četvrtak, 11. travnja 2013.

Seasonal surprise ingredient swap cheesecake s kestenovim brašnom


This is my submission into the Seasonal Surprise Ingredient Swap and my swap partner was Lisa. She send me a lovely package with chestnut flour and cristallised ginger. I searched through my Italian cookbooks and magazines and found interesting recipe for cheesecake made with chestnut flour. 


Nakon zimskog seasonal surprise ingredient swap-a na red je došao i onaj proljetni. Ovog puta je moaj partnerica bila Lisa kojoj sam poslala nekoliko začina (vlasac i chilli papričice) te sjemenke bundeve. Od nje sam primila paketić koji se sadržavao kestenovo brašno i ušećereni đumbir. Đumbir sam trenutno ostavila po strani, a od kestenovog brašna sam odlučila napraviti cheesecake - recept sam pronašla u talijanskom časopisu Alice cucina


Podloga
  • 350 g kestenovog brašna
  • 150 g hladnog maslaca narezanog na kockice + 110 g maslaca
  • 1 jaje
  • 30 g šećera
Maslac (150 g) utrljajte u brašno da dobijete strukturu grubih mrvica. Pomiješajte sa šećerom i formirajte hrpu s udubinom u sredini. U udubinu stavite jaje i zamijesite tijesto. Tijesto spljoštite u disk, zamotajte u prijanjajuću foliju i stavite pola sata u frižider. Ohlađeno tijesto razvaljajte na papiru za pečenje na 1/2 cm debljine. Zajedno s papirom prebacite na lim za pečenje i pecite 12 minuta u pećnici zagrijanoj na 190ºC. Pustite da se ohladi. Ohlađeno tijesto razlomite na manje komade, stavite u vrećicu sa zatvaračem i pređite preko vrećice par puta valjkom dok se tijesto u potpunosti ne razmrvi. Maslac (110 g) otopite na laganoj vatri pa umiješajte smrvljeno tijesto. Kalup dimenzija 32 x 28 cm obložite papirom za pečenje. Mješavinu tijesta i maslaca rasporedite po dnu kalupa i dobro utisnite.


Krema
  • 250 g ricotte
  • 250 g mascarponea
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 100 g šećera
  • 2 žumanjka
Izmiksajte sve sastojke dok ne dobijete glatku smjesu bez grudica. Smjesu izlijte na podlogu od tijesta i pecite 35- 45 minuta na 180ºC dok površina ne očvrsne. Ohlađeni cheesecake stavite preko noći u frižider. Poslužite uz svježe voće/umak od voća/rastopljenu čokoladu.

44 komentara:

  1. Nisam dosada nikada probao kestenovo brašno, ali mislim da ima odličan okus. Čim je čizika u pitanju, nema da ne valja, a sviđa mi se što si upotrijebila drugačiju dimenziju - drugim riječima nisi je radila kao tortu, kako to obično bude i završi. ;) Jako mi fino ovo izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je neobičan cheesecake s novim okusima, ali je baš fora napraviti svoju podlogu a ne koristiti kupovne kekse.

      Izbriši
  2. Una auténtica delicia Tamara.
    Me encantaría probar éste rico dulce.
    Besos y feliz tarde.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikad se nisam susrela s kestenovim brašnom, to mora imati specifičan okus.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kestenovo brasno mi je sasvim nepoznato a sudeci po ostalim nabrojanim sastojcima mora biti super ukusno. Tako i izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osim podloge, krema je isto super, totalna razlika od američkog cheesecakea

      Izbriši
  5. Odličan kolač, baš super ostalo mi je još malo kestenovog brašna, sad znam što ću s njim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas mi se svidja igrica, mozda bismo mogli da se organizujemo na slican nacin, inace svidja mi se receptic, ne mogu zamisliti kakvo je to kestenovo brasno ali verujem da ima diiivan ukus kestena koji se fino slaze sa ovom laganom kremom.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Okus se super razvije kad kolač kratko odstoji na sobnoj temperaturi. Što se igrice tiče, ja sam za, samo bi netko na blogu trebao objaviti post i pozvati ekipu da se prijavi.

      Izbriši
  7. How intriguing - definitely an ingredient I've not used before! Looks lovely though - I hope it tasted good too :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nunca usei farinha de castanha mas tenho visto receitas muito interessantes.
    O cheesecake ficou lindo.
    bj

    OdgovoriIzbriši
  9. kestenovo brasno? zvuci super, mada nikad na njega nisam naletila.. bas cu ga potraziti, pa isprobati =) inace ovaj chizkejkic odlicno izgleda!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mora baš biti kestenovo bašno, mada ono kolaču daje sasvim drugi okus

      Izbriši
  10. My dear Tamara,

    This cheesecake looks wonderful and it's really unusual with the chestnut flour ! :)


    Have a nive evening,

    Isabel

    OdgovoriIzbriši
  11. Kombinacija bi trebala biti fantasticna; jedini problem mi je naci brasno kestena (cak i konzervirani pire...) Zanimljiva i prakticna igrica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li ga kod nas ima, ali ga zato u Italiji nije problem nabaviti (mada mi nikad nije palo na pamet kupiti ga)

      Izbriši
  12. Jako mi se sviđa kombinacija,mogu zamisliti ukus..baš mi je kestenovo brašno interesantno,voljela bih ga probati:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimljiv sastojak i drago mi je da sam ga dobila priliku probati

      Izbriši
  13. baš si se dobro snašla i odlično iskoristila kestenovo brašno
    a uz ovaj divan cheesecake sve savršeno paše

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Talijani ga često koriste i znala sam da ću u svojoj zbirci naći neki privlačan recept

      Izbriši
  14. Predivno izgleda, s kestenovim brašnom nisam radila - puno uspjeha želim :)

    OdgovoriIzbriši
  15. ...kestenovo brašno...ajme od tog sigurno nastaje nešto prefino, vjerojatno je blag kestenast okus... divota... odličan recept... hm, ja bih ga odmah pomiješala sa brašnom i napravila neka slatkasta peciva...ili kruh.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, ima blagi kestenasti okus. Ne znam kakva bi bila peciva, ostalo mi je još malo brašna pa možda krenem eksperimentirati

      Izbriši
  16. Odlična poslastica. Kesten volim u svakom obliku :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako mi je interesantan ovaj kolač, kestenovo brašno još nisam probala, a cheesecake inače obožavam. Krasno si ga napravila, baš dobro izgleda !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Velika je razlika u odnosu na američki cheesecake, krema je sasvim drugačija, ali ukusna i stvara zanimljivu kombinaciju s podlogom

      Izbriši
  18. stvarno krasan kolač... nikada nisam imala priliku raditi s kestenovim brašnom,... ali, ko zna?

    OdgovoriIzbriši
  19. Ohhh tamara es una tentación al paladar un pastel de lujo me encanta,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super izgleda, a uvjerena sam i da je jako fina. Kao velikom fanu cheesecake-a teško se pomiriti sa činjenicom da je podloga drugačija od standardnih keksa ali moram probati;)

      Izbriši
    2. Zapravo sam napraviš svoj keks, doduše jedan veliki, i dalje se isto postupa kao da su kupovni keksi u pitanju. Meni je veća razlika bila krema

      Izbriši
  20. Vrlo lepo izgleda i bas bih volela probati ovaj kolac. Nisam do sada probala kestenovo brasno.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  21. Kestenovo brašno odavno se nisam igrala s njim a znala sam ga često kupiti u Italiji i posebno volim njoke od njega ali i ove tvoje kocke izgledaju jako fino.

    OdgovoriIzbriši