ponedjeljak, 17. veljače 2014.

Buhtle s marmeladom


U naslovu ovog posta sam slobodno mogla napisati najbolje buhtle na svijetu, jer je ovaj recept stvarno najbolji. Nikad ukusnije buhtlice nisam jela. Tijesto je savršeno! Tople ili hladne, jednako su ukusne (mada dajem malu prednost toplima). Stoga će se savršeno uklopiti kao dio ponude maškaranih kolača, a idealne su i za doručak. 


  • 500 g glatkog brašna
  • 7 g suhog kvasca
  • 1/2 žličice soli
  • 100 ml mlakog mlijeka
  • 100 ml mlake vode
  • 1 jaje
  • 2 žumanjka
  • 50 g šećera
  • 50 g rastopljenog maslaca (za premazivanje)
  • nadjev po želji (koristila sam marmeladu od marelica)
  • šećer u prahu (za posipanje)


Biti ću iskrena pa ću priznati da je za ovu priliku tijesto zamijesio i dignuo pekač za kruh. Ukoliko sve to radite ručno, u većoj zdjeli pomiješajte brašno s kvascem. Dodajte mlijeko, vodu, šećer, sol, jaje i žumanjke pa zamijesite tijesto. Tijesto oblikujte u kuglu, stavite u pobrašnjenu zdjelu, pokrijte prijanjajućom folijom i pustite da se digne. Dignuto tijesto premijesite i razvaljajte na prst debljine. Narežite na pravokutnike i na svakog stavite žličicu nadjeva. Formirajte loptice koje stavite u kalup za tortu obložen papirom za pečenje. Površinu tijesta premažite rastopljenim maslacem. Kalup pokrijte prijanjajućom folijom i pustite da se diže otprilike pola sata. Odstranite foliju pa pecite otprilike 30 minuta u pećnici zagrijanoj na 180ºC, dok ne poprime lijepu boju. Prije posluživanja pospite šećerom u prahu.



Broj komentara: 48:

  1. Predivno izgledaju, joooj baš su sjajne:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro vecer! Upravo citam Vas recept za buhtle, tijesto bi mi mjesao pekac. Molim Vas da mi objasnite kojim redoslijedom stavljate u pekac sastojke. Mozete mi i ponoviti receot. Strasno mi se jedu. Hvala vam unaprijed. Lijep pozdrav

      Izbriši
    2. Kao i za sve ostalo što se priprema u pekaču, pravilo je isto: najprije tekući sastojci, šećer i sol, zatim brašno i po vrhu kvasac. Staviti na program koji će zamijesiti i dignuti tijesto. Nakon što se tijesto digne, premijesiti i razvaljati na prst debljine. Daljni postupak po receptu kako gore piše.

      Izbriši
  2. a joooj kako su fine..... nije ti u redu da me ovako mučiš u vrijeme doručka ;-))))))
    prelijepo si ih napravila !

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju predivno. A i več dugo jih nisam jeo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Moja baka je radila savršene buhtle, ali mene, tada, kuhanje ili pečenje uopće nije zanimalo i tako je njezin recept jednostavno otišao s njom. Dodatno, pekla ih je sasvim običnoj roli na drva, pa je i to doprinosilo jedinstvenom okusu. Punjene s domaćim pekmezom od šljiva, nema boljeg kolača. Ove tvoje isto izgledaju divno i mislim da su zaista dobra alternativa krafnama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Peć na drva sigurno pridonosi poboljšanju okusa, ali na žalost, rijetko tko ju još ima u kući

      Izbriši
  5. Divno izgledaju! Skoro sam zaboravila na buhtle; idealno za dorucak ili za uzinu...

    OdgovoriIzbriši
  6. ja ću ti vjerovati na riječ, za razliku od tebe nikad ama baš nikad nisam jela buhtle!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E onda si u prednosti, isprobaš ovaj recept i odmah probaš najbolje buhtle

      Izbriši
  7. Divan Snjezin receptic, kod nas je isto omiljen, a tebi su uspele savrseno, samo sto ne zamirisu sa slike!:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Već se dugo pripremam napraviti buhtle, ove tvoje izgledaju savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
  9. super, super..hvala za receptić, uvijek imaš divna jela i kolače

    OdgovoriIzbriši
  10. Vjerujem da su jako fine. Pogotovo zato jer je tijesto pripremao pekač, a on stvarno radi čuda s tijestom. Nevjerojatno kolika je razlika u kvaliteti tijesta kad se miješa i diže u pekaču i onog kojeg radimo ručno. Pekač uvijek stvara idealne uvjete topline i nikad ga ne bole "ruke" :)
    Na slici se vidi da su ove buhtle dovršavale iskusne ruke, sve su gotovo jednake i lijepo oblikovane. Jako lijepa slika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bile bi jednake da sam ih slagala u pravokutni kalup, u okruglom je teško sve staviti i pogoditi razmak (barem meni).
      Pekač mi je super jer mogu obavljati druge poslove, dok on radi posao koji bih ja inače trebala

      Izbriši
  11. Ficou lindo e com recheio de geleia tem que estar uma delicia
    Bj

    OdgovoriIzbriši
  12. E u to sam se uvjerila da su najbolje po tom receptu,stvarno si ih savršeno prezentirala,vjerujem da ste uživali.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako su samo ovako perfektne! Prelijepo izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  14. predivne i baš bi to mogla biti zgodna večera...slike: vrh

    OdgovoriIzbriši
  15. Hello Tamara,

    I am not surprised if this cake is really the best, it looks so soft, so wonderful ! :)

    Cheers,

    Iasbel

    OdgovoriIzbriši
  16. Uvek dobrodošle! Izgledaju apsolutno savršene!

    OdgovoriIzbriši
  17. Uau, ficou bem fofinho e tentador.
    Bjs, Susana

    OdgovoriIzbriši
  18. I ja sam isprobala taj recept i zaista su odlične i posebne! Uglavnom volim isprobavati nove stvari, ali neke proverene recepte baš ne treba menjati. Npr. Majine Princes krofne i Reform tortu, Snježanine Čupavce i Buhtle... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od recepta za ove buhtle se ne mičem, isto tako kao ni od recepta za Majine princes krafne, i jedan drugi savršen

      Izbriši
  19. Krasne su a ovaj pekmez koji curi baš mami.

    OdgovoriIzbriši
  20. Super izgledaju! Ja baš volim s pekmezom od marelica i prvo smažem one iz sredine bez kore, te su mi najbolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inače ne volim rubove kolača, ali ovdje mi ne smeta puno korice

      Izbriši
  21. Mmmm, da mi je jedna sada...super ideja za pekač, uvijek gledam mamu kako tuče tijesto, a zapravo šta fali pekaču kad su se idealno dignule i super izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mom pekaču je to jedina namjena u posljednje vrijeme. Ne sjećam se kad sam zadnji put pekla kruh u njemu

      Izbriši
  22. Isprobala sam Snežine buhtle i znam da su dobre, ali sam takođe našla još nekoliko dobrih recepata za buhtle, koje mi obožavamo. Tvoje na slici prosto mame...za mene su najbolje buhtle sa džemom od kajsija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marmelada od marelica mi je uvijek dobitna kombinacija za dizana tijesta, mada nemam ništa protiv čokoladnog nadjeva

      Izbriši
  23. Ove buhtle su savršene, od kada sam isprobala Snježanin recept stalno ih po njemu radim. Ti si ih super napravila, izgledaju predobro, a slike su mi ovaj put nekako posebno lijepe, dođe mi da pružim ruku i odlomim jednu buhtlicu :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Poštovana, na kojem programu u pekaču to radite? Ja pečem samo kruh u njemu pa me strah da ne odaberem neki krivi program jer nemam više uputstva za pekač

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam poseban program koji samo zamijesi i digne tijesto. Koji pekač imate - možete na webu potražiti upute pa ih skinuti u pdf-u

      Izbriši
  25. Danas sam ih probala napravit i pre fine su.

    OdgovoriIzbriši