nedjelja, 11. studenoga 2012.

Slatki kruh sa sušenim voćem


Ne znam da vas, ali meni je najljepše kišni vikend provesti u kuhinji. Zabavim se uz miksanje, rezanje i pečenje pa ne mislim na onaj prolom oblaka vani. A kiša pada li ga pada. Vjerojatno nadoknađuje sušno ljetno razdoblje. U časopisu Čarolija okusa mi stoji označena stranica sa slatkim kruhom. Danas je stvarno idealan dan da ga napravim. Kiša će nas ionako zadržati u kući, pa zašto ne bi malo zasladili popodne. 


  • 130 g omekšalog maslaca
  • 100 g smeđeg šećera 
  • 2 žlice meda
  • 2 jaja
  • 225 g glatkog brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • prstohvat cimeta
  • 100 g sušenog voća (koristila sam marelice i smokve)
  • 60 g krupno sjeckanih oraha
  • 1 manja banana

Izmiksajte maslac sa šećerom. Dodajte med i jedno po jedno jaje. Zasebno pomiješajte brašno, prašak za pecivo i cimet pa dodajte u smjesu maslaca i jaja i miksajte da se sastojci povežu (smjesa će biti gusta). Sušeno voće, bananu i orahe narežite na kockice pa pažljivo umiješajte u smjesu (pustite 20 g oraha za posipanje). Četvrtasti duguljasti kalup obložite papirom za pečenje i ravnomjerno rasporedite smjesu. Po vrhu pospite preostalim orasima. Pecite sat vremena u pećnici zagrijanoj na 160ºC. Pečeni kruh pustite 10 minuta u kalupu, a zatim ga izvadite i stavite na rešetku da se ohladi do kraja. 


54 komentara:

  1. Odgovori
    1. Ugodno me je iznenadio ukus ovog kruha

      Izbriši
    2. Vjerujem da je tako, jer je i mene onaj kruh s bananom ostavio bez daha. ;)

      Izbriši
  2. Divan kruh za poslijepodnevnu kavicu ili čaj, ovo s marelicama i smokvom mi je posebno dobra kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je i za doručak, kao desert poslije ručka ili za poslijepodnevno grickanje

      Izbriši
  3. baš izgleda sočno i mirisno:) cim zahladi vani ja se najradije grijem uz pecnicu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Eh, nikako nisam voljela slatke kruhove kad sam bila mala, uvijek mi je to bilo onako: pa kaj ću to jest, uopće nije kremasto :D
    I onda su mi se okusi s godinama počeli mijenjati i sad ih zbilja jaaako volim, shvatila sam koliko divne okuse daju oraščići, med i sušeno voće :) Prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takva sam i ja bila, najrađe sam jela kremaste kolače kad sam bila mala

      Izbriši
  5. odličan kruh uz čaj i lupkanje kapljica kiše po prozoru!

    OdgovoriIzbriši

  6. That close up shots are making me to grab food from the screen....so drool worthy

    OdgovoriIzbriši
  7. i meni se sviđa kombinacija marelice i smokve. ovo je odličan slatkiš i znam kome bih mogla ponuditi u svojoj kući a da bude zadovoljan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U slučaju da isprobaš recept, nadam se da će se toj osobi svidjeti

      Izbriši
  8. Perfeito para o pequeno almoço ou lanche.
    Ficou lindo.
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  9. Idealan dan, prvo mućkanje u kuhinji a nakon toga degustacija uz dobru knjigu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uz ovu kombinaciju dodajem još provirivanje kroz prozor i promatranje kiše

      Izbriši
  10. mmmm, krasan je! uz šalicu toplog voćnog čaja za tako kišno popodne, ko naručen!

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam ovakve kruhiće, uz šalicu čaja su idealni, a volim ih i za doručak. Tako su lijepo mirisni i ukusni ! Sviđa mi se kako si ga napravila !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cimet dosta podigne ovu kombinaciju pa kruh baš prekrasno miriši

      Izbriši
  12. Obožavam slatke kruhove! Krasan ti je kruh, marelice, smokve, orasi...odlično! Kod mene je bio sunčani vikend! :) Kiša je tek večeras počela.

    OdgovoriIzbriši
  13. Savrseno za dorucak ili uzinu u hladne zimske dane!

    OdgovoriIzbriši
  14. Moj omiljeni kolač,slatki kruh mi je zaista savršena poslastica. 0va tvoja varijanta sa marelicama i smokvama mi se baš jako sviđa:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tamara je s velikim zadovoljstvom da sam vam dobrodošlicu u moj blog. Hvala vam za vašu pažnju, a ja sam vrlo sretan da se netko čitajući moje lonce u Hrvatskoj.
    Volim kolače i slastice, a nadam se da ćete pokušati jedan od mojih kolača da se osjećaju malo delicije koje imamo ovdje u Brazilu.
    Ja sam prevodio Google Prevoditelj, pa ako slgum pogreška, ispričavam se.
    Vidimo se uskoro s više trgovanja prihoda.

    OdgovoriIzbriši
  16. Me encanta se ve muy delicioso me gustaría probar, abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  17. Tamara,

    What a beautiful anda delicious cake, I loved the texture and the colour, gorgeous ! :-)

    Lovely photos, congratulations ! :-)

    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja bih stavila još biše suvog voća, to posebno volim... :) Odličan je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam namjeru staviti više suhog voća nego što piše u receptu, ali je smjesa za biskvit bila jako gusta pa nisam bila sigurna kako ću umiješati predviđenu količinu tako da nisam htjela pretjerivati

      Izbriši
  19. Volim, posebno sad zimi ovakav me kolač ugrije, super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  20. Dekica, čaj, dobar film i kriškica ovog finog kruha...Divota:)

    OdgovoriIzbriši
  21. Un pan dulce delicioso, me ha gustado mucho los ingredientes que le has puesto, higos,albaricoques, miel, nueces... Un placer para el paladar.
    Besos y feliz día.

    OdgovoriIzbriši
  22. Odlično izgleda a u ukus ne sumnjam. :)

    OdgovoriIzbriši
  23. baš krasan i mirisan, mogu misliti kako dobro ide uz čaj i kavicu

    OdgovoriIzbriši
  24. imam i ja ovo zabilježeno za isprobavanje, divan je, a ovo tmurno vrijeme me čini toliko loše raspoloženom da ne volim ni u kuhinju zaviriti, samo bih spavala :(

    OdgovoriIzbriši
  25. Baš tako Tamara, dok vani pada kiša, najdraže je bit u kuhinji i misat jedan kolačić koji ćeš pojesti uz čaj/kavu ili uz popodnevni film :)
    Jako volim ovakve kolače sa sušenim voćem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema bolje zabave od pečenja kolača dok vani pada kiša

      Izbriši