petak, 7. ožujka 2014.

Gost post - La cuisine creative i Scones s komadićima čokolade

Kada bi me netko pitao kod koje blogerice želim otići u goste u njezinu kuću, bez razmišljanja bih odgovorila - kod Lane. Ukoliko ne pratite njezin blog La cuisine creative, dovoljno je da ga kratko pregledate i postat će vam jasno zašto sam izabrala baš nju. S druge stane, ako redovito pratite njezin blog, ne moram vam ništa objašnjavati, vjerojatno ste i sami osjetili domaćinsku atmosferu i osvojili su vas prekrasni recepti i fotke. S obzirom da ne živimo blizu, nije mi preostalo ništa drugo nego da Lanu pozovem da gostuje na mom blogu. Moram priznati da se ovakvoj delikatesi nisam nadala, točno me je pogodila "u žicu" - slatki doručak!



Pre nekog vremena, Tamara me je pitala da li bih želela da budem gošća na njenom blogu. Obradovala sam se pozivu i odmah počela da razmišljam šta bih fino mogla da na pravim i "ponesem" u goste. Doduše, malo je potrajalo dok sam smislila, jer su mi na pamet padale razne kiflice i kolači. Međutim, kako sam nedavno "otkrila" recept za scones, pogačice od prhkog testa koje Englezi rado serviraju za doručak, i načisto se oduševila ukusom i jednostavnošću pripreme (ne znam kako ih samo ranije nisam isprobala), setila sam se odmah Tamare i pomislila da bi joj se dopale, a isto tako i vama :



  • 350 g brašna
  • 1 kašičica praška za pecivo
  • 100 g šećera
  • 100 g maslaca
  • 100 g seckane čokolade
  • 1 jaje
  • 100 ml mleka
  • prstohvat soli
  • 1 jaje za premazivanje

Izmešati brašno, prašak zapecivo, šećer i malo soli. Čokoladu naseckati na sitne kockice i umešati u brašno. Hladan maslac iseći na kockice i razmiviti u brašnu da se naprave grudvice. Dodati 1 jaje i mleko i brzo skupiti u testo bez puno mešenja. Oblikovati loptu, malo rastanjiti u krug i iseći na 8 trouglova. Poređati na pleh preko papira za pečenje, po želji premazati umućenim jajetom i peći na 180ºC 15 - 20 minuta. Gotovo pecivo će spolja dobiti hrskavu rustičnu koricu, a iznutra će ostati divno mekano. Grickati uz čaj ili belu kafu ujutru za doručak, užinu ili večeru.


Napomena: Pecivo možete napraviti i sa integralnim brašnom, a umesto čokolade može se dodati sveže ili smrznuto voće. Veoma je ukusno napraviti scones i u slanoj varijanti sa sirom, pancetom i svežim začinskim travama. Prijatno grickanje! :)

Broj komentara: 37:

  1. Samo sa provirila da te pozdravim, hvala ti puno na pozivu i na tako srdacnoj dobrodoslici, drago mi sto makar ovako virtuelano mozemo zajedno popiti kaficu, a nadam se jednog dana i zapravo.:))) Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam :) Hvala ti još jednom na finom doručku!

      Izbriši
  2. Krasan dorucak!!
    I ja bi kod Lane u goste!
    Ja obicno radim scones s vocem a ovi s cokoladom su neodoljivi

    OdgovoriIzbriši
  3. e ovo moram da probam, prepisujem
    moram da ti pohvalim i buhtle, stvarno su izuzetno mekane ispale,a prvi put sam ih pekla, hvala
    lp Klaudija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recept za buhtle nije moj, ali drago mi je da te moj post potaknuo da ih napraviš i da su ti se svidjele, jer je stvarno odličan!

      Izbriši
  4. Ja naravno glasam za slane ali ni ovi slatki nisu loši po neki put :-) Unuk bi se baš obradovao!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm, stvarno sam u dvojbi - možda ipak mala prednost slatkima :D

      Izbriši
  5. Ficaram lindos nesse formato.
    Eu costumo fazer redondos
    Bom fim de semana
    bj

    OdgovoriIzbriši
  6. Mmmm, savršeni skroz na skroz! Obožavam ova peciva i stvarno su gotova dok trepneš! Potpuno se slažem sa tobom što se tiče opisa Laninog bloga - mnogo volim da svratim tamo i uvijek mi bude teško da još nešto ne pogledam kad dođem da vidim šta je novo objavila. Stvarno mjesto na web-u od povjerenja! Pozdrav i za domaćiću i za gošću! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno se brzo radi i bude fino i i toplo, taman za vikend doručak

      Izbriši
  7. slsžem se s tobom! kod Lane ne znam što bih prije izabrala za probu, možda je i to razlog moje lijenosti što nikako da isprobam nešto s bloga, sve je jako primamljivo :)
    sconesići su divni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto sam već isprobala, ali ne i sve sa spiska, samo mali dio, a da stvar bude bolja, na spisak stalno dolaze novi recepti

      Izbriši
  8. Kod Lane je uvijek lijepo, dobro, ugodno, i najradije bih se uselila za trajno u njezinu kuhinju. Drago mi je da si je ugostila, a sconesi koje nam je Lana pripremila su odlični, tako dobro izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da nas dosta slično razmišlja po pitanju njezinih recepata/bloga, što samo potvrđuje njezinu kvalitetu

      Izbriši
  9. Divni su! Gladna sam, a sve same divote na ekranu!

    OdgovoriIzbriši
  10. I ovi i oni njeni slani deluju neodoljivo. Ja bih rado na sconse i kod tebe i kod nje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. tako je...i kod mene bi bila prva na listi....da, zaista je teško odabarti što isprobati s njenoga bloga kada ima more predobrih recepata...
    a sconesi koje nam je ona priredila su primamljivi,....zaista...veliki pozdrav za obje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što god sam isprobala, bilo je odlično tako da samo treba krenuti u isprobavanje

      Izbriši
  12. Slazem se s uvodom u potpunosti :) Predivni scones!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kod Lane je sve dobro i predobro, puno toga sam probala a još puno me toga i čeka. Sconesi jako dobri.

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako volim Lanu, njene recepte i slike. Jedna i druga ste odabrale odlične recepte.

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličnog gosta si odabrala, ni sama ne bih bolje;)

    OdgovoriIzbriši
  16. Genijalni su,toliko volim ovakva peciva sa dodatkom čokolade,uhh samo bih poželjela sada koje!

    OdgovoriIzbriši
  17. I ja obožavam njezin blog, odličnu si gošću odabrala.
    Ona uvijek spremi nešto savršeno a recepti su joj toliko dobri da bi sve isprobala :)

    OdgovoriIzbriši