četvrtak, 31. listopada 2013.

Rolada s dekoriranim biskvitom


Koliko puta ste dvojili nad roladom i pitali se "glazura od čokolade ili šećer u prahu". Nakon ovog recepta, nikad više nećete poželjeti sakriti biskvit. Rolada s dekoriranim biskvitom, na koju nam je skrenula pažnju Tamara s bloga Ave dulcis postala je zvijezda ovomjesečnih KuVarijacija. Ovaj recept uistinu nudi varijacije, tako da svaki put možete imati drugačiju roladu, ako ne zbog okusa, onda barem po izgledu. Kod mene je izbor pao na šapice i nadjev za kinder pingui.


Dekoracija
  • 1 bjelanjak
  • 30 g šećera
  • 40 g glatkog brašna
  • 20 g omekšalog maslaca 
U manjoj zdjelici razmutite bjelanjak. Dodajte šećer, brašno i omekšali maslac i dobro promiješajte. Ukoliko želite dekoracije u boji, smjesu podijelite u posudice pa u svaku dodajte prehrambene boje (do željene nijanse). Smjesu stavite u dresir vrećicu s malim okruglim nastavkom (koristila sam Wilton nastavak broj 2) ili odrežite manji otvor. Na lim za pečenje stavite šablonu, prekrijte papirom za pečenje pa iscrtajte uzorak smjesom. Lim stavite u zamrzivač.


Biskvit
  • 4 jaja
  • 1/2 šalice šećera
  • 60 g otopljenog maslaca
  • 1/2 šalice brašna
  • 1/4 šalice kakaa
Izmiksajte žumanjke sa šećerom. Dodajte otopljeni maslac i prosijano brašno s kakaom pa miksajte dok ne dobijete ujednačenu smjesu. Uz pomoć vilice umiješajte snijeg od bjelanjaka. Izvadite lim iz zamrzivača pa preko uzorka prelijte smjesu za biskvit i lagano poravnajte. Pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C, pazeći da se biskvit ne presuši (moj biskvit je bio pečen za točno 7 minuta). Biskvit preokrenite na papir za pečenje, a zatim ga prebacite na kuhinjsku krpu posutu šećerom tako da strana s dekoracijom bude na krpi. Zamotajte biskvit zajedno s krpom u roladu i pustite na rešetki da se ohladi. 


Nadjev
  • 180 g kiselog vrhnja
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 10 g vanilija šećera
Slatko vrhnje uz dodatak vanilija šećera izmiksajte u šlag. Umiješajte kiselo vrhnje. Odmotajte ohlađeni biskvit i premažite ga nadjevom (nadjev je dosta nježan pa sam ga premazala u tankom sloju, a višak proslijedila nestrpljivcu koji se motao oko stola). Pažljivo zamotajte roladu i stavite u frižider preko noći. 

Broj komentara: 37:

  1. Sapice su skroz medene, jakooo mi se dopada kako izgledaju... pamtim za sledeci put.:))) p.s. bas volim sto je izglasan taj receptic.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već par mjeseci pokušavam progurati ovu roladu kao prijedlog i drago mi je da sam napokon uspjela, jer sam se jako zabavila prilikom izrade

      Izbriši
  2. Predivno ti je uspela:) Šapice su mi preslatke, odlična ideja:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. jako su mi slatke šapice! baš je zgodan motiv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Šapice, e ko bi se toga setio. Danas očekujem od vas svih pregršt kreativnih ideja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim uzorak šapica, mada moram priznati da sam naprije pomislila na vitice i chevron

      Izbriši
  5. Mogu se diviti izgledu, ali kako nisam ljubitelj ovakvih krema, ne mogu reći da ću raditi ovakvu roladu - ne identičnu, ali s drugom kremom, vjerojatno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi volimo kinder pingue i krema se super uklopila u roladu, jedino mi je žao što je teško staviti više kreme

      Izbriši
  6. Rolos são daquelas coisas que não me saem nada bem.
    Este ficou lindo,adorei
    bj

    OdgovoriIzbriši
  7. Que precioso pastel nos muestras, muy divertido y rico, me gusta mucho el diseño.
    Besos.

    OdgovoriIzbriši
  8. Joj što mi je meden i tvoj rolatić...obožavam te šarene rolate ali prvi put ga sada pravim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su isto fora, ali do sada ih nisam radila. Izrada je stvarno zabavna i mislim da mi više niti jedna rolada neće izgledati obično

      Izbriši
  9. Krasne su mi dekorirane rolade, i sama planiram nešto takvo čim bude vremena :). Tvoja rolada je savršena, šapice su preslatke i odlično su ti ispale, svaka čast! Nadam se da će biti još dekoriranih rolada na blogu! :) I da, definitivno već nema smisla skrivati roladu tj. biskvit kad se može napraviti nešto ovako lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Što su te lepe ove šapice, baš mi se svidjaju!

    OdgovoriIzbriši
  11. Genijalniju ideju za dekoriranje biskvita nisam skoro vidjela,ove šapice su ti pun pogodak,pre pre dobro izgleda sve zajedno,sve pohvale majstorice!

    OdgovoriIzbriši
  12. Mislim da nisam vidjela ljepšu roladu, a po sastojcima vjerujem i ukusnu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Slatka, ma preslatka rolada! Lijepo i uredno napravljena :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Super si napravila roladu, a šapice su mi genijalne !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjala sam ove sarene rolate, ali nisam pokusala praviti ih. Sapice super izgledaju!

      Izbriši
    2. Vrlo je jednostavno, a jako dekorativno pa da se nadam da ćeš uskoro i ti napraviti takvu roladu (možda u novoj kuhinji?)

      Izbriši
  15. Super izgleda. Ovo ču morati da isprobam odmah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima kako ćeš ju dekorirati

      Izbriši
    2. Verovatno si je več vidjela. Ako nisi, evo je na mojem blogu

      http://easy-recepti.blogspot.com/2013/11/kostanjeva-rolada.html

      Recepat je skoro isti, samo, da je moj brez glutena, a na biskvitu sam izradio napis.

      Izbriši
    3. Sad sam vidjela, svaka čast na ideji i naopakom pisanju slova. A i okus mora biti super.

      Izbriši
  16. Meni je ovo genijalno, baš ću probati...

    OdgovoriIzbriši
  17. So lovely this rolling cake, I wished mine would be as perfect as this one ! :)

    Cheers,

    OdgovoriIzbriši