nedjelja, 9. rujna 2012.

Lorraine Pascale - slatko i slano


Rijetko pratim televizijski program. Zapravo nisam od onih koji mogu ležati na kauču i gledati u tu "čarobnu kutiju" neovisno o tome što je na programu. Pogledam par dragih serija, poneki film ako skužim najavu, važnije sportske događaje i sportove koje pratim. Međutim, moram priznati kako u posljednje vrijeme češće sjedim pred tv-om. Razlog tome je kanal 24 kitchen. Na početku je bilo malo čudno pratiti program na nizozemskom, a zatim je to postalo stvar navike. Taman kad sam se uljuljala u taj nepoznati jezik, stižu i potpuno razumljive emisije na engleskom jeziku. Nemam ništa protiv jezika kojeg ne govorim, ali ne uživam čitati prijevod u dnu ekrana. Puno mi je draže slušati i pratiti što se govori.


U nizu do sada poznatih kuhara, na tom se kanalu pojavilo i meni sasvim nepoznato lice - Lorraine Pascale. Oduševila me je na prvu! Njezina jela su jednostavna, ukusna, maštovita, a žar s kojim priča o hrani teško da bi mogao nekoga ostaviti ravnodušnim. Zato sam vam za početak odlučila predstaviti dva vrlo ukusna i jednostavna jela. Jedno slano i jedno slatko. Recept za slano jelo sam zapisala dok je trajala emisija, a slatki recept je iz kuharice Baking made easy.

Brzi čokoladni mousse



  • 150 g tamne čokolade
  • 150 g mliječne čokolade
  • 400 ml slatkog vrhnja
  • 1 štapić vanilije ili 2 žličice ekstrakta vanilije

Tamnu i mliječnu čokoladu natrgajte na komadiće pa otopite na pari. U slatko vrhnje sastružite sjemenke vanilije iz štapića (ili dodajte ekstrakt) pa ga izmiksajte u šlag. Dodajte mlaku otopljenu čokoladu i dobro promiješajte. Smjesu rasporedite u zdjelice i stavite u frižider na nekoliko sati. Lorraine navodi minimalno vrijeme od 30 minuta. Fotke su napravljene nakon što je mousse proveo sat i pol u frižideru. Dio je pojeden odmah, a ostatak je prenoćio u frižideru. Za pjenastiju strukturu definitivno preporučam noćenje u frižideru, mada je i porcija koja je kraće bila u frižideru bila odlična.

Lisnati štapići s cheddarom i pancetom




  • 250 g lisnatog tijesta (koristila sam svježe lisnato tijesto iz Lidla)
  • 1 žlica senfa
  • 100 g ribanog cheddara
  • 100 g pancete narezane na tanke kriške
  • svježe mljeveni papar
  • 1 jaje
Lisnato tijesto premažite senfom. Po tijestu rasporedite naribani sir i popaprite po ukusu. Na tijesto poslažite kriške pancete, puštajući između njih razmak od 2 mm. Prateći razmak između kriški pancete, narežite tijesto na trake. Svaku traku zavrnite nekoliko puta i poslažite ih na lim obložen papirom za pečenje. Stavite 15 minuta u frižider, a zatim pecite 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C. Štapiće poslužite tople ili mlake uz umak po želji. Meni odlično paše umak od kiselog vrhnja sa začinima (češnjak, papar, ljuta paprika).

61 komentar:

  1. I ja kao ti nisam neki ljubitelj TV-a.Na 24 volim da gledam i Donny Hay,a i njen casopis obozavam.Lorraine isto volim da gledam,ima jako primamljive i jednostavne recepte.Super si izbor napravila i uslikala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 24 kitchen je pravo osvježenje za nas koji inače ne gledamo tv često

      Izbriši
  2. Prekrasne stvari i slatke i slane. Ne mogu se nagledati prve slike, puno mi se svidja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čula sam za Lorraine, ali nisam baš detaljno upoznata sa njezinim radom. TV također posebno ne gledam tako da mi promiče i 24 kitchen, i zato se razveselim svaki put kada vidim neki recept od tamo jer kako vidim uvijek se nađe nešto jako dobro. Sviđa mi se i tvoj izbor. Čokoladicu bih tako rado, odmah :), ovako pjenastu i kremastu, a kako sve više volim gricnuti i nešto slano, ova grickalica je stigla kao naručena. Oboje mi super izgleda !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I slano i slatko je odlično, svako u svojoj kategoriji

      Izbriši
  4. A MOUSSE ESTA COM A TEXTURA PERFEITA, DIFICIL RESISTIR.
    GOSTEI DOS FOLHADOS,PARECEM BEM APETITOSOS.
    BJS

    OdgovoriIzbriši
  5. oba jela su mi super i bas za kategoriju - moram isprobati! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da su recepti jednostavni i brzo gotovi, stvarno ih je šteta ne isprobati

      Izbriši
  6. Joooj, ovaj mousse izgleda mmmmmmm....Mislim da ću se odvažiti i napraviti ga! Uvijek mi se to činilo kao neka viša matematika, ali uz tvoje upute, mislim da će ići! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda je mousse s bjelanjcima viša matematika, ali ovaj je stvarno jednostavan

      Izbriši
  7. ooo koliko cokolade u tako maloj casi!!! slatki grijeh, hehehe..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Interesantno kako je ta mala čaša sasvim dovoljna porcija za jednu osobu

      Izbriši
  8. Zavidim svima koji imaju 24 kitchen :D Mousse izgleda super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj je kanal pravo osvježenje, tako da mi je baš žao što ga ne vidiš

      Izbriši
  9. Ma, ja ti baš i ne volim TV. Sport mi ne spominji ne da ga ne volim nego ga skoro pa mrzim, naravno samo na TV. Ali, o kuhanju mogu da gledam. Jer samo me to opušta, nimalo ne ljuti, ne nervira, ... Na Lorrain rijetko naletim. Jer, gledam samo kada niko ne gleda TV. Moj muž kada uzme u ruku daljinski ja odmah bježim u sobu. Sigurno je to ili sport ili politika. Ne volim kada razgovara s TV. Užas!
    Ali, stvarno mi se sviđa ovaj 24 kitchen. Super. I ovi recepti koje si ti odabrala su mi genijalni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoj muž je kao i većina muških što se tiče tv programa, ali bitno da i mi žene imamo "svoj" program

      Izbriši
  10. Kada manekenka (model) postane kuharica, mmm...Divni jednostavni i odusevljavajuci recepti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da imam njezinu kuharicu, sigurno ću isprobati još koji recept

      Izbriši
  11. Mene je oduševila Donna Hay, tj. jednostavnost njenih recepata. Ima i divan sajt sa njima, a najdraži mi je onaj sa piletinom i halumnijem. Lorraine je slatka, Bourdaine mi je zato fenomenalan, volim njegov oštar jezik, Jamie zna da inspiriše,ali ovaj naš sa svojom emisijom (ne znam d ali tu emisiju imate u vašim paketima) je da se pokriješ ušima i zažmuriš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreća je što možemo gledati taj kanal, jer je baš super kad vidiš kako ne treba svaki put komplicirati da bi se dobio ukusan obrok

      Izbriši
  12. U pravu si cura oduševljava jednostavnim a tako dobrim receptima,i meni je ovaj mousse zapeo za oko,savršen u svoj svojoj jednostavnosti:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ne znam šta je bolje od to dvoje, naišla sam na njenu seriju, jako mi se sviđa njena prezentacija. Odlično si to napravila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čokolada k'o čokolada, ali ovi štapići su pregenijalni baš zbog dodatka pancete i senfa

      Izbriši
  14. Divno, i jedno i drugo. Takve stvari volim: malo vremena, divan rezultat.

    OdgovoriIzbriši
  15. Nisam cula za nju ali mi se dopada slana verzija ,a nebih propustila ni slatkis :)!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvoumila sam se što prije probati, pa sam na kraju isprobala odmah i jedno i drugo i odlučila da na blog idu zajedno

      Izbriši
  16. Šmrc, nemam 24kitchen kanal. A i da imam ne stignem gledati, ionako ne idem spavati na vrijeme. Donnu Hay sam otkrila slučajno, rado bi prolistala njezin magazin i kuharicu. Sad idem čitati o Lorraine Pascale. Prezentirani recepti mi se sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne gledam ni ja često, ali se baš uživim kad uhvatim vremena

      Izbriši
  17. Fantastično, mousse je baš zavodljiv :)))

    OdgovoriIzbriši
  18. Son unas auténticas delicias tus recetas de hoy, la mousse de chocolate tiene una textura súper cremosa y rica y las barras de hojaldre igual de espectaculares.
    Besos y que pases un feliz día amiga.

    OdgovoriIzbriši
  19. nemam ni ja. Ali ovaj brzi mus je canache čokoladni... ne bih ga zvala musom. U mus ipak idu jaja . Kuvari su rigorozni pri oceni ako pogrešno date ime jelu ili dezertu . A grisine su odlične i mi ih obožavamo .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U kuharici je naslov recepta super speedy chocolate mousse i prevela sam ga kao brzi čokoladni mousse. Znam da u pravi mousse idu jaja i baš zbog toga ga i izbjegavam, ali se ne bih složila da je ovo ganache, jer je princip izrade drugačiji.

      Izbriši
  20. i ja sam primjetila ovu mladu gospođicu, i vrlo je strastvena dok kuha. Sviđa mi se i mousse i grisini, gdje si cheddar nabavila???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujući rodbini, cheddar je stigao direktno iz Engleske, a isto tako i kuharica

      Izbriši
  21. predivna dva recepta, ovaj mousse stvarno savršeno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja ne znam ko je ona!!!
    24h je jedino što gledam na tv:) Dobro, sad u poslednje vreme sam slabije. Jel emisija odnedavno na programu?
    Nisam ljubitelj musa od čokolade al ovi lisnati štapići mi izgledaju fenoemenalno! Nikad nisam probala čedar sir. Šta misliš sa kojim našim sirom bi mogao da se zameni?
    Baš super što si nam preporučila kuvaricu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam ju skužila prije dva mjeseca, ako ne i više. Ne naletim ni ja baš svaki put na njezinu emisiju.
      Cheddar ima specifičan okus i baš zato mi se sviđa, a u štapiće možeš staviti bilo koji sir po ukusu, važno je jedino da se lijepo rastopi

      Izbriši
  23. Un postre irresistible mousse con palitos exquisitos,debo venir más seguido siempre nos presentas golosinas tentadoras,abrazos hugs,hugs.

    OdgovoriIzbriši
  24. Često gledam 24 kitchen ali nju još nisam skužila, morat ću malo bolje pogledati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko se sjećam, negdje sam dva tjedna gledala najave za njezinu emisiju, a nikako da ju uhvatim. I onda kad sam se najmanje nadala uhvatila sam početak emisije

      Izbriši
  25. Sviđaju mi se oba recepta ali ako bi već morala odabrati, ipak sam više za slatko. 24 kitchen kanal je možda na Max tv-u ili gdje? Nisam još vidjela do sad a zvuči zanimljivo. Šteta što ga nemam.. recepti i fotke su super :) Pošalji slatko malo za večeru :))

    OdgovoriIzbriši
  26. Odlicni slani stapici! Biljezim za sljedece piknik druzenje doma:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Senf i panceta podignu klasične štapiće sa sirom na višu razinu, odlični su

      Izbriši
  27. Mi cak ni nemamo TV... I ne planiramo ga imati. Cini mi se da nista pametno nema za videti...
    Mus mi se posebno svidja...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To vam je odlična odluka. Kod mene je na sreću veći dio dana ugašen, ali mi je zbog ovakvih emisija drago da ga imam

      Izbriši
  28. Estoy aquí de nuevo para decirte que tienes un premio en mi blog ¡Gracias!

    OdgovoriIzbriši
  29. Tamara, looks lovely and delicious !
    Love chocolate ! :-)

    OdgovoriIzbriši
  30. Hej! Evo samo da te obavijestim, kod mene na blogu te čeka jedna nagradica :))

    OdgovoriIzbriši
  31. Svidja mi se i slatko i slano! Kod moussea mi se posebno svidja brzina pripreme.
    Nemam program 24 kitchen, a i bolje, mislim da bi me previše svezal. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu svih kuhari i emisije zanimljivi, tako da je nemoguće provesti cijeli dan pred tv-om

      Izbriši
  32. Lorraine Pascale ne poznajem, nemam program 24 kitchen, ali idem odmah progooglati o njoj :) Sviđa mi se i mousse i grissini, mousse možda malko i više ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja naginjem više čokoladnim okusima, ali štapići su isto fenomenalni

      Izbriši
  33. Odgovori
    1. Kombinacija senfa i pancete zajedno sa sirom i lisnatim tijestom je odlična

      Izbriši
  34. Lorraine obožavam, i meni je ona pravo otkriće i njezine emisije najviše volim uz Rudolphove. Dijelim tvoje mišljenje od riječi do riječi, njezini recepti su mi odlični i isto imam u planu svašta nešto isprobati iako u zadnje vrijeme slabo stignem gledati išta. Ta kuharica koju spominješ, to je kuharica koju je ona pisala?

    OdgovoriIzbriši
  35. Da to je njezina kuharica. Ne znam ako postoji hrvatski prijevod, moja je na engleskom

    OdgovoriIzbriši