srijeda, 13. srpnja 2011.

Biskvitni tarte tatin



Nedavno sam na internetu ugledala teatime apple buttercake. Čim sam vidjela tko je autorica recepta, znala sam da može biti jedino jaaako ukusno. Violet Love, odnosno Bojana, je zamislila biskvitni tarte tatin.  Jabuke u vrtu su počele dozrijevati pa nisam dugo čekala na isprobavanje ovog recepta. Budući da je riječ o biskvitu, a ne prhkom tijestu (s kojim se zapravo radi tarte tatin) puno je brže gotovo. Koristila sam domaće jabuke, koje su nešto manje od kupovnih, a i neke sam sastojke izbacila.


  • 4 - 5 jabuka srednje veličine (bile su pomiješane slatke i kisele)
  • 15 g maslaca
  • 50 g šećera
  • 1 žlica vanilija šećera
  • 1 žlica cimeta
  • 150 g maslaca sobne temperature
  • 150 g smeđeg šećera
  • 1 vanilija šećer
  • 3 jaja
  • 150 g jogurta
  • 150 g glatkog brašna
  • 1/2 paketića praška za pecivo
  • 40 g krušnih mrvica



Dno kalupa za tortu obložite papirom za pečenje. Cijeli kalup premažite maslacem. Pomiješajte šećer, cimet i vanilija šećer i pospite po dnu kalupa. Jabuke ogulite, prepolovite, izvadite sredinu pa narežite na ploškice debljine 5 mm. Kružno ih poslažite po šećeru, a eventualne praznine ispunite manjim komadićima jabuka.

Miksajte maslac sa šećerom pa dodajte žumanjke. Umiksajte jogurt, te prosijano brašno sa praškom za pecivo i krušne mrvice. Lagano umiješajte vilicom snijeg od bjelanjaka. Smjesu rasporedite po jabukama i pecite u pećnici zagrijanoj na 180°C otprilike 35 minuta, odnosno dok biskvit nije pečen (u sredinu biskvita zabodite čačkalicu i ako ju izvučete čistu, biskvit je pečen). Ostavite 5 minuta da se ohladi na rešetki. Uklonite obruč pa preokrenite na tanjur i uklonite papir za pečenje. Možete jesti odmah. I odlično je!




Broj komentara: 20:

  1. Prva:)
    Jako volim tart tartaine narocito sa kruskama.
    Nisam ga nikad pravila sa biskvitima.Eto opet naucih nesto novo;)

    OdgovoriIzbriši
  2. izgleda mi jako, jako socno! jedan od onih kolaca koji bi mi ponekad dobro sjeli kao dorucak!

    OdgovoriIzbriši
  3. Savrsen, pravila sam od kruške ali je recept bio drugačiji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Džoli, zato je blogerska zajednica super, uvijek naučiš nešto novo.

    Lusitania, biskvit je bio jako sočan. Nažalost, sve se pojelo predvečer, tako da nije ostalo ništa za doručak.

    Vera, obožavam kruške i sigurno je bilo jako fino.

    OdgovoriIzbriši
  5. baš mi je mljac, sigurno ću isprobati.
    pitanje, taman je zbog smeđeg šećera???

    OdgovoriIzbriši
  6. Da, biskvit je taman zbog smeđeg šećera.

    OdgovoriIzbriši
  7. izgleda tako sočno, lagano karamelizirano s tim smeđim šećerom, jako fino!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepo izgleda!!! Ja jako volim ove vrste kolaca. Nikada nisam pravio sa jabukama, al' jesam cesto sa ananasom, kruskama, a i rabarbarom, koju sam i postavio na mom blogu.
    Puno pozdrava i sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicno izgleda,...Jabuke u kolacima su prava delikatesa!

    OdgovoriIzbriši
  10. Izgleda savršeno,sada si mi dala ideju za napraviti ga prvom prilikom:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tamara, obožavam Tarte Tatin i tvoj mi jaaaako fino izgleda! Očarana sam slikama, a posebno me se dojmila ova s jabukama u ovoj prekrasnoj košarici. Obožavam žićane stvari i zamišljam si jednog dana nabaviti veliku ukrasnu vitičastu policu za balkon na kojoj će stati sve moje ukrasne biljčice i začini. Ali ova košarica je tako prekrasna, baš prekrasna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala!

    Majo, sviđaju nam se iste stvari.

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš kako kažeš, recepti od Bojane garantiraju da je tu nešto jako ukusno. Tako izgleda i ovaj tarte tatin. Super si ga napravila, baš super. Izgleda prekrasno i tako fino. Divne su i jabuke u vrtu i u košarici, baš onako prave , lijepe, domaće.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala! Imamo raznih jabuka - kisele, slatke, ivanjske i obožavamo deserte s jabukama, pogotovo suprug.

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam tart! Pogotovo sa kiselkastim jabukama! :) Ovaj mi se čini jako ukusan! :) Pratim te :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh I do so adore tarte tatin! Such a classic. I've made a cranberry pecan version with apple but never the real classic. This looks fantastic!

    OdgovoriIzbriši
  17. Tnx Xiaolu!

    Sad i ja tebe pratim Sanja ;-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Obožavam sve od jabuka, pa mi se i ovo jako sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši