ponedjeljak, 21. studenoga 2011.

Kinder pingui


Moje nepce je poprilično izbirljivo kada je riječ o slatkišima koje se nalaze na policama dućana. Uz čokoladu, kupujem još samo dva proizvoda, jaffa kekse i kinder pingui. Ne mogu vam opisati svoje veselje kada sam dobila recept za kinder pingui kolač. Krajnji ishod nije okusom istovjetan originalu, ali je zato jako ukusan kolač. Stoga i dalje ponekad posegnem za "pingvinom" na polici.



Kolač radim već godinama i moram priznati da sam se iznenadila kada sam prije dvije godine shvatila koliko ima recepata za ovaj kolač i da su svi različiti. Kad sam vidjela popis sastojaka za kremu kod nekih recepata, te proces izrade koji uključuje stavljanje kolača tijekom izrade nekoliko puta u zamrzivač, pomislila sam da se sigurno ne bih upustila u izradu kolača da sam dobila takav recept. Zato sam odlučila objaviti recept po kojem radim, jer je jednostavan za izradu i krema ne sadrži želatinu.

Ponekad napišem koji redak s osvrtom na vrijeme. Mislim da to ova jesen i zaslužuje, jer se vremenski uvjeti nikako ne slažu s datumom na kalendaru. Ovaj vikend (dakle 20.11.) sam konačno u ormaru ljetnu odjeću zamijenila zimskom. Umjesto kratkih rukava i laganih majica, napokon dolčevite, šalovi i rukavice. Možda bih još koji dan izdržala s laganijom odjećom, ali jutarnji mraz i hladne večeri su dovoljno dobar razlog za veliko pospremanje ormara. Kako u dvorištu još nije zavladao mraz, šetnja šumom je poslužila kao inspiracija za kolaž.



Biskvit
  • 5 jaja
  • 5 žlica šećera
  • 5 žlica vode
  • 5 žlica brašna
  • 5 žlica kakaa
  • 1 prašak za pecivo

Žumanjke miksajte sa šećerom. Dodajte vodu, prosijano brašno pomiješano sa kakaom i praškom za pecivo i miksajte dok se sve ne sjedini. Lagano vilicom umiješajte snijeg od bjelanjaka. Smjesu stavite u namašten i pobrašnjen četvrtasti lim pa pecite 15 minuta na 180°C. Provjerite čačkalicom da li je biskvit pečen. Preokrenite ga na kuhinjsku krpu, pustite da se ohladi i prerežite na pola. Donju polovicu biskvita vratite u lim za pečenje. Zatim napravite glazuru, za koju je potrebno

Glazura
  • 100 g tamne čokolade
  • 3 žlice šećera
  • 3 žlice vode
  • 50 g maslaca

Na laganoj vatri uz povremeno miješanje otopite čokoladu sa šećerom i vodom. U otopljenu čokoladu dodajte maslac narezan na kockice i miješajte dok se ne otopi. Zatim napravite kremu, za koju je potrebno

Krema
  • 400 ml slatkog vrhnja
  • 360 g kiselog vrhnja
  • 2 vanilija šećera

Slatko vrhnje izmiksajte u šlag uz dodatak vanilija šećera. Umiješajte kiselo vrhnje pa polovicu kreme premažite po donjem dijelu biskvita. Po kremi žlicom rasporedite glazuru od čokolade (glazura se taman stigla dovoljno ohladiti dok ste radili kremu). Na glazuru rasporedite ostatak kreme na koju stavite drugu polovicu biskvita. Na vrh opet ide čokoladna glazura, za koju je potrebno

Glazura
  • 100 g tamne čokolade
  • 3 žlice šećera
  • 3 žlice vode
  • 50 g maslaca

Na laganoj vatri uz povremeno miješanje otopiti čokoladu sa šećerom i vodom. U otopljenu čokoladu dodajte maslac narezan na kockice i miješajte dok se ne otopi. Prelijte po biskvitu i stavite kolač preko noći u frižider.

Broj komentara: 35:

  1. Obožavam ovaj kolač!! Moja ga nona zna nekad napraviti i uvijek brzo nestane :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Probala sam napraviti kinder pingvi prema dobivenom receptu ali nije ispalo lijepo za vidjeti-okusom je bilo u redu. Dakle svi komplimenti za slikovni recepti kolaž zimskih motiva. Uživam gledajući slike.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam još radila kinder pingvi....tvoj izgleda prekrasan! I kolaž se mi sviđa puno :) .
    Pozdrav,
    C&T

    OdgovoriIzbriši
  4. Probat ću ovo napraviti prvom prilikom! Koje vrhnje koristiš??
    Izgleda mi jako fino.

    OdgovoriIzbriši
  5. Puno puta sam vidjela na blogovima taj kolač, no tek si me ti zainteresirala da ga probam napravit, jako ti lijepo izgleda, a opis rada jasan. Super su mi ove "smrznute" biljčice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Genijalan kolač,ja ga obožavam,a kolaž mi je predivan skroz..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izgleda, lagano, sočno, pjenasto!:)
    Lijep pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Verovala ili ne, ja nikada nisam probala ni kupovni kinder pingui! Ali ga gledam vec dugo na raznim sajtovima i blogovima i tako dobro izgleda! Svidja mi se tvoj recept, probacu ga...
    A kolaz je predivan!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. sličice su ti krasne. Kod nas je već tjedan dana neprekidno mraz i priroda mi baš lijepo izgleda tako lagano na pola bijela :)
    Kupovni kinder pingui ne volim baš, a moram priznat da domaći još nisam nikad probala! Tvoj izgleda vrhunski

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow ! what nice those look! and what beautiful pics:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prefino izgleda! A slikice "zamrzute" prirode su mi posebno LEPE!

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam neki od recepata za ovaj kolač već godinama i nikako da ga probam. Sada si me podsetila, baš ću da ga pravim. Mnogo lep kolaž.

    OdgovoriIzbriši
  13. Marinica, meni je isto na listi omiljenih

    Suzana, hvala

    Cinnamon and Thyme, hvala

    Lily's Garden, Milbona vrhnje za šlag (u čašici) iz Lidla. Najjeftinije (200 g = 5 kn) i uvijek se lijepo izmiksa

    Dunja, baš mi je drago

    Nely, hvala

    Zondra Art, hvala

    Miki, ne vjerujem :)

    Tamara, hvala

    Gloria, thank you

    Maslinka, hvala

    Opasna, hvala

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja uglavnom radim onu kompliciraniju verziju koja se tijekom rada zamrzava... radim ju pola dana a nestane za pola sata:(( ne bi bilo loše probati ovu i otkriti da je i jednostavnija i, hehe, ukusnija:))
    Ove zaleđene fotografije su ti predobre!!

    OdgovoriIzbriši
  15. prekrasne kocke, ali znaš da ja radim po onom "kompliciranom" receptu!! jako me zanima kakva je ova tvoja krema s kiselim vrhnjem jer u mojoj je tajani sastojak med i mislim da je jako blizu originala!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Krsane fotkice! Ja koji god sam homemade kinder pingui probala, niti jedan nije bio ni blizu kupovnom, ali su bili fini. Ovaj tvoj izgleda fenomenalno, i ova krema mi je odlicna!

    OdgovoriIzbriši
  17. krasan je. i sve fotke su divne, ove s injem posebno :)
    nikad nisam pravila ovaj kolač, iako i ja imam jedan recept.
    tvoj zvuči odlično i upute su jasne.
    znam da bi moje mladunče uživalo u ovom tvom kolaču :))

    OdgovoriIzbriši
  18. super kolač i super fotke! i ja volim kider pingui i kad sam ga jedne godine za božić napravila svi su pokupili recept od mene i za svaki blagdan i rođendan ga netko napravi, pa ja više nemam potrebe peći ga :) recept po kojem sam ga ja radila dosta je drugačiji i okusom je baš bio kao original. sigurna sam da je ovaj isto jako ukusan. ako ništa drugo, jednostavniji je za pripremu i to mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimno, pitala sam Moniku za recept koji spominje i kaže da je to ovaj recept http://www.coolinarika.com/recept/kinder-pinguinic/

      Izbriši
  19. Savrseno si ga napravila, savrsen recept i savrseno isečeno plus savrseno uslikan, jednako 10 plus!!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Eda, neovisno o kakvoj se kremi radi, mislim da bi podnesla glazuru od čokolade bez stavljanja u zamrzivač

    Tamara, nikad mi original nije davao po medu

    Sweet Corner, domaće verzije se razlikuju od originala po biskvitu, a koliko su se kreme prbližile originalu teško je reći osim ako se ne proba jedan za drugim

    Tanja, hvala

    Monika, blago tebi

    Vera, hvala

    Bilo bi zanimljivo napraviti testiranje raznih recepata pa vidjeti koji je najbliže originalu.

    OdgovoriIzbriši
  21. Obozavam kinder pingui...i radila sam ga par puta...i moram priznati da je bolji u kucnoj radinosti nego kupovnoj :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ovi crno-bijeli slojevi bas izgledaju efektno- u okus ne sumnjam.
    Slike mraza su prelijepe; zima mi ponekad tako nedostaje.

    OdgovoriIzbriši
  23. Odkada sam na forumu vidjela tvoj recept radila sam ga dva puta. Oba puta se pojelo, nisam stigla slikati. Ništa, morat ću ponoviti :)
    Kod nas je odavno zima, ujutro, cijeli dan i navečer ;)

    OdgovoriIzbriši
  24. It's a Girl, meni i domaća i kupovna varijanta imaju svojih čari

    Jasna's kitchen creations, hvala

    Jubistacha, baš si me razveselila, drago mi je da vam se sviđa

    OdgovoriIzbriši
  25. Sviđa mi se tvoj kinder pingui, recept je odličan i baš si ga lijepo napravila. ja se spremam već dulje vrijeme napraviti ga, ali još nisam tako da recept bilježim. Do tada ,posegnem ponekad za onim u trgovini, kako kažeš i taj ima svoje čari :)
    Slikice prirode su jako lijepe, nisam ljubitelj zime, ali volim prirodu u ovom pomalo zaleđenom izdanju.

    OdgovoriIzbriši
  26. Kinder pingui je bio moj prvi kremasti kolač koji sam sama napravila :) Volim ga :)
    Tvoj jako lijepo izgleda, a slikice su predivne!

    OdgovoriIzbriši
  27. Predivan! Nikad nisam pravila kinder sa ovakvom kremom gde se kombinuju kisela i slatka pavlaka.

    OdgovoriIzbriši
  28. Ovo mi je želja već duže vrijeme napraviti, nadam se da budem jednom!:D

    OdgovoriIzbriši
  29. neko vrijeme sam jela na tone ovog slatkiša, sad sam malo usporila iako mi je još uvijek neodoljiv
    u svojoj kuhinji ga još nisam isprobala iako imam vrlo sličan recept kao što je ovaj tvoj, doći će i to jednom na red

    OdgovoriIzbriši
  30. predivno! namjeravam isprobat ovaj recept pa me zanima koliki pleh si koristila za biskvit? ne bih željela da mi ispadne pretanak ili predebeo nakon rezanja na pola :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biskvit bi trebao biti tanak. Pekla sam ga u klasičnom kalupu za biskvit, onaj pravokutnog oblika s visokim stranicama.

      Izbriši
    2. ok, takav onda i ja imam. hvala na odgovoru! :)

      Izbriši
  31. E moj recept uključuje i nošenje na hlađenje. Nije mi to problem ovaj put jer radim dva kolača istovremeno pa malo radim jedan malo drugi. Ali si me sad zainteresirala sa svojim receptom i mislim da ću idući put raditi po tvom. Sad ne želim eksperimentirati i idem na sigurno budući da ćemo dobiti goste i imam puno posla pa mi se neda ponavljati ako nešto zeznem, ali idući put ću baš probati po tvom. Tako će sigurno biti brže gotov kad ništa ne treba ići na hlađenje. Hvala ti na ovom krasnom receptiću :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je bio prvi recept koji sam dobila. Tek sam kasnije saznala za taj drugi s hlađenjem slojeva, koji me sigurno ne bi naveo na isprobavanje. Ako se nešto može napraviti jednostavnije i po kraćem postupku, uvijek sam za tu varijantu. Nadam se da će ti se svidjeti kad ga budeš isprobala. Nedavno ga je jedna blogerica radila (iako na svom blogu ima drugi recept) i bila je zadovoljna.

      Izbriši