nedjelja, 8. siječnja 2012.

Prhke pahuljice s orasima

Sjećate se poklona koji sam dobila kao stoti sljedbenik bloga Made by Suzana. Pladanj ima dva lica i konačno je došlo vrijeme da vam pokažem kako izgleda druga strana. Suzana je zimski motiv pogodila točno u nijansu plave boje koju bih joj (da me je pitala) predložila. A kakva bi to bila zima bez finih prhkih pahuljica. Za otprilike 50 komada potrebno je


  • 225 g glatkog brašna
  • 125 g maslaca narezanog na kockice
  • 100 g mljevenih oraha
  • 75 g šećera u prahu
  • 1 jaje
  • 1 žličica ruma

Utrljajte maslac u brašno da dobijete grube mrvice. Dodajte šećer i orahe. Formirajte hrpicu s rupomo u sredini u koju stavite jaje i rum. Zamijesite tijesto. Omotajte ga prozirnom folijom i stavite u frižider na 2 sata. Na pobrašnjenoj podlozi razvaljajte tijesto, izrežite pahuljice i poslažite ih na lim za pečenje obložen papirom za pečenje. Pecite 7 minuta na 180°C. Pustite ih da kratko odstoje u limu pa ih prebacite na rešetku da se ohlade.

Ohlađene keksiće dekorirajte po želji. Glazura za dekoriranje napravljena je od

  • 100 g šećera u prahu (koristila sam bijeli i plavi šećer u prahu)
  • 2 žlice mlijeka
  • 1 žlicu limunovog soka

Pomiješajte pjenjačom sve sastojke dok ne dobijete glatku masu. Vrećici za zamrzavanje odrežite mali dio jednog kuta i napunite ju glazurom. Dekorirajte po želji. Moram priznati da mi većina dekoracija (osim ako se ne radi o otopljenoj čokoladi) nije ukusna za jelo, a obojani kolači mi nisu čak niti privlačni. Zato je dekorirano samo par pahuljica. Zanima me vaše mišljenje o dekoracijama i njihovom okusu.

Broj komentara: 28:

  1. Prekrasne, nježne pahuljice ;) Možda s njima prizoveš i prvi snijeg ove godine :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno si napravila pahuljice. Slike kojima dočaravaš zimu su naprosto prizivajuće. Divim se ve pet minuta i idem opet gledati slike. Nemam model za rezanje pahulja i ne idem peći pahulje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pladanj je divan, ali još više m i se sviđaju ove pahuljice i njihova dekoracija!

    OdgovoriIzbriši
  4. Look absolutely georgeous and beauty!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivne pahuljice,tako nježno djeluju,a ovaj pladanj savršeno nadopunjuje cijelu priču...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  6. 1. pladanje je krasan
    2.recept za keksiće djeluje baš onako pravo domaće, starinsko
    3. plavi šećer u prahu????
    4. volim lijepe kolače, i meni su jako privlačni ali najvažnije je da su ukusni

    OdgovoriIzbriši
  7. predivne su pahulje! ni ja nisam ljubitelj glazura osim onih od bijele ili crne čokolade, ali moram priznati da me na prvi pogled privlači recimo pink glazura... ali me okus takvih pink kolača redovito razočara...

    OdgovoriIzbriši
  8. Just Cake Girl, snijeg stalno zovem, ali nikako da ga dozovem

    Suzana, tvoj pladanj je uvelike pridonio čaru fotki

    Maja, hvala

    Gloria, thank you

    Nely, hvala

    Tamara, za 1. i 2. hvala, 3. plavi i rozi šećer u prahu se može kupiti skoro u svakom trgovačkom centru u Italiji, 4. slažem se s tobom

    Cinnamon and White Chocolate, koliko god mi bili privlačni tako dekorirani kolači, teško da bih ih probala

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako su lepe! :) Ma, moram dogodine i ja kupiti kalupic u obliku pahulje...

    OdgovoriIzbriši
  10. a evo, ja sam jednom prilikom probala ovaj receptić; http://www.coolinarika.com/recept/ruzicasti-minjoni/
    i mogu reći da nije sasvim loš... za moj ukus malo previše kiselkast jer ja više volim dosta slatke i to uglavnom čokoladne kolače, ali mojim ''kušačima'' se dopao ;)
    (Stela)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasne pahuljice. Već neko vrijeme pokušavam kupiti takve kalupiće ali nikako da se namjerim.

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš ozgledaju prhko... Podložak je prekrasan, baš donosi dašak zimskih radosti...

    OdgovoriIzbriši
  13. Boažnstveno! I kolačići i dekoracija na fotografijama i način na koji si uklopila tanjir sa poslasticom. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  14. Divnih li pahuljica. Kod nas još nije pao sneg iako ga stalno najavljuju, ali ove tvoje pahulje su kao original. Tanjir je divan.

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivni su :) Odlican blog, i moram da pohvalim tvoje umece fotografisanja, zaista je divno ;D

    OdgovoriIzbriši
  16. Miki, hvala

    Cinnamon and White Chocolate, u toj glazuri je definitivno previše limunovog soka, barem za moj gušt

    Monika, vjerujem da takav kalup ne bih našla da sam ga tražila. Srećom, dobila sam na poklon ogroman set modlica u kojem stvarno ima svih mogućih oblika

    Jubistacha, slažem se, baš je pogođen zimski ugođaj

    Opasna, hvala

    Jelena, ni kod mene još nije bilo snijega i ne vjerujem da će pasti

    Tamara, hvala

    Gordana, hvala

    Phiphy, hvala

    OdgovoriIzbriši
  17. pahuljice su jako lijepe, sve si baš lijepo uskladila sa pladnjem

    OdgovoriIzbriši
  18. Stvarno se vidi da si ih sa ljubavlju pravila, ne znam sta je lepse, da li keksici, tanjiric ili cela kompozicija sa sablonom od sneznih pahuljica... uzivam u ovom zimskom prizoru!:)))

    OdgovoriIzbriši
  19. HOLA nuevamente visitandote y escribiendo , despues de las vacaciones de NAVIDAD . FELIZ AÑO ...que tarta mas bonitas y estas galletas de estrlla son preciosas ..bssssMARIMI

    OdgovoriIzbriši
  20. Prekrasne pahuljice, a fotke gotovo nestvarne. Bravo za ideju sa "šemom" pahuljica od prah šećera! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. So pretty! I've come over all Christmassy again! x

    OdgovoriIzbriši
  22. Nina, hvala

    Mignonne, kad nije vani, onda barem neka na tanjuru bude zimski ugođaj

    Garlutti, thank you

    Nataša, hvala

    How To Be Perfect, thank you

    OdgovoriIzbriši
  23. Super su pahuljice, jako lijepi keksići, i ovaj put mi se prezentacija posebno sviđa. Bravo !

    OdgovoriIzbriši
  24. Predivnih li keksića, baš sam oduševljena oblicima.

    OdgovoriIzbriši
  25. Ove pahuljice su bas simpaticne :) xx

    OdgovoriIzbriši
  26. Cut out cookies are so pretty!

    OdgovoriIzbriši