petak, 13. svibnja 2011.

Krostata od mascarponea i čokolade



Već sam pomislila da ću odustati od svega, ali dovoljan mi je bio jedan zalogaj da me uvjeri kako sam ispravno postupila kad sam nastavila. Uglavnom, sve je krenulo jaaaaaaako naopako. Stavim digitalnu vagu na radnu ploču, međutim, ne radi, baterija se ispraznila. Kako je danas bio idealan dan za angažman oko slastica (ručak gotov u pola sata), stavila sam bateriju na ploču šparheta kako bih ju malo zagrijala i napunila. I tako vadim ja potrebne sastojke iz ormarića kad odjednom nešto opali. Pogledam prema šparhetu, a raspadnuta baterija leti na sve strane. Zovem jednu susjedu - ona ima vagu montiranu na zid, druge susjede nema doma. Kod treće konačno posuđujem vagu. Vaga neka koma, mjerne oznake po 40 g. Snalazim se nekako i otprilike važem potrebne sastojke.


  • 500 g glatkog brašna
  • 250 g maslaca
  • 200 g šećera u prahu
  • 1 vanilija šećer
  • 4 žumanjka

Utrljati maslac u brašno da se dobiju grube mrvice. Dodati šećer u prahu i vanilija šećer, promiješati, formirati hrpicu i u sredini napraviti udubinu. U udubinu staviti žumanjke i umijesiti glatko tijesto. Oblikovati u kuglu, malo spljoštiti, zamotati u prozirnu foliju i staviti u frižider na pola sata do sat vremena. 

Za nadjev je potrebno
  • 250 g mascarponea
  • 250 g ricotte
  • 100 g čokolade
  • 2 žumanjka
  • 200 g šećera
  • 1 vanilija šećer
  • 1 žlica gustina

Miksati ricottu sa žumanjcima, šećerom i gustinom. Umiješati mascarpone i čokoladu narezanu na manje komadiće. Razvaljati tijesto i staviti u kalup za pitu (u receptu prema kojem sam radila je krostata pečena u manjem kalupu za torte). Rasporediti nadjev po tijestu. Od ostatka tijesta rezati trake širine 2 cm i složiti po nadjevu. Peći 40 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Ohlađenu pitu posuti šećerom u prahu.



Broj komentara: 10:

  1. Odlično izgleda pita, dobro da nisis odustala i da si nastavila :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je drago da nisam odustala. Fina kremica i svako toliko okus čokolade.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ponavljam post koji sam jučer objavila, jer je zbog bloggerovih tehničkih poteškoća izbrisan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda predobro :))) btw. vratit će ti post vjerojatno kad se mao skockaju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala!

    Vratili su samo jedan i to nekako bezvezno pa sam ga izbrisala i ponovno objavila.

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja se nadam da ovo nije uobicajeno ovuda da Blogger zablokira na ovaj ancin, jer ne zapisujem sve recepte a zaista bi bila steta da nestanu.Kao ovaj naprimer.Krostata here I come;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Poprilično sam organizirana i inače, pa mi je bilo logično da ću spremiti postove. Čak i da nisam, ovih par postova bih lako opet napisala :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Nesto slicno nisam pravila, ali zahvaljujuci ovom tvom receptu i slikama, ne sumnjam da hocu uskoro!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krostata izgleda predobro!!! Cokolada i mascarpone, to ne moze nikako biti lose :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Žao mi je zbog početnih problema ali još više bi mi bilo žao da si odustala od ove odlične krostate. Kombinacija i više nego obećava, volim :). Super izgleda !

    OdgovoriIzbriši