nedjelja, 11. kolovoza 2013.

S & S muffini

Već dugo nisam radila muffine pa sam se odlučila napraviti S & S, odnosno slanu i slatku verziju. Slatki recept sam pronašla kod Tamare na blogu i ove muffine želim isprobati otkad ih je objavila. Volim muffine, volim voće, volim cheesecake i volim mrvičasti posip - stoga, zašto ne isprobati kakvog je okusa sve zajedno. Po meni odličnog!



Slatki cheesecake muffini s malinama i mrvičastim posipom
  • 2   1/4 šalice brašna
  • 1/2 + 1/4 šalice šećera
  • 2 žličice praška za pecivo
  • 1/4 šalice ulja
  • 1 šalica mlijeka
  • 1 veće jaje
  • 250 g malina
  • 200 g krem sira
  • 2 žličice šećera u prahu
  • 2 žlice maslaca


Za hrskavi posip pomiješajte 1/4 šalice šećera i 1/4 šalice brašna pa u mješavinu utrljajte maslac. U posudi razmutite jaje. Za cheesecake sloj, u manjoj zdjelici pomiješajte krem sir i šećer u prahu pa dodajte žlicu razmućenog jaja i dobro promiješajte. Za muffine, pomiješajte preostalo brašno sa šećerom i praškom za pecivo. U posudu u kojoj je ostatak razmućenog jaja dodajte ulje i mljeko pa promiješajte. Dodajte mješavinu s brašnom i pomiješajte tek toliko da se sastojci sjedine. Kalup za muffine obložite papirnatim košaricama. Svaku košaricu napunite jednom žlicom smjese za muffine. Na smjesu poslažite maline, koje prekrijte sa po jednom žlicom cheesecake smjese, te po vrhu pospite hrskavim posipom. Pecite otprilike 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Pečene muffine izvadite iz metalnog kalupa i pustite da se ohlade na rešetki.


Kao osnovni sastojak za slanu verziju sam izabrala tikvice. Na kraju se ispostavilo da tikvice nisu bile glavna zvijezda. To je mjesto pripalo vrlo jednostavnoj namirnici - brašnu. I to ne bilo kakvom, već onom iz mlina. Kad sam pojela prvi muffin prisjetila sam se naših starih i kako je jedino brašno koje su oni poznavali bilo ono iz mlina. A evo ga danas u mojoj kuhinji i razmišljam da mu napišem odu, jer se niti jedno brašno na polici trgovačkog centra ne može usporediti s njime.

Slani muffini s integralnim brašnom, tikvicama i pršutom
  • 3 manja ili 2 velika jaja
  • 230 ml mlijeka
  • 300 g integralnog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/2 žličice soli
  • 100 ml maslinovog ulja
  • 3 režnja češnjaka
  • 50 g svježe ribanog parmezana
  • 1 manja tikvica (naribana i ocijeđena)
  • 50 g pršuta sitno narezanog

Pomiješajte brašno, prašak za pecivo i sol. Izmiksajte jaja i dodajte mlijeko. Dodajte ulje i mješavinu s brašnom pa miješajte pjenjačom tek toliko da se sastojci povežu. Lagano umiješajte tikvice, parmezan, sitno sjeckani češnjak i pršut. Kalup za muffine obložite papirnatim košaricama. Svaku košaricu napunite smjesom (ispunite maksimalno 2/3 košarica). Pecite 15 - 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C (provjerite čačkalicom da li su pečeni). Pečene muffine izvadite iz metalnog kalupa i pustite da se ohlade na rešetki.

32 komentara:

  1. gostei de ambas as versões estão lindos.
    Bjs

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični su jedni i drugi, a muffini su meni uvijek prvi kad treba nešto na brzinu

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlične su obje varijante,prvo se zaslaniš,onda ovi slatki dođu kao desert..super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još nikad u jednom obroku jela slane pa slatke muffine, ali vrijedilo bi i to probati

      Izbriši
  4. hvala ti na isprobavanju mog recepta, drago mi je da su ti se svidjeli!

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgledaju divno i jedni i drugi; uvijek bih ipak radije izabrala slanu verziju; cesti su i zgodni kao mobilni rucak mojih djecaka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš su slatki, ovi cheesecake su mi super, još nisam probala takvu verziju, zato me i mame :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super! Baš volim mafine i slane i slatke.
    Interesantna su mi oba recepta al pošto sam slaniš tip, ovima sa tikvicama dajem prednost:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su ovi slani bili pravo iznenađenje zbog kvalitete brašna

      Izbriši
  8. Odlični su i jedni i drugi! Ja baš volim mafine, malo više slane ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam više za slatke, mada su me ovi slani u potpunosti osvojili

      Izbriši
  9. Bas su slatki, mislim da bih prvo krenula od slanih, pa se onda malo zasladila ljupki kolacicima sa malinama, pa onda krenula iz pocetka.:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Prefino izgledaju i slatki i slani :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uvijek dobrodošli recepti za goste koji se ne najave dovoljno rano;)

    OdgovoriIzbriši
  12. iskreno, dugo sam odbijala praviti muffine ali, u zadnje vrijeme baš uživam praviti ih...sviđa mi se sve kod njih...nisu ameri ludi..
    i ne znam koje bih prije odabrala od ovih tvojih...ja jako volim slane muffine a dobri su mi i ovi s cheesecake smjesom i još mrvičasti posip po njima...baš ne znam od kojih bih krenula :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne radim ih često, a recepti su stvarno zahvalni zbog jednostavnosti i brzine

      Izbriši
  13. Odlicni su. Predivno si ih prezentovala, a slani su mi jako zanimljivi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Uf, kako dobro izgledaju. Ja bih kako red nalaže, prvo slane pa onda slatke:) Divne fotkice.

    OdgovoriIzbriši
  15. I jedni i drugi su odlični, ali ovi slatki sa malinama su me baš oduševili. Moje omiljeno voće u finom kolačiću! :)

    OdgovoriIzbriši
  16. He visitado tu blog y me encanto, emq quedo por aqui, te invito a que me visites en http://madamenaroa.blogspot.com/saludos desde Uruguay

    OdgovoriIzbriši