ponedjeljak, 20. siječnja 2014.

Kolač s bananama i jabukom


Znate ono kad pogledate recept i pomislite da je to samo još jedan u nizu sličnih recepata. I onda se prevarite! Tako je bilo i s ovim receptom. Već sam ranije objavila na blogu recept za slatki kruh koji mi se svidio, ali ovaj kojeg ću vam danas predstaviti me je oborio s nogu. 



  • 2 jaja
  • 50 g maslaca
  • 50 ml ulja
  • 150 g grčkog jogurta
  • 100 g šećera (stavila sam 50 g bijelog i 50 g smeđeg šećera)
  • 1 žličica vanilija šećera
  • 280 g glatkog brašna
  • 1   1/2 žličica sode bikarbone
  • 1/2 žličice cimeta
  • 2 zrele banane
  • 1 jabuka
Otopite maslac na laganoj vatri. Pomiješajte brašno, sodu bikarbonu, cimet, šećer i vanilija šećer. Banane usitnite vilicom, a jabuku naribajte. U većoj posudi izmiksajte jaja. Dodajte otopljeni maslac, ulje i jogurt pa miksajte dok se sastojci ne povežu. Umiješajte banane i jabuke te na kraju dodajte mješavinu s brašnom i lagano promiješajte, tek toliko da se sastojci povežu. Dva četvrtasta duguljasta kalupa obložite papirom za pečenje i ravnomjerno rasporedite smjesu.  Pecite 40 minuta u pećnici zagrijanoj na 170ºC. Pečeni kruh pustite 10 minuta u kalupu, a zatim ga izvadite i stavite na rešetku da se ohladi do kraja.

P.S.Kolač odlično podnosi zamrzavanje, samo ga prethodno narežite na kriške.

32 komentara:

  1. krasan je, još ljepši od mojeg!! drago mi je da ti se svidio

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naviknuta sam da se kolač ovog tipa peče u duguljastom kalupu, zato izgleda drugačije od tvog, ali i tvoj je lijep, pravi jesenski. Recept je fenomenalan i radit ću ga još puno puno puta!

      Izbriši
  2. Ficou lindo e tem um interior delicioso.
    Adorei
    boa semana
    bj

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno izgleda. Super su mi pahuljice :) Vidi se da je socan i dobar, a dopada mi se i zbog male kolicine maslaca i secera. Vjerujem da je od jabuka i banane prilicno sladak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nama je bio sladak taman na mjeru, a fantastično je sočan

      Izbriši
  4. Volim kolace sa vocem zbog njihove vlaznosti i mirisa; jabuke i banane su svakako najbolje za tu svrhu. Jednostavno, ali divno dekorirano!

    OdgovoriIzbriši
  5. Istina, dok ne probaš ne znaš :))
    Volim ovakve sočne kolače, tipa slatkog kruha, lijepo si dekorirala, kad već nema pravog snijega bar nek ga ima na kolaču :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navodno će uskoro i snijeg stići, nadam se da nisu pogriješili

      Izbriši
  6. Izgleda fantastično. Krožnik (ploča) je prekrasan.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tamara,

    It's gorgeous this apple and banana cake/bread !
    Justo love it as well as all the decoration !
    Simply fantastic ! :)

    Cheers,

    OdgovoriIzbriši
  8. krasan je, i vidi se da je divno sočan

    OdgovoriIzbriši
  9. odličan...sastojci to garantiraju...sviđa mi se dekoracija...

    OdgovoriIzbriši
  10. Dekoracija mi se veoma dopada, a i kolac deluje odlicno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jednostavan i lijep s ovom dekoracijom obara s nogu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sada si me ovim uvodom namamila da ga što prije probam:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas je poseban, svideo mi se i kod Tamare, a posebno kod tebe dekorisan tako sa pahuljicama.:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo da je tebe oborio sa nogu je najbolja moguća preporuka. Pinam ga za isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  15. A gorgeous looking cake and a beautifully composed photographs.

    OdgovoriIzbriši
  16. Jako dobro zvuči i izgleda i odmah sam ga zabilježila za isprobavanje, vjerujem da neću biti ništa manje oduševljena ! Lijepo si ga ukrasila !

    OdgovoriIzbriši
  17. Esse bolo tem um fantático aspeto, já comia uma fatia.
    Bjs, Susana
    Nota: Ver os passatempos a decorrer no meu blog:
    http://tertuliadasusy.blogspot.pt/2014/02/bolo-magico-de-baunilha-e-limao.html
    https://www.facebook.com/Tertuliadasusy

    OdgovoriIzbriši
  18. Ohhh muy lindo y delicioso buena realizaciòn me encanta,abrazos y saludos.

    OdgovoriIzbriši