nedjelja, 22. rujna 2013.

Cook like a star muffins


Cook like a star je igrica za koju su zaslužne Zoe (Bake for Happy Kids), Yen (Eat Your Heart Out) i Mich (Piece of Cake). Ovomjesečna tema posvećena je Ree Drummond koja piše blog The Pioneer Woman. Prilikom pretraživanja recepata, za oko su mi zapeli ovi muffini, čiji sam recept malo prilagodila i dobila 16 ukusnih muffina. 



Mokri sastojci
  • 1 veliko jaje
  • 250 ml mlaćenice (umjesto mlaćenice iskoristiti sljedeći recept: u 250 ml mijeka dodajte 1 žličicu limunovog soka i pustite da odstoji 5 minuta prije upotrebe)
  • 1 zrela banana
  • 2 jabuke
  • 2 žlice meda

Bananu zdrobite vilicom da dobijete kašicu. Jabuke ogulite, očistiti i naribajte na sitno. U manjoj posudi pjenjačom razmutite jaje. Dodajte mlaćenicu i med pa dobro promiješajte. Umiješajte bananu i jabuke.

Suhi sastojci
  • 140 g integralnog brašna
  • 80 g glatkog brašna
  • 75 g zobenih pahuljica
  • 100 g šećera
  • 1/2 žličice soli
  • 1 žličica sode bikarbone
  • 2 žličice praška za pecivo
  • 1/2 žličice cimeta
  • 30 g mljevenih lanenih sjemenki
  • 50 g brusnica

U većoj posudi pomiješajte sve suhe sastojke. Dodajte mokre sastojke i kratko promiješajte pjenjačom, tek toliko da se sastojci sjedine. U kalup za muffine stavite papirnate košarice. Smjesu rasporedite u košarice tako da ispunite 2/3 košarice. Pecite 20 - 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C (provjerite čačkalicom da li su muffini pečeni). Pečene muffine pustite da odstoje par minuta u kalupu, a zatim ih izvadite na rešetku i pustite da se ohlade (a možete ih jesti i mlake).


32 komentara:

  1. predivni su...a volim muffine...ali, ove tvoje slike su zakon...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako su ukusni, mekani i sočni, sigurno bi ti se svidjeli.

      Izbriši
  2. Sastojci zvuce odlicno, a i preslatko izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se ideja ove igrice. Možda se pridružim1
    I muffini super izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo mi je drugo sudjelovanje, prošle godine sam sudjelovala kad je tema bila Masterchef

      Izbriši
  4. Slike su fenomenalne, a muffini odlicno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  5. Love your photos, very pretty! Great styling.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgledajo fantastično. Divne košarice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđaju sastojci,posebno lanene sjemenke i brusnice,vjerujem da su izvrsni,a tvoje prezentacije zaista savršene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brusnice nisu bile u originalu, ubacila sam ih jer sam taman prije nego što sam ih radila u Plodinama kupila fantastične brusnice

      Izbriši
  8. Stvarno su fini, i meni se jako svidjau sastojci :). Fine fotke :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Sastojci su odlični, tako da ni ne sumnjam u okus muffina

    OdgovoriIzbriši
  10. Mufini su mi dragi, jer sadrze I hranjive sastojke, a nisu preslatki. Voce ih stvarno obogati I da vlaznost. Perfektno za spakovati u skolu ili na posao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih volim jer su varijacije okusa bezbrojne, a praktični su jer se mogu bilo gdje jesti

      Izbriši
  11. I like the way you presented these muffins. They look very pretty!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kraljevski mafini, a slamcice i korpice u tonu... preslatko!:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Recept je odličan, i muffini su sigurno takvi, baš si ih super napravila i jako lijepo prezentirala, super su slikice !

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno itgledaju a fotke su ti super, jako mi se sviđa sve zajedno.

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam muffine, a ovi su mi posebno lijepi i po sastojcima mi se čini preukusni

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajni sastojci, ovi muffini, a i košarice su me oduševili!

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful and delicious muffins Tamara, loved them ! :)

    Cheers

    OdgovoriIzbriši