srijeda, 15. siječnja 2020.

Bez glutena: Majine projice

Ne znam što su projice niti kakav okus trebaju imati, ali ove Majine su savršene. Recept sam si već ranije spremila, još kad je stavila fotku na instagram, ali nikako da dođu na red za isprobavanje. Sad sam ih konačno napravila i već su mi postali najomiljenija slana grickalica. Jednostavna izrada, lako pamtljiv recept, savršeno hrskava korica koja krije mekanu i sočnu unutrašnjost.... Već razmišljam što ću sljedeći put dodati u tijesto, a svakako ću isprobati i Majine prijedloge.

  • 150 g feta sira
  • 150 ml tekućeg jogurta
  • 3 jaja
  • 150 g rižinog brašna (koristila sam integralno brašno)
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 75 ml ulja
Feta sir zdrobite vilicom. Umiješajte jogurt i jaja. Dodajte brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu pa dobro promiješajte. Umiješajte ulje i eventualne dodatne okuse (mladi luk, poriluk, vlasac, šunku, itd.). Smjesu rasporedite u kalupe za muffine skoro do vrha, koje prethodno ne treba namastiti. Pekla sam u kalupu za mini muffine i dobila 30 komada, a u kalupu klasične veličine smjesa je dovoljna za 12 komada. Pecite 20 minuta u pećnici zagrijanoj na 200°C ukoliko radite u kalupu za mini muffine ili 30 minuta u kalupu za klasične muffine. Projice odmah izvadite iz kalupa i ohladite na rešetki. Probajte odoljeti toplima, ja nisam uspjela :)

3 komentara: