srijeda, 21. kolovoza 2013.

Klik na link

U posljednje sam vrijeme isprobala nekoliko recepata koje su objavile moje kolegice blogerice. Kao što i sam naslov kaže, kliknite na naziv i pogledajte recept u originalu.




Verin kolač od šljiva je ukusna kombinacija klasičnog biskvita i sezonskog voća. U receptu sam napravila samo jednu izmjenu - povećala sam količinu jogurta na 180 g. 



Ljiljanin složenac može poslužiti kao predjelo, glavno jelo ili prilog, može se jesti toplo ili hladno i uvijek je ukusno. Umjesto šunke sam koristila pancetu, a tikvice i krompir sam na tanke kriške rezala uz pomoć spravice za guljenje krompira. Ukupno sam koristila 200 g sira, a u preljev od vrhnja sam dodala 2 jaja i preljev sam odmah rasporedila između slojeva.



Već duže vrijeme tražim provjereni recept za cheesecake u mini verziji koji se peče u košaricama za muffine. Zato mi je Sježin recept došao kao naručen! Koristila sam Mc Vitie's kekse koji ovom desertu daju savršen okus. Uz preporučeni preljev od marelica, napravila sam i preljev od čokolade te preljev od malina. Recept je odličan, ali ja bih zapravo, umjesto mini verzije trebala pronaći neki recept za jumbo verziju, s obzirom da obožavamo cheesecake.



Sezona je tikvica i mi u vrtu njegujemo već treći nasad, dok četvrti pomalo klija. Zato mi je za oko zapeo ovaj Tamarin jednostavni recept s tikvicama. Budući da nisam imala kukuruzno brašno, a integralno brašno iz mlina me osvojilo svojim okusom, iskoristila sam ga za razljevaču, koja odlično paše uz osvježavajući umak od jogurta, češnjaka i peršina.

Broj komentara: 36:

  1. Mmmm divno, cheesecakes su mi privukli posebnu paznju. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Gostei de todas as receitas mas como eu adoro cheesecake em versão mini fiquei aqui a babar por esses ,ficaram lindos...estou babando.
    O bolo de ameixa também esta lindo ,adoro bolos com fruta.
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  3. krasne izvedbe, jako fino!i hvala na probi razljevače :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi što si objavila recept taman u pravo vrijeme kad više ne znam što s tikvicama

      Izbriši
  4. Sve je krasno, i moj favorit je cheesecake

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda možemo zajednički tražiti recept za jumbo cheesecake

      Izbriši
  5. hvala ti na povjerenju, draga...zajedno ćemo tražiti jumbo verziju cheesecakea:)... prekrasan izbor

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Ma zapravo ima toliko recepata koje želim isprobati da je teško odabrati što prije napraviti

      Izbriši
  7. Sve divno, a ja bih ipak nesto sa tikvicama... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jučer sam po ne znam koji put opet radila složenac s tikvicama, tako da ga obavezno isprobaj

      Izbriši
  8. Super recepti, jednostavni i iskoristivi, bilo slatko ili slano sve je fino, svako na svoj način. Cheesevi su preslatki, a kolač s jogurtom mi je jedan od dražih, plus šljive čini se odlična kombinacija. I slane delicije su također jako fine, ja bi složenac za ručak, a razljevaču za večeru. Sve u svemu od ovog posta sam ogladnila. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam u fazi kada mi se ne komplicira puno pa je zato sve brzo i jednostavno, a opet jako ukusno

      Izbriši
  9. Ti si stvarno bila vrijedna,sve je krasno zaista prezentirano.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapravo, ovaj post je rezultat lijenosti - poslužila sam se gotovim receptima, vrućine su mi svele aktivnost na minimum

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa naziv, a sigurno će biti još ovakvih postova

      Izbriši
  11. I am just drooling like crazy over here!

    OdgovoriIzbriši
  12. Divota, mislim da bih prvo krenula od slanih receptica, pa se onda zasladila kockicom pite od sljiva i mini torticom od sira, sve izgleda vise nego dobro!:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je sve na okupu, teško bi se bilo odlučiti od čega krenuti

      Izbriši
  13. Dobri recepti i super fotke. Za danas jedan mini cheescake.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sve je divno! Ne znam sta bih prvo. Kod vas se bas lepo jede :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako fino a i dala si si truda i po vrućini.

    OdgovoriIzbriši
  16. Tamara,

    Coming back from holidays, I find lovely recipes and fantastic photos !
    The plum cake is my favourite, must be delicious !

    Cheers,

    OdgovoriIzbriši
  17. Brzinske pite, tipa 'razljevusa' me uvijek oduseve izgledom i brzinskom pripremom...Sve divno izgleda!
    (Nije mi jasno kako sam propustila ovaj post?!)

    OdgovoriIzbriši
  18. Sve izgleda jako primamljivo, i složenac i kolač sa šljivama, sve bih rado gricnula i probala. Odoh sad kliknuti na linkove :-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Baš sam u fazi šljiva i probala sam ovaj kolač od šljiva. Mogu reći da mi je jedan od boljih, ove vrste, ako ne i najbolji.I moji klinci se slažu. Tvoj izgleda odlično.

    OdgovoriIzbriši