subota, 6. travnja 2013.

Kiflice s orasima/makom


Taman u vrijeme kad sam objavila post o slanom doručku, Jasna nam je za doručak ponudila slatke kiflice. Ove kiflice su sve samo ne obične. Nikad do sada nisam radila kiflice punjene orasima, a nemam ni običaj premazati cijelu površinu tijesta nadjevom. S obzirom da mi se odmah u ustima kao asocijacija pojavio okus orehnjače, odlučila sam dio kiflica napraviti po uzoru na makovnjaču (budući da mi je makovnjača draža od orehnjače). 


Tijesto (16 kiflica)
  • 280 - 300 g glatkog brašna
  • 7 g suhog kvasca
  • 40 g vanilija šećera
  • ribana korica 1/2 limuna
  • 1 manje jaje
  • 2 žumanjka
  • 120 ml toplog mlijeka
  • 40 g rastopljenog maslaca
Od navedenih sastojaka zamijesite glatko tijesto (ovaj posao u posljednje vrijeme prepuštam mikseru). Tijesto oblikujte u kuglu, stavite u nauljenu zdjelu, pokrijte prijanjajućom folijom i pustite da se tijesto digne (otprilike sat vremena).


Nadjev od oraha (količina za 16 kiflica)
  • 120 g mljevenih oraha
  • 50 g šećera u prahu
  • 2 bjelanjka
Bjelanjke izmiksajte u snijeg. Orahe pomiješajte sa šećerom pa ih pomiješajte sa snjegom od bjelanjaka. 

Nadjev od maka (količina za 16 kiflica)
  • 120 g mljevenog maka
  • 2-3 g žlice šećera
  • 50 ml mlijeka
Mak pomiješajte sa šećerom pa prelijte zakuhanim mlijekom. Promiješajte i pustite da se ohladi. 

Dignuto tijesto podijelite na dva dijela. Na dobro pobrašnjenoj površini tijesto razvaljajte u krug i premažite ga nadjevom sve do rubova. Krugove razrežite na 8 dijelova.  Svaki dio zamotajte od kraja prema vrhu i oblikujte u kiflicu. Stavite na lim obložen papirom za pečenje i pustite da se dižu 30 minuta. Pecite 12 - 14 minuta u pećnici zagrijanoj na 180ºC.

Broj komentara: 40:

  1. Ficaram lindos ,eu adoro morder esses sementes.
    Bom fim de semana
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatke su! I meni bi bile draže s makom, a dobra ti je ideja da se spreme za doručak, jer mi je ponekad baš teško smisliti što hoću jesti ujutro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako moj suprug više voli orahe, a ja mak, svatko je dobio svoj dio

      Izbriši
  3. Aaaaaaaaaa....kifliceeeee divno izgledaju i prepisujem recept da ih napravim! Odličan doručak i večera! Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo mi je neobično premazati cijelu površinu tijesta, ali tako je puno brže, a i fora izgledaju kad se vidi dio nadjeva

      Izbriši
  4. Ja pak najvise volim strudlu sa sirom, mogla bi probati! Bas su lijepe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tijesto je ukusno pa bi se sigurno i nadjev od sira odlično uklopio

      Izbriši
  5. Krasne i slasne, dajem malu prednost ovima s orasima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod kiflica je super što se može napraviti više različitih okusa pa svatko jede ono što najviše voli

      Izbriši
  6. Ovo su kiflice po mom ukusu i vec mi se dopadaju, za mrvicu su mi draze sa filom od maka mada verujem da su i sa orasima podjednako ukusne za grickanje uz jutarnju kaficu ili soljicu caja, isprobacu ih prvom prilikom.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skužila sam da i ti obožavaš mak, sigurna sam da bi ti se svidjele ove kiflice

      Izbriši
  7. Krasne su,pravim nešto slično i baš znam koliko su ukusne:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mak i orahe ne koristim često za kiflice, baš zato i ispadnu super

      Izbriši
  8. Ja se ne bih mogla odluciti da li bih sa orasima ili makom. Obozavam dizana tijesta, pogotovo topla uz caj ili mlijeko. Ove tvoje prelijepo izgledaju. Svidja mi se kako si ih prezentovala u vrecici, bas slatko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ih je i poslužiti u škartocu, toliko su zarazne da samo grabiš dok ne isprazniš cijeli škartoc

      Izbriši
  9. Baš bi sad pasao ovaj tvoj škarnicl pun finih kiflica, mljac! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Me encanta se ve irresistible muy muy rico,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja ih cesto pripremam; sezona tek pocinje kod mene (jesen i zima)!
    Dopada mi se brzinski postupak i 'rusticni' izgled; naravno i to sto se punjenje moze mijenjati. Isprogramiram 'bread machine' za tijesto (noc prije) i ujutro me doceka spremno tijesto...Ostalo ide brzo! Ponekad napravim duplu mjeru i zamrznem ih (ljeti obicno, kad ne zelim dodatno zagrijavati kucu).
    Svi ih vole!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod nas sezona završava, mada hladnoća još uvijek ne popušta.
      Mislim da ću ih i ja sljedeći put poduplati pa dio zamrznuti

      Izbriši
  12. Kiflice su odlične a slike predivne.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jao, božanstvene su...Preferiram orahe;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tamara look absolutely beauty and delicious!

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj kako fino izgledaju! Ne znam kako mi nikada nije palo napamet da napravim kiflice sa makom... Moram to što pre ispraviti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih se ni ja sjetila maka, da nije bilo Jasninih kiflica s orasima

      Izbriši
  16. Hello Tamara,

    Wonderful croissants, with nuts and poppy seeds, they really look beautiful and professionel !
    I have really enjoyed them ! :)

    Have a nice evening,

    Isabel

    OdgovoriIzbriši
  17. Zanimljiv dodatak u filu od oraha bjelanjci a od maka mlijeko koje ja inače i stavljam u fil od oraha, sviđaju mi se ove kiflice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ohrenjače se po nekim receptima stavlja snijeg od bjelanjaka u nadjev. Nekako mi to nije pasalo u nadjev od maka pa sam zato išla na klasično prelijevanje mlijekom.

      Izbriši
  18. ¡Fabulosos! Me han gustado mucho,deben estar riquísimos y las fotos son preciosas.
    Besos guapa.

    OdgovoriIzbriši
  19. Kiflice si napravila baš savršeno, čitam, gledam i doslovno im osjećam okus. Ja obožavam mak ali i orah kada je u ovakvim punjenjima tako da bih probala i jedne i druge, ali možda ipak prvo ove sa makom :) Super su !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pojela sam i ja pokoju s orahom, ali sam zato smazala skoro sve s makom

      Izbriši
  20. Dugo nisam pratila blogove a vidim kod tebe se baš spremalo. Kiflice su me oduševile, samo ja ne znam stati kad počnem da ih jedem.

    OdgovoriIzbriši
  21. i još kiflica :) sve bolje od boljih..ja sam neki dan pravila one starogradske koje su izvrsne a i ove mi se čine jednako tako dobre....
    čim dečki dođu probat ću ih...naravno samo s orasima..moji dečki baš i nisu ljubitelji maka...

    OdgovoriIzbriši