subota, 19. svibnja 2012.

Čokoladne tortice s bijelom kremom - u staklenkama


Iskreno, ne znam kako početi. Toliko je linkova na koje vas moram uputiti  u uvodnom dijelu... Pa krenimo redom. 


Milin blog slavi drugi rođendan. Umjesto da slavljenica prima poklone, ona ih je odlučila dijeliti. Pokloni su prekrasni i nadasve korisni zaljubljenicima u kuhanje/izradu kolača. Uvjet za sudjelovanje u darivanju je izabrati jedan recept s Milinog bloga i inspirirani njime napraviti nešto novo. Izabrala sam čokoladni biskvit s bijelom kremom. Svidio mi se izgled malih tortica, koje sam imala namjeru poslužiti u čašama, uz neke izmjene samog recepta. Nedavno sam radila desert u čaši s jagodama (recept čeka objavu i slijedi uskoro) i razmišljala sam kako bi bilo zgodno umjesto keksa za podlogu iskoristiti biskvit. Zato mi je Milin recept bio idealan za ostvarenje te ideje. Međutim, planove mi je pomutila Glory kad sam vidjela njezine cupcakese u staklenkama. Nedavno sam radila cheesecake u staklenkama i jako mi se svidjela mogućnost prenošenja deserta koju pruža staklenka. Tada sam razmišljala što bi se još moglo smjestiti u staklenke i prenositi. Sada znam da su to cupcakesi i Miline tortice.


Biskvit

  • 150 g omekšalog maslaca
  • 150 g šećera
  • 20 g vanilija šećera
  • 6 jaja
  • 200 g tamne čokolade
  • 200 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1 žličica sode bikarbone
  • 60 ml whiskeya

Čokoladu narežite na komadiće i otopite na pari. Izmiksajte maslac sa šećerom i vanilija šećerom. Dodajte jedno po jedno jaje i kratko miksajte između svakog dodavanja. Dodajte otopljenu čokoladu (koja se taman dovoljno ohladila) i miksajte dok se ne sjedini. Dodajte prosijano brašno pomiješano s praškom za pecivo i sodom bikarbonom te whiskey i miksajte dok se sve ne sjedini. Vilicom lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka. Smjesu izlijte u veliki lim od pećnice obložen papirom za pečenje. Pecite 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Provjerite čačkalicom da li je biskvit pečen. Istresite ga na kuhinjsku krpu posutu šećerom i pustite da se ohladi. Prerežite biskvit na pola i izrežite krugove.


Krema

  • 400 ml slatkog vrhnja
  • 200 g kiselog vrhnja
  • 20 g šećera
  • 10 g vanilija šećera

Slatko vrhnje uz dodatak šećera izmiksajte u šlag. Umiješajte u njega kiselo vrhnje. U staklenke naizmjenično redajte krugove od biskvita i kremu. Prije posluživanja stavite u frižider na nekoliko sati.



51 komentar:

  1. odlična ideja za torticu u staklenci!
    prekrasno i vrlo praktično!
    hvala na korisnim linkovima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oduševio me cheesecake u staklenkama i sad bih sve kolače najrađe strpala u staklenke

      Izbriši
  2. Ha, ha, vidim da si pokrenula novi trend! Odlično izgledaju. Bilježim ideje i recepte...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga pokrenula, ali sam definitivno postala vjerna sljedbenica

      Izbriši
  3. Ovo je predivno, tako dekorativno. Da je sad jedna staklenka :) Super prezentovano.

    OdgovoriIzbriši
  4. look delicious really nice and love the pictures!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je ovo genijalno, baš sam danas vidjela u jednom dućanu neki desert u staklenci i čvrsto sam odlučila da to napravim! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno! izgleda naprosto toliko fantastično i originalno...vi cure s "kolačastih" blogova ste me večeras napale s ovim divotama, ja ispekla tortu za mamu za rođendan, i ne smijem ju osakatiti do sutra, tako da mi sada sline cure...a lijeka nema...Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, znam kako je to kad u frižideru imaš neki kolač koji treba pričekati do sutra

      Izbriši
  7. Mozda je nekom smijesno ali meni se ove tvoje ideje bas svidaju..zasto uvijek moramo praviti veliku tepsiju kolaca i cekati cijlu nedjelju da se pojedu da bi ponovo isto to uradili..ovako je ljepse..!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedna staklenka je taman idealna doza, barem za mene koja obično pretjeram u količini kolača na komad

      Izbriši
  8. Ovo u staklenkama mi je odlična ideja

    OdgovoriIzbriši
  9. :)) Mislim da cemo svi uskoro poceti da pravimo slatkise u teglicama, hihhi... a ti si glavni "krivac" za to, nemoj se iznenanditi kad vidis.:))) Salim se, stvarno preslatko izgledaju a sem toga vrlo su prakticne kada se negde krene na put.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurna sam da ću sigurno još neki kolač ubaciti u teglice

      Izbriši
  10. Ovo je zasigurno božanstvenog okusa, a ovako u staklenkama je i vrlo praktično za piknik naprimjer. Jako dobra ideja, bit će teško nadmašiti te u ovom natječaju. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. mmmmm, ovo mi se jako, jako sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno izgleda, super mi je ova ideja s posluživanjem u staklenkama :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ove tortice u staklenkama baš mame, fora je uvjet za sudjelovanje u darivanju, bacit ću pogled :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan recept koji po meni još i bolje izgleda u staklankama.
    Dobro si ti to spojila, a fotkice mrak.

    OdgovoriIzbriši
  15. super su slike i post...tako bi rado uzela teglicu :D

    OdgovoriIzbriši
  16. vidi, vidi netko je na zidiću ostavio
    dvije preslatke teglice :)
    svidja mi se!
    (cookandplay)

    OdgovoriIzbriši
  17. Pa ovo je savrseno, a ja sam ove nedelje bila u guzvi a toliko sam htela da pravim cheeese cake u casi.ti me odusevljavas recepti su ti extra!

    OdgovoriIzbriši
  18. super tortice i odlična invazija staklenki, jako mi se sviđa ideja prijenosa ukusnih deserata na neku piknik livadu :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Divno, divno. Mnogo mi se dopada i dezert i fotkice. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Mogu misliti kako je ukusno.. baš volim takve deserte.
    a prezentacija u teglicama, divna!

    OdgovoriIzbriši
  21. Odlicna prezentacija, a kolac u teglici je zaista fenomenalna ideja:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Super mi je ova ideja sa kolačima u tegli... predivno!

    OdgovoriIzbriši
  23. Odlična ideja i prekrasno izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Hej, pa ja nisam ni ostavila komentar ovde? Ne znam šta je sa ovim bloggerom, već nekoliko dana me zeza :( Stvarno divno izgleda i super si se setila da iskombinuješ biskvit :) I fotke na betonu - predivno :) Stvarno, redivno! Hvala na učestvovanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi je prvo palo na pamet kad sam ti pregledala recepte. Imala sam još neke ideje, ali s obzirom da piše jedan recept, ostalo ću isprobati neki drugi put

      Izbriši
  25. Divne fotografije i odlicna ideja za prenosivi dezert u teglicama.

    OdgovoriIzbriši
  26. Mmmm super, super. Ovo mi je krasno za kakav piknik :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otkad sam otkrila kolače u staklenkama, najrađe bih stalno radila takve kolače i išla na piknike

      Izbriši
  27. Koja odlična ideja! Zaista fenomenalno! Definitivno i kolačić za piknik, ne moraš se brinuti da će ti se u autu razliti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje bi bilo na pikniku ga izvući kao iznenađenje, sigurna sam da nitko ne bi očekivao kremasti kolač

      Izbriši