petak, 16. rujna 2011.

Torta od maka



Dugo sam razmišljala što napisati za uvod u recept. I ništa mi ne pada na pamet osim jedne preporuke. Ako obožavate mak i volite jesti makovnjaču, ali biste najrađe pojeli samo nadjev, a tijesto ostavili sa strane, onda je ova torta kao stvorena za vas.


Za recept moram zahvaliti Dilajli, odnosno Svaštarici, jer na Coolinariku rijetko zalazim i teško da bih tamo pronašla ovaj recept. S malo sastojaka i jednostavnom izradom dobije se pravi mali raj za makoljupce. 

  • 6 jaja
  • 180 g šećera
  • 180 g maslaca sobne temperature
  • 280 g maka
  • 2 reda naribane čokolade (uspjela sam naribati samo jedan, jer mrzim ribati čokoladu)
  • 3 žlice ruma
  • 150 g tamne čokolade
  • 100 g maslaca

Miksajte žumanjke sa šećerom pa dodajte maslac. Kada dobijete ujednačenu smjesu, umiksajte mak, naribanu čokoladu i rum. U tu smjesu lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka. Smjesu izlijte u kalup za tortu obložen papirom za pečenje i pecite 25 - 30 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Provjerite čačkalicom ako je torta pečena, tako što ćete zabosti čačkalicu u sredinu torte - pečeno je ako na čačkalici ne ostanu nikakvi tragovi smjese. Pustite da se malo ohladi na rešetki pa odstranite kalup i papir za pečenje. Otopite čokoladu na pari pa umiješajte komadiće maslaca i miješajte dok se ne otope. Prelijte preko torte. Ukoliko ste nestrpljivi kao ja, navalite odmah.






Broj komentara: 26:

  1. What lovely pie, look yumm and I love the pictures! gloria

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj, Tamara, kako dobro izgleda...Volim mak, volim i makovnjaču, ali ovako s čokoladom, jako privlačno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim mak skroz :)
    Mogu da zamislim kako je dobra kombinacija čokolade i maka :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolač iz snova, za sve prilike. Krasno ti izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovu tortu sam i ja radila i recept je zaista odličan, a torta još bolja, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  6. VOLIM mak...Ovo jako podsjeca na Becki kuglof!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne volim mak i steta torta bas lepo zigleda;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja obožavam mak ali samo ja i zato mogu samo uzdisati nad ovom prekrasnom tortom!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam jedna od retkih koja nije probala ovaj kolač,iako volim mak. Nikako da dođe na red,verujem da je dobra.

    OdgovoriIzbriši
  10. ja je nisam probala i ne znam kada cu ..naime kod mene ima mak aali je jako gorak i uvijek se razocaram kada napravim kolac od maka ,kojeg obozavam..odrasla sam u poljima maka,moji su mak uzgajali i bilo je zaista divno kada sazrije i sakupi se u svojoj cahurici ..

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasna torta, puna čokolade i maka, kakva kombinacija, njam, njam...

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam jedna od onih koji vole filu u makovnjači... obožavam čokoladne kolače tako da definitivno ovaj radim uskoro

    OdgovoriIzbriši
  13. Ova divna pjenasta torta od maka me već dugo privlači, svakako ju treba isprobati, obožavam kolače s makom

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala!

    Snježo, tortu sam radila isključivo za sebe, tako da ti ono nije neko opravdanje ;-)

    Mirjana, mogu zamisliti koje je to razočaranje, pogotovo kad si praktički odrasla uz mak.

    Za sve ljubitelje maka, jučer sam odmah navalila na tortu, ali je ipak bolja kad neko vrijeme odstoji, tako da je danas pravi užitak. Samo, ostalo mi je jako malo kriškica.

    OdgovoriIzbriši
  15. nisam ljubitelj maka ali su me osvojile ove tvoje slike!! krasno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Da, ja sam ta koja jede samo nadjev. Obožavam mak, i nije me briga je li ljeto ili zima kad je on u pitanju. sutra je pravim, odmah sutra!

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam kolače sa makom,i ova torta je savršena skroz kao i tvoje fotkice...veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  18. VOlim mak i poprilicno sam sigurna da bi ovo jela s uzitkom :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo je zbilja raj za makoljupce ! Volim mak a tako rijetko napravim neki kolač sa makom ,ne znam zašto. Ovaj definitivno bilježim i nadam se da ću uskoro u njemu uživati. Napravila si ga super, krasno izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  20. Ova torta je tako jednostavna i tako fina i valjda je zbog toga savršena , drago mi je da si ju napravila i da uživate u maku i čokoladi.

    OdgovoriIzbriši
  21. nisam baš ljubitelj maka, ali čini mi se da bi mi u kombinaciji s ovom finom čokoladnom glazurom fino sjeo :D

    OdgovoriIzbriši
  22. volim makovnjaču, možda ne toliko da bih je svaki dan jela, ali volim je pojesti i volim nadjev :)
    imam još maka, mogla bi se i ova tortica naći na popisu kamo da ga isprobam

    OdgovoriIzbriši
  23. Dakle, torta je savrsena a dekoracija je nesto sto se rijetko vidja. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  24. I ADORE poppyseed -- this looks insanely good =)

    OdgovoriIzbriši