ponedjeljak, 17. listopada 2011.

Rolada od maruna


Ove se godine bablje ljeto dobrano produžilo i već je postalo monotono. Ali, konačno je tu! Pravo jesensko vrijeme, baš kakvo sam priželjkivala. Godišnjem dobu u čast, složila sam košaricu s plodovima jeseni i jedino što još nedostaje za pravi ugođaj su jesenske boje na krošnjama. 


Predvečer se temperatura spušta i u kući više nije ugodno pa smo otvorili sezonu grijanja. Ugodno je toplo, taman da mogu biti u kratkim rukavima. Uživam! Ugođaju doprinosi i zvuk bure, odnosno njezno karakteristično "zavijanje". Bura mi je najdraži vjetar. Volim šetati po buri, a takvo vrijeme je u mom slučaju idealno za razbistriti misli. I što bolje paše uz ovakvo vrijeme od maruna/kestena? 

  •  4 jaja
  • 2 žlice mlake vode
  • 125 g šećera
  • 150 g pasiranog maruna/kestena
  • 50 g gustina
  • 20 g kakaa

Izmiksajte žumanjke s vodom i šećerom u svijetlu kremu. Dodajte pasirane marune, gustin i kakao. Vilicom lagano umiješajte snijeg od bjelanjaka. Veći lim za pečenje obložite papirom za pečenje na kojeg izlijte smjesu. Pecite 10 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C. Pečen biskvit preokrenite na kuhinjsku krpu posutu šećerom. Odstranite papir zapečenje i zarolajte uz pomoć krpe. Stavite na rešetku i pustite da se ohladi.

  • 350 g maslaca sobne temperature
  • 350 g šećera u prahu
  • 2 žlice ruma
  • 2 vanilija šećera
  • 500 g pasiranog maruna/kestena

Miksajte maslac sa šećerom pa dodajte vanilija šećer, rum i marun. Odmotajte roladu i po želji po biskvitu pošpricajte malo ruma. Četvrtinu kreme ostavite sa strane, a ostatak razmažite po biskvitu i ponovno zarolajte u roladu. Preostalom kremom premažite vanjsku stranu rolade i pospite strugotinama čokolade. Roladu se također može preliti čokoladnom glazurom. Stavite preko noći u frižider.

Broj komentara: 29:

  1. Ljubitelj sam kestena i maruna i definitivno bi mi dobro dosla bar jedna roladica. Super su!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno izgleda i rolada i prizor kasnog jesenjeg popodneva.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si nam bas bila vredna, ova rolada prefino izgleda...ali takvom brzinom postavljas nove receptice, da jedva stizem sve da ih ispratim, hihihi...;)))
    p.s. svidjaju mi se sve fotke, i rolada sama na tanjiru ali i u drustvu ovih "bockavih" loptica tako simpaticno razmestenih preko drvene podloge (ma, cini mi se da svi imate te podloge, moracu da nabavim i sebi jednu!;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super izgledaaaa! Još samo vatrica i dekica! :lux:

    OdgovoriIzbriši
  5. Mnogo je lep ovaj rolat, a i opis rane jeseni uz zvuke bure - izgleda mi kao da je i ja čujem, a mora nigde u blizini, osim na razglednicaama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jednom davno, pravila sam neki rolat od maruna, ali se nije pekao. Ovaj mi se cini izuzetnim...a imam i konzervirani pire ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lijepo izgleda. Samo me zanima obzirom da si pekla u velikom limu za pečenje, kako imaš tako malo biskvita, jesi odrezala trake sa strane?

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala!


    Milena, više sreće drugi put ;-)

    Suzana, ova jesen me baš inspirira

    Mignonne, najrađe bih svaki dan radila neki kolač :) Za sve propušteno postoji arhiva bloga ;-) Što se podloge tiče, baš sam zadovoljna kako mi je ispala, a ova strana mi je posebno draga

    Lil's garden, dekica i vatrica bolje pašu uz pečene kestene

    Opasna, drago mi je da sam ti toliko vjerno uspjela dočarati buru

    Jasna's kitchen creations, radila sam i nepečenu roladu i dobra je, ali draža mi je ova pečena

    Anonimno, što znači "tako malo biskvita"? Ako misliš da je tanak, pogledaj sastojke pa ćeš vidjeti da drugačiji niti ne može biti. Ako misliš da je premalo savijena rolada, to je zbog puno kreme, sasvim bi drugačije izgledalo da je tanak sloj kreme.

    OdgovoriIzbriši
  9. Rolada je savršena, no kada se sjetim da bi trebalo kuhati i guliti i pasirati kestene, ne, ne. Radije bih k tebi na nekoliko rolova! Ja ti pak obožavam jugo, velike valove, njegovu mekoću i općenito vlažnost:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. roladu od kestena obožavam, krasna je! Kod nas nema bure, ali je također otvorena sezona grijanja :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Rolat izgleda baš fino,a i slike su predivne.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uh, odmah mi se jede nešto kestenjasto. Ova rolada fenomenalno izgleda! Pospremam recept! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. mene baš ne veseli dolazak jeseni i početak grijanja (treba plačat plin!), ali pečenje kestena me veseli ;)
    iako nisam ljubitelj kestena u ovakvom obliku, rolada mi se dopada

    OdgovoriIzbriši
  14. Fino ,fino baš nas inspiriraš s kesten receptima.

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala!

    Κάθαρσις, ne spominji mi guljenje i pasiranje, uh!

    Tamara, danas je već hladnije i ne bih se bunila da sam se ustala u zagrijanu kuću.

    Irena, a tek kako je ukusna ...

    Rea, nadam se da će ti se svidjeti

    Ninakuhinja, mi se grijemo na drva i dio popilimo u svojoj šumi, tako da je trošak podnošljiv

    Dilajla, kad krenu kesteni zanemarim svo ostalo jesensko voće, iako ga volim

    OdgovoriIzbriši
  16. Ah, jesen je stvarno stigla :) Baš fino izgleda ova roladica :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam jesen upravo zbog boja i pečenih kestena! Tu kod nas se kesteni slabo prodaju, ali svake jeseni jedan čovjek na ulici prodaje pečene marune i tako otkako sam bila dijete, a to je nešto što te vraća u djetinjstvo i uspomene. Možda zbog toga volim kestenje i sve od kestena. Ne, krivo sam se izrazila. Luda sam za kestenima!! Ovo je prekrasno :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Nikad je nisam radila a obožavam je.
    Uvijek se veselim marunadi u Lovranu, tamo obavezno kupim nekoliko roladica i tako zadovoljim ljubav prema kolačima od kestena:)
    Tvoja rolada fantastično izgleda, sve pohvale!


    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam bas ljubitelj kestena u kolacima, ali mogu ih pojesti:) Ali, ova tvoja rolada izgleda tako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  20. Blago vama na marunima, kod nas ove godine slabo rodili i obični, a maruna na placu ni traga. Krasna ti je rolada.

    OdgovoriIzbriši
  21. Bas smo sada na moru jeli peceno kestenje u zavetrini od bure, na suncu...divno popodne!

    Svidja mi se rolada, volim kolace sa kestenpireom.

    OdgovoriIzbriši
  22. Hvala!

    MilaJeDraga, evo jesen je stvarno stigla, očekujemo kišu

    Vera, kesteni su mi prava asocijacija na jesen

    Maja, i ja sam luda za kestenima, a isto tako sam i luda kad u šutu očistim i propasiram par kila :)

    Zondra Art, ne znam da li je istina, ali priča se da je većina kolača na marunadama napravljena s fažolom ili krompirom. Čak imamo doma jedan recept za kolač od kestena s krompirom (bez kestena), ali ga nisam radila

    Sweet Corner, nisam ni ja ljubitelj baš svakog kolača s kestenom, ima nekih kolača koji djeluju dosadnjikavo i ne mame na još

    Dunja, nisam svakodnevno u tom kraju, ali oni koji žive s marunima isto pričaju o slabom urodu

    Knjiški Moljac, kesteni i bura su moja najdraža kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  23. Peceno kestenje obozavam, ali u kolacima ih do sad nisam jela. Roladica zvuci interesantno, a o ukusu cu kada budem nesto slicno probala, a vreme je :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Super fotke, i fenomenalan jesenji desert! Jako mi se dopada... A iz tvog posta zakljucujem da i ti volis jesen koliko i ja... :) Sto se mene tice - leto je napokon proslo! :)

    OdgovoriIzbriši
  25. ajme, koliko kreme od kestena!!! ovo je fantazija!

    OdgovoriIzbriši
  26. vec sam spomenula da ne volim kestene, ali ovo izgleda tako primamljivo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Miris i okus kestena jako volim i jedva čekam njihovu sezonu. Osim što ih volim pečene volim i razne slastice sa njima, a tu je onda neizbježna kesten rolada. Tvoja mi je odlična, baš je bogato punjena. Super !

    OdgovoriIzbriši
  28. Ana, nećeš se razočarati kad probaš

    Miki, slažem se s tobom

    Tamara, poznata sam po tome da volim pretjerati s nadjevom

    Just Cake Girl, hvala

    Branka-by B, mene su maruni toliko zaludili da se nisam ni pogledala ni jabuke ni kruške

    OdgovoriIzbriši