petak, 27. prosinca 2013.

Daring Bakers December 2013 - Let's make whoopie challenge


The December Daring Bakers' Challenge had us all cheering - the lovely and talented Bourbonnatrix of Bourbonnatrix Bakes was our hostess and challenged us to make fun, delicious and creative whoopie pies! Delicious little cake-like cookies sandwiching luscious filling in any flavors we chose... What else is there to say but "Whoopie!" I decided to make classic chocolate whoopie pies with mascarpone filling. Thanx Burbonnatrix for the wonderful challenge!


Whoopie pies (8 large or 16 small)
  • 115 g butter
  • 150 g brown sugar
  • 1 teaspoon baking powder
  • 1/2 teaspoon baking soda
  • 3/4 teaspoon salt
  • 1 teaspoon vanilla extract
  • 1 large egg
  • 45 g cocoa
  • 285 g all purpose flour
  • 240 ml milk
Preheat oven to moderate 180°C. Ligltly grease two baking sheets. In a large mixing bowl beat together the butter, brown sugar, baking powder, baking soda, salt and vanilla till smooth. Add the egg again beating till smooth. Add the cocoa stirring to combine. Add the flour to the batter alternately with the milk, beating till smooth. Scrape down the sides and bottom of the bowl and beat again briefly to soften and combine any chunky scrapings. Drop the dough by the 1/4 cupful onto the prepared baking sheets, leaving plenty of room between the cakes. Bake the cakes in a preheated moderate oven for 15 minutes (till they are set and firm to the touch). Remove them from the oven and cool on the pans. 

Mascarpone filling
  • 250 g mascarpone
  • 100 g white chocolate, melted
  • 100 ml heavy cream
  • 2 tablespoons sugar
Whip heavy cream with sugar. Add melted chocolate and mascarpone and whisk until combine. 

Assembly
Pipe filling (using a pastry bag with Wilton no. 1M tip) onto the flat side of half the cakes. Top with the remaining cakes, flat side towards the filling.


Već duže vrijeme mjerkam whoopie pies, ali nikako da dođu na red. Zato sam se oduševila kada ih je Bourbonnatrix koja piše blog Bourbonnatrix Bakes zadala za ovomjesečni izazov. Vjerojatno ih je blogericama vani puno lakše napraviti, budući da postoje specijalni kalupi i/ili imaju mjerice/žličice uz pomoć kojih vade smjesu. Kad sam shvatila da mi je količina koja stane u žlicu za sladoled prevelika, punila sam ju do pola i dobila koliko toliko zadovoljavajući izgled.

Whoopie pies (8 velikih ili 16 manjih)
  • 115 g omekšalog maslaca
  • 150 g smeđeg šećera
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 3/4 žličice soli
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 1 veliko jaje
  • 45 g kakaa
  • 285 g glatkog brašna
  • 240 ml mlijeka
U velikoj zdjeli miksajte maslac sa šećerom, uz dodatak praška za pecivo, sode bikarbone, soli i ekstrakta vanilije. Dodajte jaje i miksajte dok smjesa ne postane glatka. Dodajte kakao. Naizmjenično dodavajte brašno i mlijeko i miksajte dok smjesa ne postane glatka. Uz pomoć mjerice od 60 ml (1/4 šalice) oblikujte hrpice koje stavite na lim obložen papirom za pečenje (pustite dovoljno razmaka između hrpica, jer će se tijekom pečenja raširiti). Pecite u 15 minuta u pećnici zagrijanoj na 180°C. Izvadite iz pećnice i pustite da se prohlade na limu. 

Nadjev
  • 250 g mascarponea
  • 100 g otopljene bijele čokolade
  • 100 ml slatkog vrhnja
  • 2 žlice šećera
Slatko vrhnje uz dodatak šećera izmiksajte u šlag. Dodajte otopljenu bijelu čokoladu i mascarpone pa promiješajte pjenjačom dok se sastojci ne povežu. Nadjev stavite u slastičarsku vrećicu s nastavkom po želji (koristila sam 1M) i na ravni dio kolačića nanesite nadjev.  Poklopite ravnim dijelom drugog kolačića.


Broj komentara: 29:

  1. Izgledaju bozanstveno, posebno na ovoj posljednjoj , svjetlucajucoj fotki... Sretan Bozic i Nova godina Tamara!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su, mogu zamisliti kako su ukusne. Fotografije su ti fantasticne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ficaram lindos e tem um recheio delicioso.
    Adorava provar.
    Aproveito para te desejar um Feliz 2014.
    bj

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne znam sta je lepse, da li kolacici ili fotkice sa svetlucavom pozadinom (btw. ne znam kako si to postigla:), ali sve izgleda nekako carobno.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam ni ja. Jučer sam pekla kasnije nego što sam planirala i već je pao mrak. Bila sam ljuta jer nisam našla smrznute brusnice za umak pa još i taj mrak i razmišljala sam da niti ne fotkam. Kako je bio dan objave recepta, smjestila sam par komada ispred bora i okinula svega par fotki. Kad sam objavila post, učinilo mi se da zadnja fotka svjetluca. Mislila sam da haluciniram :-D

      Izbriši
  5. Your whoopie pies look delicious, and the last picture really took my breath away!

    OdgovoriIzbriši
  6. uu krasni su!! a na zadnjoj fotki migaju lampice!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnja fotka mi je baš interesantna, s obzirom da lampice na boru u trenutku fotkanja nisu migale

      Izbriši
  7. Yum, the mascarpone and white chocolate filling makes these sound so sophisticated. They look delicious!

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful pictures! Your whoopies look great! Thanks for taking part in this month's challenge!

    OdgovoriIzbriši
  9. super izgledaju, al zadnja fotka je fantasticna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ona zadnja fotka...mislila sam da mi se priviđa...:) super su ti ispali, pravi blagdanski!

    OdgovoriIzbriši