četvrtak, 17. studenoga 2011.

Slatki kruh s jabukom i cimetom


Ovaj sam tjedan svjedočila masovnom virtualnom pečenju kruha s cimetom. I tko god ga je radio, imao je samo riječi pohvale. Takvom iskušenju je teško odoljeti pa sam morala vidjeti o čemu se radi. Recept je s Coolinarike, a original i cjelokupni proces izrade možete pogledati ovdje. U slučaju da se dvoumite i razmišljate da li isprobati ili ne, možda vam pomogne ovo -  ukusniji, mirisniji i mekši slatki kruh od ovog još nisam jela.


Tijesto
  •  350 g glatkog brašna
  • 40 g šećera
  • 1 paketić suhog kvasca
  • 1/2 žličice soli
  • 55 g omekšalog maslaca
  • 80 ml mlakog mlijeka
  • 60 ml mlake vode
  • 1 jaje
  • 1 žličica ekstrakta vanilije

U dublju posudu stavite brašno. Utrljajte maslac u brašno pa dodajte šećer, sol i suhi kvasac. Pomiješajte i napravite udubinu u sredini u koju dodajte jaje, mlijeko, vodu i ekstrakt vanilije pa zamijesite tijesto. Pokrijte posudu kuhinjskom krpom i pustite da se diže sat vremena. Na pobrašnjenoj podlozi razvaljajte tijesto u pravokutnik dimenzija 30 x 40 cm. Podijelite tijesto na 6 vertikalnih traka.




Posip
  • 50 g omekšalog maslaca
  • 100 g smeđeg šećera
  • 2 žličice cimeta
  • 1 velika jabuka (oguljena i očišćena)

Izrezane trake tijesta premažite omekšalim maslacem te pospite mješavinom šećera i cimeta. Po tijestu naribajte jabuku. Trake posložite jednu na drugu. Izrežite na 6 jednakih kvadrata i poslažite u kalup za kruh obložen papirom za pečenje. Pokrijte kuhinjskom krpom i pustite da se diže pola sata. Pecite 35 - 40 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Ukoliko tijekom pečenja primijetite da je kruh previše potamnio, pokrijte ga folijom. Izvadite ga iz kalupa i pustite da se ohladi na rešetki. Ako ste nestrpljivi, slobodno ga probajte dok je još topal, odličan je.


Broj komentara: 25:

  1. Volim okus jabuka a pogotovo cimeta u tijestu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmmm, gotovo da mogu da osetim kako divno mirise preko ekrana!:))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo su već mirisi Božićnih blagdana. Što je već vrijeme da se radi popis blagdanskih slastica? Kako je brzo to došlo? Pre dobro izgleda-svečano, njami...

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan kruh, mmmh, odavno na mojoj listi isprobavanja... Krajnje vrijeme da ga i ja probam :) Mogu da zamislim kako će kuhinja da zamiriše!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobro izgleda,fotke su ti genijalne,a ukus mogu samo zamisliti, cimet obožavam:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgleda super ukusno! Samo gledajući sliku osjetim miris cimeta i jabuka! Super, super receptić!:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme i izgleda i zvuci fenomenalno. Morat cu i ja ovo napraviti. Mene su Monikini cinnamon rollsi ostavili bez teksta, preporucujem ti da ih probas ako si obozavatelj cimeta!

    OdgovoriIzbriši
  8. Eeeeh, sada i ja moram da probam ovo :-).... Šalu na stranu, već imam nešto slično na listi "probati", ali uvek mi neki sastojak zafali, a baš mi se ne da otići do radnje. Ovo tvoje izgleda kao prava divotica - naročito na drugoj slici, gde nešto curka između slojeva - joj!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo pod hitno moram ispeći!!! I bez one rečenice "ukusniji, mirisniji i mekši kruh još nisam jela", sigurno bih probala!! Hvala ti za ovaj recept i ove odlične fotografije!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Za mene - jednostavno neodoljivo! Volim jabuke, cimet i smedji secer (zajedno).

    OdgovoriIzbriši
  11. Uff, samo ću reći divno, jer nema jednostavnije riječi za ovaj tvoj slatki kruh..

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako dobro izgleda, super si ga napravila i vjerujem ti da je ukusan, mekan i jako mirisan. Cimet i jabuke su moja omiljena kombinacija, prvom prilikom ću ga i ja napraviti.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je fantastično!ja sam radila pužiće s cimetom i narančom, ovo je pomalo slično, ali drukčije je tijesto i proces izrade, tu je još u jabuka. Ovo mi se jako sviđa, volim ovakva tijesta. Kruh ti je prekrasno ispao

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo samo odcepiti komad po komad.Divno;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Izgleda fantastično!! MOgu si misliti kako ti je kuća lijepo mirisala nakon ovog <3

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivno i zaista fantastično za sve one koji vole miris cimeta:)Ja bih se sad poslužila jednom kriškicom da zasladim dan:) Pozdrav i lep vikend

    OdgovoriIzbriši
  17. Fantazija, predivno izgleda!Fotke genijelne!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Dilajla, onda bi ovaj kruh bio po tvom guštu

    Mignonne, stvarno je jako mirisalo

    Suzana, nije loša ideja uvrstiti ga na blagdanski stol

    Tanja, nadam se da će i verzija s makom biti odlična

    Nely, hvala

    Zondra Art, hvala

    Sweet Corner, Monikine cinnamon rolls su me oduševile izgledom i jedva čekam da isprobam recept

    Opasna, naribana jabuka i šećer su zaslužni za "ono nešto" između slojeva

    Eda, hvala

    Jasna's kitchen creations, hvala

    Nada, hvala

    Branka-by B, hvala

    Tamara, naranča i cimet zvuče zanimljivo

    Džoli, upravo je u tome čar ovog kruha, šnitice se same kidaju, ne treba rezati

    Just Cake Girl, hvala

    Nale, hvala

    Vera, hvala

    OdgovoriIzbriši
  19. Divan!!! I ja ga merkam vec neko vreme , ali u poslednje vreme stalno pravimo neko dizano testo pa moramo pauzirati! :) Pogubno nam je za kilazu... :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Pravila sam ga i nestao je u trenu,fenomenalan je!Moram primetiti da su ti slike sve bolje i bolje!

    OdgovoriIzbriši
  21. O, kako ovo izgleda božanstveno!

    OdgovoriIzbriši
  22. i ja sam već nekoliko puta došla u napast da ga napravim ali na moju veliku žalost nisam stigla, vjerujem da je preukusan i mirišljav...

    OdgovoriIzbriši
  23. uf, mene užasno privlače ove varijante pull-apart kruha i gledala sam recepte već milijun puta, ali još nije došlo na red. fenomenalno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  24. Miki, da je barem samo dizano tijesto pogubno za prijateljstvo s vagom

    Irena, hvala

    Dunja, hvala

    Ninakuhinja, puno se više vremena izgubi na čekanje da se tijesto digne, nego na sam rad

    Monika, izgledaju jako dekorativno i još kad zamisliš miris i okus, stvarno je teško odoljeti

    OdgovoriIzbriši
  25. Meni je ovo božnstveno. Radila sam ga ali bez jabuka. Dodatak jabuka je pun pogodak, mislim!

    OdgovoriIzbriši