srijeda, 26. lipnja 2019.

Čokoladna gianduja torta

Razmišljala sam kako bi bilo dobro napraviti brownies (zaželila sam se punog čokoladnog okusa), a onda sam u novom broju časopisa Dobar tek Spar ugledala recept za čokoladnu tortu i krenula u kuhinju. Napravila sam neke izmjene - umjesto oraha, za biskvit sam koristila tostirane lješnjake, ganache sam napravila s gianduja čokoladom (kako bi dodatno naglasila okus lješnjaka), po vrhu sam stavila osvježavajuću chantilly kremu. Za ljetni touch, tortu sam poslužila uz omekšali sladoled od vanilije s orašastim plodovima.
 
 
Biskvit
  • 100 g maslaca
  • 100 g mliječne čokolade narezane na komadiće
  • 20 g tamne čokolade narezane na komadiće
  • 50 g čokolade u prahu
  • 3 jaja
  • 60 g šećera
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 150 g tostiranih mljevenih lješnjaka
Na pari otopite maslac, tamnu i mliječnu čokoladu. Kad se rastopi, maknite s vatre, umiješajte čokoladu u prahu i pustite da se prohladi. Izmiksajte jaja sa šećerom i vanilijom dok se smjesa ne udvostruči. U mješavinu s jajima pažljivo umiješajte rastopljenu čokoladu i lješnjake. Smjesu izlijte u kalup za tortu promjera 20 cm obložen papirom za pečenje i pecite 30 minuta u pećnici zagrijanoj na 170C. Biskvit pustite u kalupu da se malo ohladi dok pripremite ganache.
 
 
Ganache
  • 200 g gianduja čokolade narezane na komadiće
  • 200 g slatkog vrhnja
Slatko vrhnje zagrijte do vrenja pa prelijte po čokoladi. Pustite da odstoji 1 minutu pa miješajte dok se čokolada ne rastopi. Pustite na sobnoj temperaturi dok se ne postane gušći pa izlijte na biskvit i stavite tortu u frižider na nekoliko sati ili preko noći, dok se ganache u potpunosti ne stisne.
 
Chantilly krema
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 2 žlice šećera
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
Slatko vrhnje izmiksajte u šlag uz dodatak šećera i ekstrakta vanilije. Kremu rasporedite po torti i ukrasiti čokoladnim strugotinama.
 
 
 


Nema komentara:

Objavi komentar