ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

Muffini s jabukama i cimetom

Muffine nisam već dugo radila, ali stvarno baš dugo. Pola godine je prošlo sigurno, ako ne i više. Pita me jednog dana Tamara kad ću raditi kakve muffine ili cupcakes. Bo, nit' imam ideju, nit' neke fora papirnate košarice. Za fora košarice se pobrinula ona i jako sam se iznenadila kad mi je poštar donio paketić koji mi je poslala. A unutra košarice kakve sam željela isprobati! Ne znam kako vama, ali meni oni klasične papirnate idu pomalo na živce. Ne pečem muffine  tako često i onda se s vremenom te papirnate košarice rašire pa se, kad se muffini u njima peku, naboraju oko rubova muffina. Tako da sam odustala od kupovine novih košarica. Ove koje sam dobila od Tamare su čvrste i sigurno se neće deformirati. Tijesto se nimalo ne lijepi za njih i kod mene su zaslužili čistu peticu za funkcionalnost. Dakle, nove košarice imam, ali još uvijek nemam ideju što napraviti. I tada je Jasna kao naručena objavila recept za muffine s jabukama, a kako nisam dugo radila muffine, planuli su u trenu.



  • 2 jaja
  • 100 g smeđeg šećera
  • 100 ml mlijeka
  • 100 ml jogurta
  • 70 ml ulja
  • 1/2 žličice ekstrakta vanilije
  • 1 veća jabuka (oguljena, očišćena i naribana)
  • 250 g glatkog brašna
  • 1/2 vrećice praška za pecivo
  • cimet prema ukusu
  • šećer u prahu (za posipanje)
Pjenjačom razmutite jaja sa šećerom. Dodajte mlijeko, ulje, jogurt i ekstrakt vanilije. U to umiješajte  cimet i prosijano brašno s praškom za pecivo te na kraju dodajte ribane jabuke. Smjesu rasporedite u papirnate košarice (recept je za 12 komada) koje napunite do 2/3. Pecite 15 - 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Prije posluživanja pospite šećerom u prahu.

31 komentar:

  1. Sjajno izgledaju u lijepim, visokim kosaricama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oduševljena sam s košaricama, nikad više one mekane papirnate

      Izbriši
  2. Ficaram tão lindos, eu adoro bolos com maça e canela
    Boa semana
    bjs

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ni ja odavno pravila, a kad pravim onda obicno bude neka slana varijanta. Ova kombinacija je sigurno preukusna.

    OdgovoriIzbriši
  4. I mene su mamili ti Jasnini mafini, pogotovo sto tamo pocinje sezona jabuka, pa verovatno mirisu do neba. A tvoji bas nimalo nisu jesenasti, nego bas onako prolecni:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su jabuke svevremenske, njih i banane ne vezujem uz niti jedno godišnje doba

      Izbriši
  5. odlične su, lijepo izgledaju a slika je za 5+

    OdgovoriIzbriši
  6. These look absolutely beautiful!
    Love your table, beautiful too!
    xo

    OdgovoriIzbriši
  7. odlično si ih iskoristila, krasno izgleda
    aaaaaaaaaa kad ćeš praline raditi? ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Da već sam ti na FB napisala da su ispali savršeni i stvarno jesu.

    OdgovoriIzbriši
  9. I mene po malo nerviraju obicne papirne korpice, pa muffine volim da pecem i u silikonskil kalupima kada nemam odgovarajuce korpice. I tvoji i Jasnini muffini deluju preukusno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam silikonske košarice, ali za potrebe bloga/fotografije je ljepše da su muffini servirani u nekim zanimljivim košaricama, a ove kartonske su stvarno fantastične

      Izbriši
  10. Vec su mi fino zamirisali sa slike, divne kosarice kao i sve ono sto je upakovano u njima.:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš lijepo izgledaju u ovim košaricama.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mi ih često radimo jer je djeca vole raditi, a i jednostavni su, još uz ovako lijepe košarice...mrak!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedno sam vrijeme baš često radila muffine (za doručak), a onda su pali u zaborav

      Izbriši
  13. Mafina zaista ima milion vrsta.Ovi tvoji su posebno lepi!

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Svatko radi na svoj način i koristi namirnice koje mu odgovaraju. Meni su se Jasnini muffini svidjeli, zato sam ih i napravila. Sigurno sam da su i ovi s linka ukusni, samo što ih ja nikad ne bih radila s margarinom

      Izbriši
    2. Svinjska mast, maslac, maslinovo i bučino ulje su masnoće koje svakodnevno koristim. Imam i bocu suncokretovog ulja koje rijetko koristim, samo ako je potrebno za kolače.
      Ne bih se složila da je margarin zdraviji od bilo kojeg ulja od sjemenki, ali o tome neću dalje raspravljati - svatko zna što je najbolje za njega i koju kvalitetu namirnica si može priuštiti

      Izbriši
  15. Look absolutely beautiful!!! I love these treats!!

    OdgovoriIzbriši