utorak, 13. svibnja 2014.

Cheesecake brownies


Nedavno sam gledala emisiju u kojoj je Rachel Allen pripremala cheesecake brownies. Kako mi je taj desert već duže vrijeme na listi za isprobati, Rachel me je konačno potaknula da ga napravim pa sam odlučila isprobati njezin recept. Brownie dio je klasika, ali ukoliko se želi opravdati cheesecake iz naziva, mislim da bi te smjese trebalo biti puuuuuuuuno više. Ovako ispada više kao neki brownies s dekorativnim vrhom.


Za brownie smjesu
  • 100 g maslaca narezanog na kockice
  • 200 g tamne čokolade, sitno sjeckane
  • 125 g šećera
  • 3 jaja
  • 75 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1 žlica kakaa
Na laganoj vatri otopite maslac i 100 g čokolade. Maknite s vatre pa dodajte šećer, sol i jaja pa miksajte dok se sastojci ne povežu. Umiješajte prosijano brašno s kakaom i praškom za pecivo pa dodajte 100 g nasjeckane čokolade (ili čokoladnih kapljica). Smjesu izlijte u lim dimenzija 20 x 20 cm obložen papirom za pečenje.


Za cheesecake smjesu
  •  200 g krem sira
  • 2 žumanjka
  • 75 g šećera
Miksajte zajedno sve sastojke dok ne dobijete glatku smjesu. Uz pomoć žlice rasporedite hrpice cheesecake smjese po brownie smjesi (koja se već nalazi u limu). Uz pomoć drvenog štapića ili noža pomiješajte te dvije smjese tako da dobijete mramorni efekt. Pecite 30 - 35 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Pazite da ne prepečete smjesu - kada drveni štapić zabodete u sredinu, treblo bi ostati malo vlage na njemu (ukoliko izađe čist, smjesa je prepečena).

Broj komentara: 30:

  1. Odgovori
    1. Ukusno je, ali da se opravda naziv recepta, trebalo bi barem poduplati cheesecake smjesu

      Izbriši
  2. Ovo izgleda super. Baš bi sada jedan komadič ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Just so good!! Blessings, Catherine

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam imala prilike probati sir u kombinaciji,ali odlična ideja,sigurno je ukusno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan kolačić, možda bi moglo biti malo više sirne smjese , ali vjerujem da je i ovako ukusan !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebalo bi poduplati sirnu smjesu. ali i ovako je ukusno

      Izbriši
  6. Probala sam klasican brownie, a ovaj mi je odavno na spisku zelja :) Tvoj fenomenalno izgleda:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se slučajno odlučiš za ovaj recept, poduplaj sirnu smjesu

      Izbriši
  7. Odlična kombinacija. Prvi puta čujem za Rachel Allen. Gdje gledaš njene emisije? Odoh je proguglati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bile su na HTV-u u neko glupo vrijeme (oko 13 sati) tako da nisam gledala sve emisije

      Izbriši
  8. Jako mi se sviđa kombinacija, super izgleda ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja fora kombinacija-jako dobro izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  10. Joj Rachel! sjećam se kad sam prvi put slučajno naletila na njenu emisiju, mislila sam da je to marta stewart iz mlađih dana :D Inače, šteta kaj su te emisije samo ujutro. Ovaj brownie efektno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, termin je bio baš katastrofa, svega par emisija sam ulovila

      Izbriši
  11. Jako dugo ih nisam pravila; ovi tvoji sa sirom prosarani, izgledaju bas izazovno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Moram priznati da nikad nisam pravila brownies, možda je vrijeme da probam i to baš ovaj tvoj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jamie Oliver ima recept za najbolje brownies, fantastični su http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2013/07/brzinski-brownies-by-jamie-oliver.html

      Super mi je i ovaj brownie tart http://cake-cookie-pie.blogspot.com/2011/09/brownie-tart-punjen-ganache-kremom.html

      Izbriši
  13. Se ve delicioso¡¡¡¡¡ tengo que prepararlo me encanta,abrazos

    OdgovoriIzbriši
  14. One of the best brownies I have seen in a long time! Well done!

    OdgovoriIzbriši
  15. Mmmm ..ma kako je to zanimljivo! Bravo, zelim probati!

    OdgovoriIzbriši