srijeda, 17. listopada 2018.

Bez glutena: Torta s bio extra džemom od aronije i limuna

Moje prvo iskustvo s aronijom će mi zauvijek ostati u sjećanju. Bila sam srednjoškolka. Često sam posjećivala susjede, pogotovo u ljetno vrijeme, kada smo svi radili u svojim vrtovima. Tako je bilo i tog dana. Kod susjeda u vrtu sam vidjela meni do tada nepoznato drvo i na njemu nikad viđene plodove. Pitala sam ih što je to - rekli su mi aronija i ponudili da probam. Znatiželjno sam otrgnula nekoliko plodova i strpala ih u usta. Gooooorkoooooooo!!!! Na mom licu iznenađenje i šok, a susjedi se podsmjehuju. Posadili su aroniju, a ni sami nisu znali kako izgledaju zreli plodovi i kada se beru pa su i oni nekoliko dana prije mene probali nezrele plodove.

Aroniju sam zavoljela kad sam odrasla i postala svjesna pozitivnih svojstava ove bobice. Dobila sam priliku isprobati proizvode tvrtke AroniaLive, a među njima se našao i ukusni Bio extra džem  od aronije s limunom. Odlučila sam ga iskoristiti kao nadjev za tortu.


Biskvit
  • 4 jaja
  • 80 g šećera
  • 50 ml mlijeka
  • 1 žličica paste od vanilije
  • 120 g rižinog brašna
  • 2 žličice praška za pecivo
Izmiksajte jaja sa šećerom dok ne posvijetle i udvostruče obujam. Dodajte mlijeko i vaniliju pa kratko promiješajte. Dodajte rižino brašno i prašak za pecivo pa lagano umiješajte uz pomoć pjenjače. Kalup za tortu promjera 26 cm obložite papirom za pečenje, izlijte smjesu i pecite 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 170ºC. Pečeni biskvit pustite da se ohladi u kalupu pa odstranite papir za pečenje i prerežite na dva dijela.

Nadjev
Slatko vrhnje uz dodatak šećera izmiksajte u šlag. Odvojite 200 g šlaga pa ga pomiješajte s kiselim vrhnjem. Donju dio biskvita stavite na pladanj za posluživanje i premažite džemom. Oko biskvita stavite čisti obruč za tortu obložen papirom za pečenje pa dodajte kremu s kiselim vrhnjem. Pokrite drugim dijelom biskvita. Premažite preostalim šlagom i pospite ribanom čokoladom. Pustite da odstoji u frižideru preko noći.


Broj komentara: 6: