunjuje s voćem. Recept sam pronašla u kuharici Marthe Day - Baking.


Budući da je nadjev sladak, prhko tijesto je neutralnog okusa
  • 200 g glatkog brašna
  • prstohvat soli
  • 100 g hladnog maslaca narezanog na kockice
  • 1 žumanjak
  • 2 - 3 žlice hladne vode

Utrljajte maslac u brašno da dobijete grube mrvice. Napravite hrpicu s udubinom u koju ćete staviti žumanjak, sol i 2 do 3 žlice vode. Zamijesite tijesto, oblikujte ga u kuglu, malo ju spljoštite, omotajte prozirnom folijom i stavite u frižider na sat vremena.Tijesto razvaljajte i obložite kalup za pitu. Prekrijte papirom za pečenje, opteretite rižom i pecite 15 minuta na 180°C. Za to vrijeme pripremite nadjev.



Za nadjev je potrebno
  •  4 veće breskve (oguljene i narezane na ploškice)
  • 115 g oguljenih mljevenih badema
  • 2 žlice brašna
  • 100 g maslaca sobne temperature
  • 115 g šećera
  • 1 jaje
  • 1 žumanjak
  • 2 žličice ruma

Izmiksajte maslac sa šećerom. Dodajte jaje i miksajte, dodajte žumanjak i rum te miksajte da se sve sjedini.Umiješajte mljevene bademe. Na djelomično pečeno tijesto razmažite nadjev pa poslažite breskve. Pecite još 20 - 25 minuta, dok površina ne nadjeva ne dobije boju. Pustite da se ohladi na rešetki.




Broj komentara: 25:

  1. mmmmm sa frangipanom sam se prvi put srela u australskoj verziji masterchefa i sviđa mi se se jako :) a još breskve :)) mmmm....

    OdgovoriIzbriši
  2. I love frangipan and your tart look geourgeous! gloria

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasan je! breskvice su pun pogodak ovdje. Jednom sam radila nešto slično, volim ovakve kolače.
    Gdje si našla za kupiti ovaj kalup za tartove s odvojivim dnom?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala Tihana i Tamara!

    Thanks Gloria!

    Tamara, pretražila sam sve moguće dućane u Hrvatskoj, Sloveniji i Italiji. I nigdje nemaju. Na kraju sam ga kupila u Engleskoj. Oni imaju samo takve kalupe i velike i one mini i nije im bilo jasno kako kod nas toga nema.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah.. izgleda predivno.. jos nikad nisam radila tartove, jer svaki put zaboravim nabaviti kalup, ali evo sad imam ovaj super recept. Morat cu ga nabaviti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao kako dobro izgleda! Upravo sam se zapitala dali badem i breskva idu zajedno....??? Sljedeci put molim komadic da donesem zakljucak.

    OdgovoriIzbriši
  7. Badem, odnosno frangipane nadjev odlično paše uz bilo koje voće, pa tako i breskve. Do sljedećeg puta (i komadića za probu) mi morate vjerovati na riječ ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj, divno izgleda, miris osjećam preko ekrana. Recept zapisan.

    OdgovoriIzbriši
  9. ovo je sigurno fantastično, sve volim i breskve i frangipane i prhko tijesto!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vocni kolac..tu sam/Moj omiljeni a divno da stavljas badem u esto.To mu daje dodatno fin ukus;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovakve vrste deserta su za mene najpozeljnije.
    Divan recept!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kažeš breskve? Mmm, volim. Zaista kolač je divan, ja obožavam da osetim ukus voća u kolaču, tako da mi ovo odgovara, a o bademima ne bih mnogo da pričam jer zaista daju poseban šmek i fantastičan ukus...
    Bravo, dopada mi se, još kad bih mogla jedno parčence i da probam:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja inače obožavam prhka tijesta, a i nadjev mi je po volji. Može jedan komad? :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Bas fino izgleda....dopada mi se kombinacija namernica :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Mljac! obozavam i frangipane i breskve, a ovaj ti je kalup odlican, olaksava zivot, steta sto ih kod nas nema

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ti je tart, ugojiću se već od tvojih receptića!

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala!

    Kalup je stvarno pravo olakšanje.

    OdgovoriIzbriši
  18. Slabost su mi prhka tijesta i ovakav tip kolača općenito..savršeno mi djeluje:)

    OdgovoriIzbriši
  19. What's for dessert - mogu biti i baš od čokolade, ali da je nešto uz to što se može upotrijebiti na duže vrijeme, npr. neki predmet ili ukras za kosu, nakit i slično inspirirano čokoladom, čokoladnim motivima, bojama....

    - - - - u vezi swapa - - - -

    OdgovoriIzbriši
  20. Super je recept... Nadam se da cu ga se sledece godine setiti, kad ponovo krene sezona nasih domacih bresaka... :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Možeš ga se sjetiti i ranije, kad budeš imala par kruški viška. Isto odlična kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  22. lijepa ti je pita a znam da je i fina. pravim i ja jako slično i obožavam je.
    inače, imam ovakav kalup, isto je kupljen vani al imate ga sad i kod nas, u zagrebu ga drže u onom dućanu u dežmanovom prolazu (sad se nikako ne mogu sjetiti naziva, malo prije šekoranjinog velveta ;)
    skuplji je nego što je mene koštao al eto, ipak je nadohvat ruke.

    OdgovoriIzbriši