nedjelja, 3. veljače 2013.

Kuglof s jabukama i cimetom


Nedavno je Lana na svom blogu objavila nekoliko recepata za kuglof. Iako bih odmah posegnula za čokoladnim kuglofom, odlučila sam isprobati recept za kuglof s jabukama, kako bi cijela obitelj mogla uživati u njemu. 

  • 3 jaja
  • 250 g šećera
  • 10 g vanilija šećera
  • 130 ml ulja
  • 100 g oraha (60 g i  40 g sjeckanih)
  • 1 žličica cimeta
  • 250 g brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 250 g ribanih jabuka
  • šećer u prahu za posipanje

Izmiksajte žumanjke sa šećerom i vanilija šećerom. Dodajte ulje, orahe, cimet, brašno i prašak za pecivo pa miksajte dok se sastojci ne sjedine. Dodajte jabuke. Na kraju vilicom lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka. Smjesu izlijte u namašten i pobrašnjen kalup za kuglof.

Još dok sam čitala recept, činilo mi se da će vrijeme pečenja biti predugo i nisam se prevarila. U originalu piše - "pecite 50 minuta u pećnici zagrijanoj na 175°C, a zatim isključite pećnicu i pustite kuglof unutra još 10 minuta". Kod mene se kuglof pekao 35 minuta i nisam ga pustila da odstoji u pećnici, jer je već prilikom testa s čačkalicom bio potpuno pečen. Do razlike u vremenu pečenja je došlo zbog različitih kalupa, Lana je koristila kalup u obliku ruže, a ovaj moj je većeg promjera i s rupom u sredini pa se zbog toga biskvit pekao kraće. Pečeni kuglof  ohladite na rešetki. Prije posluživanja pospite šećerom u prahu.


Prilikom pečenja biskvita dobro je se voditi osjetilom njuha - čim se kuhinjom počne širiti ugodan miris, znači da je kraj pečenja već blizu i tada provjerite čačkalicom da li je biskvit pečen. Kada zabodete čačkalicu u sredinu biskvita, trebala bi izaći van čista ukoliko je biskvit pečen. Ako biskvit nije pečen, na čačkalici će ostati trag smjese i tada biskvit vratite nazad u pećnicu.

Broj komentara: 37:

  1. Usprkos buri, fotke su fantastične a sastojci još bolji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon što je otpuhala šećer u prahu i pomicala tkaninu, ostala je bez daljnje zanimacije.
      Kuglof je stvarno odličan, toliko je sočan, mekan i ukusan. Danas ga je za doručak ostalo još malo i nije se nimalo sasušio.

      Izbriši
  2. Dobro mi mi prijao ovakav jedan komad uz nedjeljnu kavu ili caj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično paše uz tople napitke, ali i bez njih je jako ukusan

      Izbriši
  3. Obožavam kuglofe u svim varijantama,tako prija uz šalicu kave ili čaja..tvoja prezentacija je uvijek savršena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još nisam jela bolji kuglof, jabuka je stvarno napravila čudo

      Izbriši
  4. Jako volim kombinaciju jabuka i cimeta tako da uopće ne sumnjam da je kuglof super...nema šta ne biti super;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovdje je cimet doziran s mjerom, inače volim u pite od jabuka staviti puno više cimeta

      Izbriši
  5. Nadam se da je kuglof fino prijao i da se ukucanima svideo, bas mi je drago sto si isprobala recept.:) moram priznati da me moja rerna prilicno zafrkava i dobro je sto si provirila na vreme, svidja mi se jako i set sa tanjiricima i soljicama u istom tonu.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod tebe je zbog oblika kalupa smjesa bila u debljem sloju nego kod mene, zato se i duže peklo. Kod biskvita treba posebno paziti na vrijeme pečenja, srećom dovoljno je pratiti miris i onda nema greške

      Izbriši
  6. Super izgleda. Mislim da bi mi ovo bilo super za doručak, pretpostavljam da je kuglof zbog jabuka u tijestu dugo sočan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao da vrijeme stajanja ne utječe na njega, jučer i danas je imao isti okus, nimalo nije izgubio na sočnosti

      Izbriši
  7. Mislim da bi ovo išlo savršeno uz šalicu kave :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji doma piju kavu i složili bi se s tobom, ja sam ga jela uz kakao, budući da ne volim kavu

      Izbriši
  8. Jao, tanjiti, šolje, nenormalno šareni, baš po mom ukusu, oči su mi ispale. Kuglof mi izgleda baš sočno ali mi se negdje u mozgu pojavila ideja sa tikvicom umjesto jabuka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da samo znaš koliko dugo imam taj set, skoro godinu dana, a nikako da ga iskoristim za fotkanje. Mislim da se odlično uklopio uz kuglof.
      Ako se ne varam, mislim da je Lana u svom receptu u zagradi umjesto jabuka navela i tikvice.

      Izbriši
  9. bas dobro zvuci, a i svidja mi se sto nema putra =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je svejedno da li se koristi putar ili ulje, bitno da je krajnji rezultat ukusan

      Izbriši
  10. Your apple cake looks gorgeous! I can just imagine the wonderful baking smell in your kitchen!

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan je ,mogu da zamislim koliko je sočan.

    OdgovoriIzbriši
  12. Delicioso pastel con unos ingredientes muy ricos.
    Besos y feliz tarde.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kod nas je sezona jabuka tek otpocela i obzirom da su mi kolaci sa jabukama veoma dragi, stavljam ovaj tvoj recept na listu za isprobati!

    OdgovoriIzbriši
  14. Dear Tamara,

    Your lovely and nice cake makes me feel like a little girl whem I used to cisit my grandmother and she used to make this kind of cakes so that I could taste them with a glass of milk...

    Wonderful photos !

    Have a nice week ! :)

    Isabel

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš si razmišljam što bih mogla napraviti mami za rođendan jer ona nije ljubitelj slatkog i voli jedino ovakve stvarčice. Riješen problem, hvala! :) Sjajno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  16. Jako dobro ti je ispao, mora da je prefini! jabuke i cimet, fina mirisna i sočna kombinacija.
    Bit će isprobano!

    OdgovoriIzbriši
  17. Fotke su divne, iako bi ja uz jabuke radije stavila bademe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primijetila sam da više voliš bademe u kolačima, mada su meni orasi odličan izbor za kolače s jabukama

      Izbriši
  18. Ovaj Lanin kuglof sam i ja isprobala i oduševila se kao i ti, a nosila sam ga i prijateljima kojima se isto jako svidio, isto kao i tebi i tvojima. Odlično si ga napravila i krasne su ti fotkice !

    OdgovoriIzbriši