četvrtak, 12. veljače 2015.

Lava cake

Kad mi je potrebna dnevna doza čokolade, kad si želim ugoditi, kad mi je potreban brzinski desert, kad dođu neplanirani gosti, .... Za sve navedene situacije, tu je lava cake. Ukoliko volite toplo-hladno kombinacije, nema ništa slađe od tople čokoladne lave u kombinaciji s finim sladoledom od vanilije i preljevom od šumskog voća. Mljac! Ovaj desert je kao stvoren za Valentinovo, a na kraju posta se nalazi još nekoliko slatkih prijedloga kojima možete iznenaditi voljenu osobu.



  • 115 g tamne čokolade
  • 115 g maslaca
  • 2 jaja
  • 65 g šećera
  • 30 g glatkog brašna
Čokoladu narežite na komadiće i otopite na pari. Kad se otopi, maknite posudu s pare, dodajte maslac narezan na kockice i miješajte dok se maslac ne otopi. Izmiksajte jaja sa šećerom. Dodajte čokoladu s maslacem i miksajte dok se sastojci ne povežu. Pjenjačom u smjesu umiješajte brašno. Smjesu rasporedite u četiri namaštena i pobrašnjena keramička kalupa. Pecite 10 - 15 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Izvadite iz pećnice, pustite da odstoji u kalupu par minuta, a zatim lagano prođite nožem uz rub kalupa da se kolač odvoji. Na kalup stavite tanjurić pa ga preokrenite i pažljivo podignite kalup.

Ukoliko želite pripremiti slatko iznenađenje za svoju bolju polovicu, predlažem











Broj komentara: 30:

  1. Sve bolje od boljega...ipak, lava-cake mi je NAJDRAZI cokoladni kolac. Taj ce biti na mom meniju!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan izbor poslastica za dan zaljubljenih.

    OdgovoriIzbriši
  3. O lava cake esta divino adoro o interior meio cru, as restantes sugestôes também estão uma delicia
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  4. Lava cake baš odavno nisam pravila...a mogla bih... A i svi ostali predlozi su ti apsolutno fantastični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne radim ju ni ja često, baš zato svaki put kad ju napravim uživam

      Izbriši
  5. Tako se divno razlila lava! Na taj kolac niko ne bude ravnodusan, mada kad ovako naredjas..

    OdgovoriIzbriši
  6. Super izgleda, nisam ga već dugo radila.

    OdgovoriIzbriši
  7. I love lava cake!! This look absolutely georgeous!!
    xo

    OdgovoriIzbriši
  8. obožavam lavu al tako rijetko radim

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja gasam za Lava to je moj omiljeni kolač!

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasan izbor receptica, glasam uvek za cokoladu.;)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Uff, koliko lepih deserata... ne znam koji bih pre. ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vsi so prelijepi. Šteta što lava cake nema crveno punilo ;) onda bi bila prava lava cake. Treba nešto naštudirati u toj boji. Možda maline ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo sam guglala i ima crvenih lava. Super ideja koja će sigurno biti isprobana :)

      Izbriši
  13. hvala za velike slike i ukusni recept !!! volim pozdrave Angie iz Njemačke

    OdgovoriIzbriši
  14. This cake looks delicious! I love lava cake!

    OdgovoriIzbriši
  15. nisam još nikada radila lavu...ja to nesmijem, ali možda ću napraviti za druge.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao što ne smiješ, meni je to jedan od dražih recepata

      Izbriši