petak, 10. siječnja 2014.

Klik na link II

Blagdani su (neki će reći - konačno) iza nas. Pretpostavljam da je svima hrane na vrh glave. Meni se svake godine dogodi isto. Blagdani prođu umjereno, bez prejedanja i onda na Tri kralja nadoknadim sve što sam propustila od Božića do Nove godine. Međutim, među novogodišnjim odlukama se nije našla ona klasična vezana uz hranu i dijetu. Ali imam jednu odluku koju želim podijeliti s vama. Odlučila sam da ću se ove godine više posvetiti fotografiranju sa željom da što više naučim i napredujem. 365 projekt učinio  mi se kao zgodan način realizacije te odluke. Da malo zakompliciram stvari, moj365projekt je posvećen hrani i sve fotografije moraju biti povezane s hranom.



Nakon prve serije recepata napisanih u postu klik na link, došao je red da ponovno objavim isprobane recepte koje su objavile moje kolegice blogerice. Klikom na naslov doći ćete na recept.



Odlični kolačići za doručak ili popodnevno grickanje, a izvrsno se slažu s toplim napicima. Sve je napravljeno po receptu, samo što sam umjesto čokoladnih kapljica koristila običnu čokoladu (mada s kapljicama izgleda dekorativnije), a Nutellu sam oblikovala u hrpice uz pomoć dvije žličice, slagala na papir za pečenje i zaledila. 
Voljela bih za svaki doručak vikendom ispeći neka peciva ili kruh, ali problem s dizanim tijestom je što od početka izrade pa do konzumacije prođe previše vremena. Zato su ova peciva s jogurtom savršena kao vikend pecivo. Nisam uvela nikakve promjene, sve je napravljeno po receptu. Kako bih si olakšala izradu, izvagala sam tijesto i podijelila sa 12 pa je svaka pojedina kuglica težila 60 - 65 g. Bilo mi je simpatično kako se peciva peku u kalupu za muffine, pa su zato ova moja odjenula i košarice za mufine. 

Kuglice s rumom i Kuglice s jabukama


Oba recepta su izvrsna! Naravno da su kuglice s rumom u mojoj izvedbi dobile malo dodatnog ruma i predstavljale su klasik u ponudi novogodišnjih slastica. Kuglice s jabukom su pravo iznenađenje i idealno osvježenje nakon sve one teške hrane.

Broj komentara: 40:

  1. Prvi put vidim ovaj 365 projekt i zvuči odlično, ideja ti je zakon :) Mopžda se i sama odlučim na takvo nešto, ovako sa općenitim slikama, bilo bi zanimljivo imati cijelu godinu s onim što je obiljezilo taj dan :) A slike su ti predivne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fotke koje su obilježile određeni dan dolaze na red sljedeće godine, sad sam si odlučila postaviti pravi izazov i koncentrirati se samo na hranu

      Izbriši
  2. I meni se tvoje slike veoma dopadaju, a takodje prvi put cujem za 365 projekt. Odlicna ideja! Topli pozdrav ti saljem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi querida Tamara. He mirado tus últimas recetas que me había perdido y quedo fascinada, son unos dulces deliciosos, perfectamente elaborados y muy bonitos a la vista.
    Feliz Año Nuevo, que venga repleto de lo mejor de la vida para ti y tus seres queridos.
    Besos.

    OdgovoriIzbriši
  4. Slična je situacija i kod mene. Za Božić se uopće nisam prejela.. pojela sam možda 2 kolača.. ali sam zato pretjerala za Novu godinu. Ideja za 365 projekt je odlična. I ja bi nešto takvo radila, ali mislim da je već sad kasno jer ne bi imala fotkice za cijeli siječanj.. Veselim se gledati fotkice koje će raditi! Sve su ti fotke divne i krasne si recepte isprobala. Jako mi se sviđa tanjurić na zadnjoj slici s kuglicama, baš je fotogeničan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nije kasno za početak, a šteta je čekati skoro godinu dana do novog početka ;-)

      Izbriši
  5. kao i uvijek odličan izbor, i sama sam probala mandise al nisu me nešto osvojili, a peciva pamtim, uvijek dobro dođe ovakav recept, brz i jednostavan.
    Pratim tvoj "napredak" na 365 project

    OdgovoriIzbriši
  6. Svi recepti zvuce i izgledaju prekrasno; za projekt sam cula, ali se ne bih usudila upustiti se u njega ...uvijek nesto iskrsne i poremeti moje planove!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da je teško fotkati svih 365 dana, pogotovo kad si zadaš određenu temu, ali potrudit ću se da što više ispunim zadatak

      Izbriši
  7. Fora projektić, bit će zanimljivo pratiti ga tokom godine. :) Sve kaj si isprobala odlično izgleda.
    Drago mi je da su ti se dopala peciva, hvala puno na isprobavanju.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moram priznati da mi se jako sviđa projekt 365,volim tvoj stil fotkanja,ali i ono što je na fotkama,uvijek me namamiš na neki slasni zalogaj!

    OdgovoriIzbriši
  9. izbor recepata je prekrasan, kao i fotografije!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tvoje fotke su ionako dosta napredovale, a drzim ti palceve da istrajes u projektu... Ja stalno skidam silne knjige o fotografiji, ali uopste ne stizem da im se posvetim.
    Tebi i tvojim najmilijima zelim sve najbolje u novoj godini! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, sve najbolje u 2014!
      Zanimljivo je usporediti fotke s početka bloganja i nakon godinu dana pa onda nakon dvije godine.

      Izbriši
  11. Excelentes sugestôes eu gostei de todas mas confesso que a ultima é a minha preferida
    bom fim de semana
    bj

    OdgovoriIzbriši
  12. sretno sa projektom! ja sam pred koju godinu radila nesto slicno (ne vezano za hranu doduse), i mogu ti reci da nije nimalo lako.. nije da te vec u startu pokusavam obsehrabiti =) pratit cu te za interesovanjem! =)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama sam svjesna ograničenja koja proizlaze iz postavljene teme, ali za sada se držim dobro

      Izbriši
  13. Vrlo zanimljivo i kreativno, drzim ti fige da istrajes u tvom projektu a virnucu povremeno da pogledam nove slicice.:)) Veliki pozdrav ti letiiii...:)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Svaka čast i još kad guštaš u svemu tome rezultat neći izostati.

    OdgovoriIzbriši
  15. odlično zvuče sigurno su ukusni

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni se tvoje slike jako sviđaju, ali ideja sa projektom je odlična :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Svaka čast, treba imati najviše vremena...zna mi se dogoditi da skuham super jelo i toliko vec zurim na posao da jednostavno ne stignem ni pojest, a kamoli slikati. Držim fige, tvoje slike su mi super i baš onako tvoje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ukoliko izdržim sada dok su kraći dani, sigurno ću nastaviti i dalje kada bude više dnevnog svjetla.

      Izbriši
  18. Ja sam se neckala oko 365 project,uzaq sve sto radim ucinilo mi se kao jos jedna obaveza dnevno, ali tvoja entuzijasticnost se moze pokazati zaraznom! Mozda ti se i pridruzim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško je sve uskladiti i ponekad napravim fotku tek toliko da ne preskočim taj dan, ali ima i dana kad se potrudim malo više. Mislim da će takvih dana biti i u budućnosti

      Izbriši
  19. Tamara,

    These are wonderful suggestions ! :)
    Anyway, the first one held my look !
    Loved it !

    Cheers,

    OdgovoriIzbriši
  20. Meni su tvoje fotkice uvijek jako lijepe, drago mi je ako te veseli dodatni angažman oko fotografije, to je uvijek zanimljivo i lijepo i veselim se tvojim novim fotkicama. A što se tiče ovih krasnih poslastica, jedva sam se maknula od prve kada su me na kraju dočekale kuglice koje su mi se tek svidjele !

    OdgovoriIzbriši
  21. Uh ne znam da li jepametno sto se vratih na blogger.Nisam predvidela da kupujem novu garderobu;) A ovo s sve jedno za drugim ima da me progoni dok ne probam nesto!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se tvojih komentara od ranije kad si bila redovita u bloganju. Nadam se da će tako biti i u budućnosti :)

      Izbriši