srijeda, 28. travnja 2021.

Slavimo rođendan!!!

Dragi čitatelji, danas slavimo DESETI rođendan bloga. Ne mogu vjerovati da je toliko godina prošlo od moje prve objave i recepta za lava cake. Nadam se da ste i vi, kao i ja, uživali u svim ovim godinama zajedničkog druženja.

Kad se osvrnem 10 godina unazad, vidim se kako puna elana isprobavam recepte, pišem i objavljujem postove. U međuvremenu se, kako to obično biva, dogodio život pa je blog malo pao u drugi plan. Ali sam uvijek bila tu negdje... Zatim se u 2017. godini dogodila totalna preobrazba i blog je postao bezglutenski, u skladu s mojim zdravstvenim stanjem. To mi se u početku činilo kao smak svijeta (vjerojatno se tako osjeća svaki glutenac koji mora prijeći na bezlutensku prehranu), ali sada je to nešto najnormalnije.

Kuhinja i deserti moj su hobi, moja razbibriga... Ima još puno recepata koje želim isprobati i prezentirati na blogu. Nadam se da ćemo se družiti i u budućnosti!


Nema komentara:

Objavi komentar