subota, 1. studenoga 2014.

Brownie bottom cheesecake


Za goste uvijek pripremim neki desert. Ovog puta slastica je za virtualne goste, drage prijateljice blogerice koje će do kraja godine istraživati moj blog u okviru igrice FBI rukavice. Nadam se da ćete pronaći recepte koji će vam biti zanimljivi. Za sva pitanja i nedoumice, stojim vam na raspolaganju. Dobrodošle!



Moj prvi pokušaj testiranja brownie i cheesecake okusa u jednom desertu završio je djelomičnim nezadovoljstvom - cheesecake sloj je bio gotovo nepostojeći. Zato, čim sam vidjela recept za brownie bottom cheesecake, znala sam da ću ga uskoro isprobati. E ovdje je sloj cheesecakea puno deblji. Roxana je koristila kalup promjera 22 cm, dok sam ja svoj napravila u kalupu promjera 26 cm pa su slojevi, a i sam kolač, nešto niži.

Brownie sloj
  • 115 g maslaca sobne temperature
  • 115 g tamne čokolade narezane na komadiće
  • 170 g šećera
  • 2 jaja
  • 60 ml mlijeka
  • 120 g glatkog brašna

Na pari otopite maslac i čokoladu. Maknite s vatre i umiješajte šećer. Pustite da se malo ohladi pa dodajte jaja i mlijeko te miksajte dok se sastojci ne povežu. Brašno umiješajte na najnižoj brzini. Kalup za tortu promjera 26 cm obložite papirom za pečenje. Izlijte brownie smjesu i pecite 25 minuta u pećnici zagrijanoj na 175°C. Izvadite iz pećnice, a temperaturu pećnice smanjite na 160°C. Pripremite cheesecake sloj.


Cheesecake sloj
  • 500 g krem sira
  • 120 g šećera
  • 3 jaja
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 120 ml grčkog jogurta

Izmiksajte krem sir, grčki jogurt i šećer. Dodajte jaja i ekstrakt vanilije i miksajte dok ne dobijete glatku smjesu bez grudica. Izlijte na ispečeni brownie sloj pa pecite 25 - 35 minuta dok površina ne očvrsne. Stavite preko noći u frižider. Dekorirajte čokoladnim strugotinama i poslužite uz čokoladni umak. Čokoladni umak možete napraviti tako da zagrijete 150 ml slatkog vrhnja do vrenja pa prelijete preko 100 g tamne čokolade narezane na komadiće i miješate dok se čokolada ne otopi.

Broj komentara: 39:

  1. É aquilo a que chamo combinação dos deuses.
    Ficou lindo e imagino que uma delicia
    bj

    OdgovoriIzbriši
  2. Wonderful combination!! Love chocolate and love cheesecake. Catherine

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, i ja sam vec imala jedan neuspješni pokušaj brownie cheesecakea, al ovaj tvoj izgleda fantasticno. Mozda bih bas njega mogla isprobati :). U svakom slučaju, veselim se istraživanju tvog bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onaj prvi je bio fini, ali nikako nije mogao nositi cheesecake naziv kad je tog dijela bilo u tragovima

      Izbriši
  4. Lijepo; potrudicu se (biti lojalan prijatelj), iako ne ucestvujem u igricama.
    Drugi pokusaj sa cheesecake-om izgleda bozanstveno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Iako cheesecake nešto baš i ne ljubim, ovaj tvoj me je odvah zadivio. Moram priznati, probala bih:) Divan je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj je drugačiji od onog klasičnog, mada obožavam i tog klasičnog, pogotovo ako je poslužen uz ukusni preljev od voća

      Izbriši
  6. baš mi je drago da je tvoj blog izabran za istraživanje u sklopu fbi rukavica, i sama zna često zaviriti na njega u potrazi za receptom ili idejom. sličan brownie sam već isprobala i jako mi se svidio

    OdgovoriIzbriši
  7. Brownie and cheesecake...ain't the combination just heavenly?! I would love a small slice for my afternoon tea.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovaj put ti je uspijelo, jer zaista izgleda odlično.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala na lepoj dobrodoslici, sigurna sam da cemo uzivati naredna dva meseca isprobavajuci tvoje receptice.:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala na dobrodošlici, jedva čekam virnuti isprobavati tvoje receptiće

    OdgovoriIzbriši
  11. Hm, dobrodošlica je baš prava i slatka! :) Biće baš izazovno isprobavanje u narednim mjesecima, ali sam sebi obećala da počinjem na vrijeme! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da samo znaš koliko sam si puta obećala (i naredila) to isto, pa ... Ali uvijek nadobudno odmah po objavi bloga koji se istražuje pregledam cijeli blog i odlučim što ću isprobati. Samo taj dio s izradom mi ponekad malo šteka :D

      Izbriši
  12. I ako ne ucestvujem u svim igricama, osecam se pozvanom kod tebe u goste! Cheesecake je divan,bas po nasoj meri:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će mi drago ako budeš sudjelovala. Btw, jesi i ti nestrpljiva kao i ja po pitanju nove teme za Daring bakers?

      Izbriši
    2. Nemam pojma sta se dogadja, ali sto duze traje neizvesnost, sve sam vise zaintrigirana:)

      Izbriši
    3. Otkako je Lis preminula prošle godine, mislim da se nije ustalila jedna osoba koja objavljuje izazove pa imaju organizacijskih problema. Stalno virkam na stranicu, ali eto - opet ništa :(

      Izbriši
  13. Hvala na dobrodošlici, baš se veselim istraživanju tvoga bloga.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čestitam i baš me veseli da je tvoj blog izabran za istragu! Brownie cheese jako dobro izgleda, najviše volim slatke dobrodošlice :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala ti na lijepoj dobrodošlici, istraživanje i isprobavanje je već započelo, a ovaj divni brownie cheesecake je predobar !

    OdgovoriIzbriši
  16. Oh! You have won my heart with this recipe. So philosophical as well. Thank you. Congratulations on scoring on Spicy Foodies November Recipe Roundup! I'll be back.

    OdgovoriIzbriši
  17. Dok se gornji ispeče, donji izgori. Tvrdim na temelju današnjeg iskustva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao što se kolač prepekao. Ja stvarno nisam imala nikakvih problema. Jeste smanjila temperaturu pećnice nakon dodavanja gornjeg sloja?

      Izbriši
  18. Da li u kremu idu cijela jaja ili samo zumanjak?

    OdgovoriIzbriši