utorak, 6. studenoga 2018.

Bez glutena: Raspuknuti keksići s limunom

Mislila sam da ne volim kolače s limunom, da su kiseli i da mi se nikako ne bi svidjeli. Oooo, kako sam se prevarila. Nedavno sam kupila domaće limune i suprug je odmah predložio da napravim neki kolač. Bez puno razmišljanja su mi na pamet pali raspuknuti keksići. Već imam na blogu dva recepta za raspucance - klasične čokoladne te one s čokoladom i lješnjacima. Sad je došao red na citrusne.



  • 1 limun - sok i naribana korica
  • 80 g maslaca sobne temperature
  • 100 g šećera
  • 1 jaje
  • prstohvat soli
  • 240 g Schar Mix B brašna
  • 1/2 žličice praška za pecivo
  • običan šećer i šećeru u prahu za oblaganje kuglica
Naribanu koricu limuna dobro utrljajte u šećer. Izmiksajte maslac sa šećerom. Umiksajte jaje, sol i sok limuna. Dodajte brašno pomiješano s praškom za pecivo pa miksajte dok se sastojci ne povežu. Zdjelu pokrijte prijanjajućom folijom pa stavite u frižider na minimalno 3 sata da očvrsne.
U jedan tanjur stavite običan šećer, a u drugi prosijte šećer u prahu. Napravite kuglice malo manje od veličine oraha. Uvaljajte ih u običan šećer, a zatim obilno u šećer u prahu i poslažite na lim obložen papirom za pečenje (razmak između kuglica neka bude 5 cm). Kuglice pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Tijekom pečenja kuglice će se spljoštiti, raširiti i raspucati. Pustite da odstoje par minuta na limu, a zatim ih prebacite na rešetku da se ohlade. Od ove količine sam dobila 30ak keksića.


Broj komentara: 7: