ponedjeljak, 14. studenoga 2011.

Ruže za ...


... Tihanu. Pitate se - zašto? Odgovor je vrlo jednostavan - u trajanju je cupcake natječaj na blogu kod Tihane. Već sam vam pričala kako je ona "krivac" što sam počela raditi cupcakes. Stoga sam joj za ovaj natječaj odlučila pokloniti buket dvobojnih ruža.


Za otprilike 20 cupcakesa potrebno je
  • 160 g glatkog brašna
  • 1   1/4 žličice praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1/2 žličice soli
  • 2 jaja
  • 150 g šećera
  • 1   1/2 žličice ekstrakta vanilije
  • 115 ml ulja
  • 115 ml mlaćenice (umjesto mlaćenice iskoristiti sljedeći recept: u 115 ml mlijeka dodajte 1/2 žličice bijelog octa ili limunovog soka i pustite da odstoji 5 minuta prije upotrebe)

Pomiješajte brašno, prašak za pecivo, sodu bikarbonu i sol. U većoj posudi miksajte jaja 20 sekundi. Dodajte šećer i nastavite miksati otprike 30 sekundi na srednjoj brzini. Dodajte ekstrakt vanilije i ulje pa kratko miksajte. Smanjite mikser na najmanju brzinu pa dodajte pola mješavine s brašnom. Zatim dodajte pola mlijeka, pa ostatak brašna i ostatak mlijeka. Miksajte tek toliko da se sastojci povežu. 

U kalup za muffine stavite papirnate košarice. U svaku stavite po dvije žlice smjese. Pecite 12 - 14 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Cupcakese izvadite iz kalupa nakon 2-3 minute pa pustite da se ohlade na rešetki. Kada se ohlade, možete ih dekorirati. Pečeni i nedekorirani cupcakesi se mogu i zamrznuti, a odmrzavajte ih na sobnoj temperaturi.
Svaki cupcake u sredini ima rupu koju sam izrezala nožićem. Rupa je ispunjena domaćim džemom od šljiva, a izrezani dio je skraćen tako da ostane samo tanki poklopac od tijesta kojim se poklopi punjenje. Postoji razlog zašto sam odabrala domaći džem - služi mi kao svojevrsna ravnoteža, jer je krema (barem za moj ukus) totalno nezanimljivog okusa, iako je taj frosting jako popularan kod cura koje se ozbiljnije bave cupcakesima. Kremu je najbolje napraviti prije pečenja biskvita i staviti u frižider kako bi se ohladila, a za nju je potrebno
  • 100 g maslaca sobne temperature
  • 300 g krem sira
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 500 g šećera u prahu

Izmiksati maslac, dodati krem sir i ekstrakt vanilije. Postupno dodavati šećer u prahu i miksati na srednjoj brzini dok se sastojci ne sjedine. Staviti u frižider da se dobro ohladi prije dekoriranja.

Kako nam je Tihana zadala temu natječaja, a to su dugine boje, odlučila sam se napraviti dvobojne ruže. Sam proces dekoriranja je vrlo jednostavan i sve što treba napraviti je bojom u gelu premazati unutrašnjost vrećice za dekoriranje te ju napuniti kremom. Na taj način samo rubovi kreme budu obojani. Za dekoriranje su korišteni Wilton nastavci 1M i 124.



Broj komentara: 29:

  1. Izgleda prekrasno i primamljivo za oko i nepce. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada sam otvorila post, prvo mi je prošlo kroz glavu - KAKO? A onda sam pustila da to bude deo čarolije, više se ne pitam, već samo uživam u ružicama - Tihana može biti više nego zadovoljna poklonom, a ti si prava čarobnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi je omiljena boja ruža :) Cupcakes baš izgledaju profi i super je Tihanina ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna kreacija, draga Tamara. Tebi cupcakes tako idu od ruke.

    OdgovoriIzbriši
  5. cupcakesi su ti savršeni! ja volim ovaj frosting od krem sira. Ovaj uzorak ruže u frostingu ti je baš lijepo ispao

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasni su ovi cupcake-ruže! Predivni!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivni su , baš predivni ! Gledam i divim se svakoj ovoj divnoj cupcake ružici ! Baš si ih super napravila !

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepoooooooooo:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim cupcakes i volim ih raditi, ali se uvik zapackam :) Prekrasno izgledaju ove ružice draga Tamara, zaista!

    OdgovoriIzbriši
  10. E stvarno si majstorica!! Meni izgleda kao malo umjetničko djelo!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Suzana, hvala

    Opasna, odgovor na pitanje "kako?" nije nikakva čarolija, zapravo je vrlo jednostavno

    MilaJeDraga, to je i moja omiljena boja ruža

    Jasna's kitchen creations, hvala

    Tamara, hvala

    Rea, hvala

    Branka-by B, hvala

    Džoli, hvala

    Maja, hvala

    Eda, hvala

    Tamara, hvala

    OdgovoriIzbriši
  12. Savršeno, predivan buket! Ubijaš me ovom savršenošću:) Uuuuufffffff!

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno, već drugi put gledam.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ooo,pa kao prave su ..divni su cupcakovi,mozda i pobijedis ,bas bi mi bilo drago jer su ruze prelijepe !!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Savršeno,ali savršeno,ti si nepremašna majstorica za sve...ne mogu se nagledati:)

    OdgovoriIzbriši
  16. look absolutely beauty!!! love them! gloria

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja moj glas dajem tebi. Ovo šaranje ružica me je očaralo. Izgleda jednostavno ali treba tu prakse kao i odgovarajući nastavak. Videla sam torte cele tako našarane i baš su mi elegantne. Odlično si ovo odradila.

    OdgovoriIzbriši
  18. Κάθαρσις, hvala

    Dunja, hvala

    Mirjana, sutra završava natječaj pa ćemo znati tko je pobjednik

    Nely, hvala

    Jubistacha, hvala

    Jacamaca, hvala

    Tanja, hvala

    Gloria, thanx

    Jelena, vidjela sam takve torte i imam namjeru tako dekorirati jednu, samo čekam neku svečaniju priliku

    OdgovoriIzbriši
  19. Super izgledaju tvoje ružice! Zbilja si ih savršeno napravila! Svaka čast!
    Pozdrav!;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Prelepi su! Ova dvobojna dekoracija je zaista zanimljiva i jako lepa... Hvala ti sto si nam otkrila kako to postici! :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivne su ti, tako stvarno izgledaju da ih ne mogu prestati gledati!

    OdgovoriIzbriši
  22. šta reči nego da je stvarno prekrasno, savršeno!

    OdgovoriIzbriši