četvrtak, 12. lipnja 2014.

Tiramisu s ananasom


Ljeto je napokon došlo, a s njime i vrućine. Možda spadate u one koji tijekom ljeta izbjegavaju korištenje pećnice, ali se, s druge strane, ne žele odreći slatkog. Tada na scenu stupaju jednostavni deserti koji ne zahtijevaju puno truda, a poslužuju se dobro rashlađeni. Ne znam jesam li zakinuta za okus klasičnog tiramisu, ali sam uvjerena da je ovaj koji ću vam danas predstaviti puno ukusniji. Količina je dovoljna za 6 manjih čaša ili 2-3 veće čaše/zdjelice.



  • 70 g piškota
  • 3 žumanjka
  • 3 žlice šećera
  • 250 g mascarponea
  • 150 ml slatkog vrhnja
  • 300 g ananasa (1 manja konzerva) 
  • malo ruma (prema ukusu)
  • ribana čokolada

Žumanjke izmiksajte sa šećerom pa kuhajte na pari uz neprestano miješanje dok se ne zgusnu i posvijetle, otprilike 5 - 10 minuta (pazite da posuda u kojoj se nalaze žumanjci ne dodiruje vodu). Kad su žumanjci kuhani, maknite zdjelu s pare i pustite da se ohlade pa dodajte mascarpone i rum. Slatko vrhnje izmiksajte u šlag i lagano umiješajte u smjesu s mascarponeom. Piškote razlomite na manje komadiće, namočite u sok od ananasa (iz konzerve) i poslažite ih na dno čaša. Na piškote poslažite nasjeckani ananas pa kremu. Na kremu rasporedite namočene piškote, ananas i ostatak kreme. Dekorirajte tučenim slatkim vrhnjem i ribanom čokoladom. Stavite na nekoliko sati u frižider (minimalno 3-4 sata) ili preko noći. 

34 komentara:

  1. I love tiramisu and this look beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super izgleda a i lepši je nego moj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma taman posla ,leto zima tiramisu mogu u svako doba.Interesantan je ovaj sa ananasom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni ovakvi deserti više pašu ljeti, zimi me više okupira dizano tijesto

      Izbriši
  4. Pravi letnji slatkis, izgleda vrlo ljupko u tim casicama.:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je dobar ljetni recept za ljubitelje ananasa, što ja nasam, ali mislim da bi odlično išlo s recimo marelicama iz konzerve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooo, naravno da bi. Taman sam i mislila isprobati i tu varijantu i baš sam s tom namjerom kupila konzervirane breskve, a s marelicama može biti samo još finije

      Izbriši
  6. tiramisu obožavam, ponekad radim i u voćnim varijantama zbog najmlađeg člana al istinski sam ljubitelj onog pravog s kavom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne pijem i ne volim kavu pa su meni ovakvi recepti zakon, ali za druge napravim onaj pravi tiramisu

      Izbriši
  7. Ficou tão lindo e imagino que uma delicia
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim tiramisu i ova kombinacija mi se cini odlicnom. Divno izgleda ovako sve lijepo servirano :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super prezentacija, volim tiramisu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super izgleda, ananas volim, znači bilo bi mi fino :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kombinacija kreme s rumom, ananasa i piškota je fantastična

      Izbriši
  11. Ma ovo je genijalno,sve što obožavam,bilježim i na isprobavanje!

    OdgovoriIzbriši
  12. This looks so beautifully presented!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kad god pitam djecake: 'Koji kolac hocete da napravim?' uvijek traze tiramisu. Svidja mi se tvoja kombinacija - odlican spoj maskarponea i ananasa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primijetila sam da muški jako vole tiramisu, a tvoji dečki to potvrđuju

      Izbriši
  14. Zanimljivo. Nekakao mi je uobičajno vidjeti tiramisu sa malinama ali jagodama ali nikada još nisam vidjela sa ananasom.

    OdgovoriIzbriši
  15. Odgovori
    1. Za vikend opet radim - ovaj put s drugim voćem

      Izbriši
  16. This is a very delicious and tropical style Tiramisu. I would like to give this a try for a delicious summer dessert. Thanks so much for sharing, I just came from Nancy's YBR.

    OdgovoriIzbriši